Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Flash bang on luultavasti tosi hyvä lisäys. Antaa hyökkääjille enemmän mahollisuuksia, puolustajilla kuitenki aina etu puolellaan.

Tänää tullut käytettyä haulikkoa ekaa kertaa. Aika mieletön tykki Sabon objektiiveilla ja miksei Domissakin sitä ei tosin tullut vielä testattua.

Nyt on muuten ollut paljon enemmän porukkaa pelaamassa muutamana viime päivänä. BF2 alkanu kyllästyttää vai ilmanen DLC tuonu pelaajia takasin? Joka tapauksessa hyvä homma.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Flash bang on luultavasti tosi hyvä lisäys. Antaa hyökkääjille enemmän mahollisuuksia, puolustajilla kuitenki aina etu puolellaan.

Itse taas pelkään, että tuo tekee sisätiloista entistä sekavampaa kun sekaisin on savuja, kranuja, myrkkysavuja ja nyt vielä flash-bangejä. Kyllä noillakin hyökkääjä jo pärjää, ei siinä enää uuden tyyppisiä kranaatteja tarvita.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No jaa, chemichal naatti on ihan ok, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi tehokas, samaa voi sanoa savusta. Flashilla menee näkökyky kokonaan, siksi se on tervetullut lisä IMO. Sillä on todellista tehoa huoneen tyhjentämiseen, chemichal on "vain" suht hyvä siihen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itse taas pelkään, että tuo tekee sisätiloista entistä sekavampaa kun sekaisin on savuja, kranuja, myrkkysavuja ja nyt vielä flash-bangejä. Kyllä noillakin hyökkääjä jo pärjää, ei siinä enää uuden tyyppisiä kranaatteja tarvita.
Mikä onkaan parempaa kuin laittaa sabossa fläsäri kohteelle, mennä puukon kanssa perään ja katsoa kun porukka pyörii seinillä. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itse taas pelkään, että tuo tekee sisätiloista entistä sekavampaa kun sekaisin on savuja, kranuja, myrkkysavuja ja nyt vielä flash-bangejä. Kyllä noillakin hyökkääjä jo pärjää, ei siinä enää uuden tyyppisiä kranaatteja tarvita.

Mun mielestä hyökkääjien homma on sen verran hankalaa, varsinkin nykyään kun singot tuhoaa APC:t ja helikopterit yhdessä päräyksessä, että ihan jees juttu tuo on. Ei sitä kuitenkaan naattien kerrallinen määrä kasva, koska loadout maksaa, eikä varmaankaan saa mukaan kerralla myrkkyä, savua ja fläshiä sekä vielä kranua.

Kyrsivin homma muuten päivityksen jälkeen on ylitehokkaat singot... Ei mitään järkeä, että tyyliin yksinäinen sotilas pystyy tuhoamaan helikopterin ja APC:n. Hyökkääjien homma on ollut valmiiksikin ihan tarpeeksi haastavaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kyrsivin homma muuten päivityksen jälkeen on ylitehokkaat singot... Ei mitään järkeä, että tyyliin yksinäinen sotilas pystyy tuhoamaan helikopterin ja APC:n. Hyökkääjien homma on ollut valmiiksikin ihan tarpeeksi haastavaa.

Aika vähän tuota kuitenkin tunnutaan käyttävän, helikopterit saavat melko rauhassa leijua alaslaskupaikoilla ja APC:t kun vaan pysyvät liikkeessä tai menevät fiksuun paikkaan pysyvät nekin kunnossa. Puolustajana APC.tä vastaan miinat ovat omassa käytössä osoittautuneet tehokkaammaksi aseeksi, välillä on hauskaa kun pääsee hiipimään APC:n taakse laittamaan miinan ja seuraaman sivulta kun peruutus loppuu lyhyeen :D

Tosin, oman kokemuksen perusteella turretti ja APC vaativat kuitenkin ainakin kolme osumaa, joten ei se nyt ihan läpihuutojuttu ole niitä tuhota.

Eilen pelailin SVER saboa ekan kerran viimeisimmän päivityksen jälkeen, ja C:lle tehty muutos on kyllä melko koominen, eli että hyökkäjän spawn on lähempänä kuin puolustajan. Tosin tuo avasi mahdollisuuksia pystyttää kk-pesäke sivustaan ja laulattaa hyppääjiä alas suoraan ilmasta, mutta siltikin C:n puolustaminen on nyt todella haastavaa, kun kuolemakaan ei vie hyökkääjää kuin 50 metriä taaksepäin. B:llä en muutoksia huomannut, ja A:lla ihmeellinen seinärakennelma vasemalla laidalla tuntui hölmöltä, mutta ei se kyllä menoon vaikuttanut mitään. Huonoa hyökkääjää vastaan sai haukotella edelleen, ja hyvä hyökkääjä vei huonoilta puolustajilta tikkarin kuten ennenkin. A:lla henkilömiinojen merkitys ehkä korustui aiemmasta, sillä nuo sivustan uudet seinät ja niiden oviaukot ovat hyviä miinapaikkoja.

SVERn C:n puolustustaktiikoita miettiessä tuli mieleen vanha kunnon motitustaktiikka, eli yksi squadi juokseekin asemiin maihinlaskupaikan taakse ja yksi toiselle sivustalle, jolloin hyökkäjät joutuvat kolmen rintaman taisteluun.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Aika vähän tuota kuitenkin tunnutaan käyttävän, helikopterit saavat melko rauhassa leijua alaslaskupaikoilla ja APC:t kun vaan pysyvät liikkeessä tai menevät fiksuun paikkaan pysyvät nekin kunnossa. Puolustajana APC.tä vastaan miinat ovat omassa käytössä osoittautuneet tehokkaammaksi aseeksi.

Tosin, oman kokemuksen perusteella turretti ja APC vaativat kuitenkin ainakin kolme osumaa, joten ei se nyt ihan läpihuutojuttu ole niitä tuhota.

Tässä kohtaa onkin kysyttävä, että oletko pelannut kuitenkin jotain muuta kuin MAGia? :rolleyes:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kyrsivin homma muuten päivityksen jälkeen on ylitehokkaat singot... Ei mitään järkeä, että tyyliin yksinäinen sotilas pystyy tuhoamaan helikopterin ja APC:n. Hyökkääjien homma on ollut valmiiksikin ihan tarpeeksi haastavaa.
Toimii toiseenkin suuntaan. Bunkkereiden tykkitornit tippuu nopeammin, samoin jeepit joilla varsinkin Raven tykkää huristella korjailemaan omia vermeitä.

Mun mielestä RPG on hyvä just noin. Sitä viittii raahatakin. Eikä APC muuten edelleenkään tipu yhden miehen tuliannoksella. Kopterit kylläkin, jos osumat on hyviä. Useimmiten ilman sitä parempaa sinkoa ne eivät ole. Paitsi GH-puolustuksessa on tullut Domissa opeteltua tähtäyspiste. :p
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko osumakohdalla väliä? Lähteekö APC nopeammin jos ampuu sinne tornin juureen, niinkuin armeijassa opetettiin? En ole itse huomannut, kun yleensä kestävät enemmän osumaa kuin raketteja on mukana.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko osumakohdalla väliä? Lähteekö APC nopeammin jos ampuu sinne tornin juureen, niinkuin armeijassa opetettiin? En ole itse huomannut, kun yleensä kestävät enemmän osumaa kuin raketteja on mukana.

Ainakin jos autossa on tuulilasi ja tykittää sen läpi kuskipaikalle, niin usein auto hyyrähtää siihen. Muuten tuota on vaikea sanoa, kun useimmiten nuo ammuttavissa olevat autot keräävät sitä laakia muidenkin singoista. Vaikea arvioida puhtaasti, että montako osumaa mistäkin kulmasta. Semmoinen lievä perstuntuma on, että kyllä ne autot näyttäisi kestävän suoria etuosumia hivenen paremmin kuin muita osumia. Ehkä paras tapa huomioida tätä olisi se, että kun on itse kuskina niin pistää merkille kuinkapaljon damagea eri osumat vie.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jo o hilijasta rintamalla! Tiimiläisiä ei saa millään kasaan ja sitten ku pari heeboa saa kiinni niin vaimon myötä gameus interruptus (sori sivuosuma ja redig!). Lagiakin tuntui olevan mutta meininki siltikin suht jees :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jo o hilijasta rintamalla! Tiimiläisiä ei saa millään kasaan ja sitten ku pari heeboa saa kiinni niin vaimon myötä gameus interruptus (sori sivuosuma ja redig!). Lagiakin tuntui olevan mutta meininki siltikin suht jees :)

Joo, eipä mitään. Just käväsin miestenhuoneessa, kun oli kutsu tullut.
Teikäläinen ilmeisesti mulle ylennyksen antoi (vai sohaisitko vahingossa väärää nappia), kiitokset tästä, koitan olla sen arvoinen.

-E-
Joku herrasmies KFR:n riveistä voisi muuten laittaa ystäväkutsua ja sitten tsättihuonekutsun. K'tos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jaha, huomenna starttaa tuplaexpa päivät MAGissa. Toivottavasti nähdään kentällä!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ollaanko tätäkin peliä pilaamassa statistiikalla

Voi ei. Olen ollut niin iloinen, kun tämä peli on ollut statsivapaa. Tuo voi tuoda niin paljon sellaisia lieveilmiötä, mitä MAG ei todellakaan kaipaa. Rupesi jo koko ajatus ahdistamaan rankasti. Omasta mielestä statsien näkymättömyys muille on ollut yksi niistä MAGin loistavista ominaisuuksista ja rohkeista vedoista, mistä muut pelit voisivat ottaa mallia. Ei näinpäin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Huonohkoon aikaan tuli tuplaexpapäivät omalta kannalta. Monennäköistä tapahtumaa olisi viikonloppu täynnä ja alkuviikonkin hommat pitäis hoitaa jo etukäteen...
Mutta eiköhän sitä jonkun tunnin pysty jostain repimään, huomenna ainakin.

Noita kaikille avoimia statseja en todellakaan kaipaa, omia statseja sen sijaan on kiva itsekseen tutkia. Toivottavasti ei tuo lisää puskassaistujia.
Pari päivää kun olen Ravenilla pelannut, niin ainakin sabopuolustuksessa usein puolet ryhmästä istuu lähes vierekkäin jossain rinteessä vaikka mikä olisi tilanne.

Muutenkin melko usein hyökkääjät suorastaan jyräävät yli A:n ja B:n parissa minuutissa, ja C on viety yhtä nopeasti. Onko sitten sattunut huonoja/ aloittelevia pelaajia omalle puolelle tai ylivoimainen porukka hyökkääjäksi - mene ja tiedä.
Kyllähän tuon osaavalla porukalla pystyy pitämään melko helposti.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kyrsivin homma muuten päivityksen jälkeen on ylitehokkaat singot... Ei mitään järkeä, että tyyliin yksinäinen sotilas pystyy tuhoamaan helikopterin ja APC:n. Hyökkääjien homma on ollut valmiiksikin ihan tarpeeksi haastavaa.

Toisaalta onhan se hienoa että yksittäinen soluttautuja voipi saada jotain aikaakin tuolla takavasemmalla. Esim sopivasti poistettu heko viivyttää respawnia (Tai siis kirjaimille takaisin pääsyä) juuri ratkaisevasti jotta puolustaja saa homman haltuun.

Ja vaikka MAG:lla ja suurimmalla osalla kokeilluista FPS:stä ei niin realismin kanssa ole mitään tekemistäkään, jos moderniin hekoon oikeesti tempasee rpg:llä 3 kertaa niin kyllähän ne tipahtelee. Pois lukien kai joku vähemmän moderni Hind, jonka osumakestosta on legendoja sieltä edellisen tai siis 80-luvun Afganistanin sodan ajalta.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mun mielestä hyökkääjien homma on sen verran hankalaa, varsinkin nykyään kun singot tuhoaa APC:t ja helikopterit yhdessä päräyksessä, että ihan jees juttu tuo on. Ei sitä kuitenkaan naattien kerrallinen määrä kasva, koska loadout maksaa, eikä varmaankaan saa mukaan kerralla myrkkyä, savua ja fläshiä sekä vielä kranua.

Kyrsivin homma muuten päivityksen jälkeen on ylitehokkaat singot... Ei mitään järkeä, että tyyliin yksinäinen sotilas pystyy tuhoamaan helikopterin ja APC:n. Hyökkääjien homma on ollut valmiiksikin ihan tarpeeksi haastavaa.
Pitää taas alkaa sinkomieheks. Meni hermo siihen ku vihollinen ajaa vaa rynnäkkövaunulla läpi eikä saa edes tuhottua sitä vaikka ampuu suoraan takaosaan, mikä käsittääkseni on vielä parempi osumakohta vrt. torninjuureen.
Ja turrettiin sai ampua kaikki kranaatit eikä tuhoutunu:mad:
 
Ylös Bottom