Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuo on kyllä rasittavaa. Parissakin pelissä todella pätevä ryhmänjohtaja potkittu ulos, vaan kun muutamia ei kiinnosta. Sitten on purtu nurmea.
Sellaiseenkin ilmiöön olen törmännyt muutaman kerran, että ryhmyriksi haluava yrittää äänestää virkaatekevän ryhmyrin ulos.
Toinen suuren hatutuksen aihe tuli ilmi eilen kun törmäsin pelaajaan joka tahallaan ampui puolikuoliaaksi ja sitten paransi useampia oman puolen pelaajia hyvien pisteiden toivossa. En saanut PSN tunnusta ylös, tajusi lähteä pois kun ryhmänä lähdettiin ajamaan sälliä takaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Toinen suuren hatutuksen aihe tuli ilmi eilen kun törmäsin pelaajaan joka tahallaan ampui puolikuoliaaksi ja sitten paransi useampia oman puolen pelaajia hyvien pisteiden toivossa.

Kyseinen taktiikka ei toimi MAGissa, ainoastaa vihujen aiheuttamasta vahingosta saa parannus ja elvytys pisteitä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hyvä huomio. Itse en moista harrasta niin en ollut tuosta tietoinen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kyseinen taktiikka ei toimi MAGissa, ainoastaa vihujen aiheuttamasta vahingosta saa parannus ja elvytys pisteitä.

Mutta ainahan kaveri voi ampua omia melkein kuolemaan asti, jotta riittää yks vihun ammus kaveriin -> heelaa ja saa 10 xp.
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Oonko ainut 13-vuotias TYTTÖ joka pelaa MAGia? :D
Tykkään kaikennäkösistä sotapeleistä :p
Olisin aikeissa hankkia headsettiä, mut siin on vaa yks ongelma.. mun englannin taitoni.. ja mun TYHMÄ ääneni.. :mad:

Jos vaan joku haluu nii pyytää mut kaveriks ps3: Super-Box :)
 
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

Olisin aikeissa hankkia headsettiä, mut siin on vaa yks ongelma.. mun englannin taitoni.. ja mun TYHMÄ ääneni.. :mad:

Etkö ajatellut puhua suomea suomalaisten kanssa? Ainakaan minä en juurikaan ole englannin kieltä peleissä tarvinnut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa

no joo, mutta niitten kanssa englannin kieltä tarvii jotka ei suomea osaa :)

Enpä ole niillekään juurikaan mitään puhunut...kuuntelen niitä vaan sujuvasti.
Ymmärrän kyllä englantia, mutta puhumaan en ole rohjennut. Välillä pistän mikin kiinni, jos paikalla on vaan ulkomaalaisia.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mutta ainahan kaveri voi ampua omia melkein kuolemaan asti, jotta riittää yks vihun ammus kaveriin -> heelaa ja saa 10 xp.

Tuokaan ei mun mielestä toimi: Mielestäni jos ampuu omaa tyyppiä kerrankin niin ei saa yhtään pisteitä parantamisesta tai elvyttämisestä
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Playstation Euroopan foorumi järjestää kysely/vastatus tilaisuuden Zipper Interactiven kanssa ja kerää käyttäjiltä kysymyksiä.
Kiitos hartzu vinkistä. Oma korteni kekoon: kävin toivomassa mahdollisuutta täysimittaisiin klaanisotiin. Peli olisi muuten kuin nytkin, mutta klaanisota-alueelle pääsisivät vain klaanit ja ne voisivat siellä pelata toisiaan vastaan. Tämä täyttäisi mukavasti 60-levelin saavuttamisen jälkeen tulevaa tyhjiötä (ei enää saavutettavaa), eikä sekoittaisi julkisen alueen pelitasapainoa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Täällä on paljon ollut puhetta Mag:in pikkuvioista(huonot/liian hyvät aseet jne.)mutta kyllä tuo kokonaisuutena on erittäin hyvä peli.Ainoa mikä minuu pelissä ärsyttää on törkeät pelaajat(lähes aina amerikkalaisia..).Eilen tuli taas kolme kuolemaa omalta tiimiltä ja jokainen oli tarkoituksella.
Ihan klassinen palkintojen kerääjä veti nirrin pois kun olin pommia asettamassa ja sitten kaks tosikkoa tais suuttua ryhmänjohtajuuteeni joista toinen tappoi spawnille heti ja toinen(sniperi) ei kestänyt sitä kun en asettanut fragoa hänen omiin kohteisiinsa.
Mutta kaikenkaikkiaan peli on hiton hyvä ja siitä löytyy paikka jokaiselle omasta pelitaidostaan huolimatta.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pakko myöntää, että MAG on käynyt hieman tylsäksi. Lisää mappeja ja/tai pelimuotoja tarvitaan. Lähes 150 pelitunnin jälkeen toistoa on ollut liiankin kanssa. Onneksi peliin saa aika paljon variaatiota modifioimalla eri asekittejä ja varusteita itselleen ja isommissa mapeissa on ne neljä eri spawnia, joista hyvällä tuurilla saa uuden lähtökohdan. Parasta peli on edelleenkin silloin, kun saa pelata taktisesti hyvin yhteen pelaavassa ryhmässä, random-porukalla se ei onnistu kuin satunnaisesti. Sen kuitenkin sanon, että peli on varmasti ollut jokaisen euron arvoinen, jotka siihen käytin!

Valor on vielä kokematta, ehkä se saa annettua lisäboostia pelaamiseen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Yksi asia mikä MAG:ssa tylsistyttää on niiden suurten klaanimatsien puute. Ehkä zipper ajatteli, että ei 128 pelaajaa voi saada samaan aikaan paikalle pelaamaan toista 128 pelajaa vastaan. Jos totta puhutaan niin saattoi olla oikeassa, mutta perkules niin en lakkaa uneksimasta 256 pelaajan täydellisesti koordinoidusta yhteen otosta.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Oho, tuntuipa aseet melkoisilta hernepyssyiltä modern warfare kakkosen hardcoren jälkeen =). Tärinää ei ollut nimeksikään, ja sain losottaa puoli lipasta vihollista kohti.. Näppäimiä pitää vielä hakea. En ymmärrä tätä tutoriaalinpuutevalitusta, harjoituskentässähän voi räiskiä miten haluaa, ja kattava näppäinluettelo löytyy manuaalista (joka vastaa hyvin pitkälle kokemiani räiskintä'standardeja'). Valikot olivat lievästi epäselkeät, itse olisin tykännyt enemmän lobbytyylistä, mutta toisaalta - kun kaikki tuo tavara pakataan tuohon muotoon, juurikaan selkeämpiä ei voi olla. Ja kyllä otin lähes kaikesta samantien lukua - manuaalin ehdin siis lukea pelin päivittäessä itseään :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

En ymmärrä tätä tutoriaalinpuutevalitusta, harjoituskentässähän voi räiskiä miten haluaa, ja kattava näppäinluettelo löytyy manuaalista

Räiskintä ja namiskat ovat pelkkä pintaraapaisu itse peliin. Etenkin komentosysteemien ja komentajien erikoiskykyjen osalta lisäopastus ei olisi ollut pahitteeksi. Nyt johtotehtäviin pääsee/joutuu kylmiltään, ja saa kaikean opetella kantapään kautta.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Huomenna pitäisi hakea postista MAG + kuulokemikki. :)

Niin nyt tuli mieleen noista "johtajista",niin pakottaako peli jossain vaiheessa olemaan johto tehtävissä vai voiko olla rivimies levelien loppuun asti?

EDIT:
Kiitoksia,juuri tuota tietoa kaipasin. :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Huomenna pitäisi hakea postista MAG + kuulokemikki. :)

Niin nyt tuli mieleen noista "johtajista",niin pakottaako peli jossain vaiheessa olemaan johto tehtävissä vai voiko olla rivimies levelien loppuun asti?

Kuhan leveleitä kertyy tarpeeksi, pystyt hakemaan ryhmänjohtajan tehtäviin. Sitäkun tarpeeksi harrastat, pystyt ottamaan vastuullisempia tehtäviä. Mutta mikään pakko ei ole ryhmänjohtaksi hakea. Itsekin kohta lvl 60 ja tainnut kaksi matsia kokeilla ryhmänjohtamista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuo joidenkin pelaajien käyttäytyminen on kyllä raivostuttavaa. Lienee niitä jenkkejä sitten ketkä tuota ryhmänjohtajan ulos äänestämistäkin harrastavat. Jotkut kehtaavat jopa ääneen vinkua mikkiin että haluavat ryhmyriksi että siksi pitäisi äänestää nykyinen ulos. Olen laittanut itse sitten votea tällaisille tyypeille ja yleensä lentävätkin ulos, varsinkin jos pelaajalla ei ole omia kavereita pelissä kovin montaa. Tuohon saisi mun mielestä tehdä sellasen rajoituksen, että jokainen pelaaja pystyy perustamaan ulos äänestämisen vain 2-3 kertaa pelin aikana.

Toissapäivänä pääsin ekan kerran itse vierestä todistamaan kun toinen pelaaja lahtasi pommia asettavan joukkuekaverin saadakseen itse pisteet. No, puukotin kaverin siihen paikkaan ja laitoin voten päälle ja ulos lähti...
 
Ylös Bottom