Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua
komppaan mitä rattipää sanoi...
vähemmän valitusta ja enemmän tekemistä pojaat! jos yhtäkkiä alkaa näin loistava peli maistuun puulta ku vähän on realistisempi hajonta kuteilla, ootte vääräs paikkaa. MW2 on hyvää arcadee, sinne takas hep!
Mä nyt en lukeudu valittajiin vaan tekijöihin, mutta vastataan silti... MAG ei
todellakaan ole realistinen peli, eikä sillä haetakaan realistisuutta. Oikeastaan yhtään mikään ei ole realistista, joten kutien hajoamisellakaan ei pitäisi hakea realistisuutta. Zipper tavoittelee tasapainoa ja mukavaa pelattavutta. Mun mielestä näin
totaalisen arcadessa pelissä on aivan
uskomattoman turhaa jauhaa siitä, mikä ase on realistisesti toteutettu, miten siitä saisi realistisemman tai muutenkaan mistään realistisista ominaisuuksista. Jos haluaa realismia, pitää mennä täysin toisten pelien pariin.
Vai kenen mielestä on realistista juosta täysvarustuksella 300m puolessa minuutissa, laittaa tykistöiskua parin sekunnin sisään täysin tarkasti, sniputtaa juoksusta 50m päähän ukkoja 0,2 sekunnin sihtauksella, selvitä APC:n yliajosta hengissä, tippua 15m korkeudesta vauriotta, ottaa luotia vastaan niin että lähtee vain energiaa eikä tule vammoja, pomppia ja mennä makuulteen samalla kun ampuu 50% tarkkuudella 30m päähän, saada sodassa hudiin neuvoja minne pitää mennä, nähdä täysin reaaliaikainen 3D-kartta toiminnasta, saada 15 sekunnin sisällä joka kerta uusi helikopteri vanhan tilalle, spawnata takaisin sotaan kun kuolee, jnejne.
Jos haluatte arcadea, tulkaa MW2:sta MAGiin. Jos haluatte realismia, pelatkaa jotain muuta.
Pelimekaniikan skillipainotus ja tasapainotus > realismi.