Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuli mailiin nyt se ennakkokoodi ja näyttäisi Valorin skinin saavan. Onko noita tullut eri ryhmille noita koodeja, meinaan jos jollain olisi S.V.E.R:n vastaava niin voisin mielelläni vaihtaa :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Sharkoonin Xtaticcien kanssa kannattaa muistaa muuttaa äänet dolby digitaliin(ainoa sallittu formaatti) lähdölle pleikkarin omasta valikosta. Muuten äänet eivät kuulu.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Omien kokemuksien perusteella lagi on ollut yllättävän vähäistä. Etenkin kun ottaa huomioon että samassa matsissa voi olla porukkaa jenkeistä ja mistä lie asti, niin todella hyvin tuo toimii silti. Ääriesimerkkinä voisi ottaa NHL:n jota moni on varmaan kokeillut... Tarvitsee uskomattomia ennustajan taitoja jos meinaa pelata 6v6 jenkkiporukkaa vastaan. MAG:n lagi on ollut ajoittaisia warppeja ja lagipiikkejä, ärsyttäviä mutta ei mitään mikä pilaisi peli-iloa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mulla on LAGIA, mut huomattavasti vähemmän ku esim. CODissä. Mun lagi johtuu huonosta netistä ElisaViihdepaketti, jossa ainakin mulla ihan hirveän suuret pingit, vaikka nopeutta löytyykin.

Itsellä on myös Elisa Viihde ja Helsinki asuinpaikkana, so far ei mitään ongelmia ja pingitkin on speedtestin mukaan ihan hyvät.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta peliltä.
miten pitkään noi sessiot yleensä kestävät? siis "yksi peli"?
itse olen pelannut cod waw:ia ja mw2:sta ja siinä on mukava, kun voi pelata tuntikaupalla tai ottaa vain pari lyhyttä matsia -mites tämän asian laita tässä pelissä?

lisäksi joku galluppi oli kiva, jossa näkis sen, mitä paikkaa jengi pelaa. eli kun lukemiseni perusteella on lääkintämiestä ja sniperia ja ties mitä heppua. itseäni voisi tuo lääkintämieshomma vaikka kiinnostaakin kun tuolla mf2:ssa saa juosta ja räiskiä ihan tarpeeksi.

entäs vielä tuohon itse pelaamiseen liittyen, niin miten pelaaminen luonnistuu random-tyyppien kanssa? riittääkö kfin-sakkia niin, että tietää olevansa "hyvissä käsissä"?

tuossa selän takana olisi tilt-pelikauppa, mutta ehkä tänään en vielä käy peliä ostamassa... mielenkiinnolla jatkan juttujen lukemista. (niin ja toi beta meni ihan meikäläisen ohi -ei tule peliuutisia tai mitään juttuja seurattua...)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta peliltä.
miten pitkään noi sessiot yleensä kestävät? siis "yksi peli"?
itse olen pelannut cod waw:ia ja mw2:sta ja siinä on mukava, kun voi pelata tuntikaupalla tai ottaa vain pari lyhyttä matsia -mites tämän asian laita tässä pelissä?

lisäksi joku galluppi oli kiva, jossa näkis sen, mitä paikkaa jengi pelaa. eli kun lukemiseni perusteella on lääkintämiestä ja sniperia ja ties mitä heppua. itseäni voisi tuo lääkintämieshomma vaikka kiinnostaakin kun tuolla mf2:ssa saa juosta ja räiskiä ihan tarpeeksi.

entäs vielä tuohon itse pelaamiseen liittyen, niin miten pelaaminen luonnistuu random-tyyppien kanssa? riittääkö kfin-sakkia niin, että tietää olevansa "hyvissä käsissä"?

Hyökkääjillä tais olla pelimuodosta riippuen 20-30min aikaa vallata asemat. Harvoin nuo pelit paljon aikaisemmin loppuu. (Paitsi tietysti sver:n hyökkäys-vuorot, ollaan niin tehokkait :D)

Puhtaita snipuja ei ole pistäny ensimmäistäkään silmään vielä KFS:n riveissä, mikä ei ehkä ole ees huono homma noin niinkun tehokkuuden kannalta. Kannattaa varmaa kattoo itte mitä siel alkaa tekee ja millä lailla pelaa ja mihin suuntaan alkaa hahmoaan kehittää.

Ei varmaan tarvii paljon publa squadeis pelaa jos kuninkaallisen SVER:n hupparin vetää päälleen. Äskönkin tais ennen kuutta olla 30 jamppaa paikalla...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ei varmaan tarvii paljon publa squadeis pelaa jos kuninkaallisen SVER:n hupparin vetää päälleen. Äskönkin tais ennen kuutta olla 30 jamppaa paikalla...
Itehä en vaa ymmärrä miten tossa porukassa sitten pääsee pelaamaan, jotenkin todella kehnosti asia toteutettu:( Pari kertaa tuossa liityin peliin missä oli KFS ukkoja reilu squadi mukana vaan eipä omalle kohdalle sattunut yhtään, ja peli meni normaalisti..
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itehä en vaa ymmärrä miten tossa porukassa sitten pääsee pelaamaan, jotenkin todella kehnosti asia toteutettu:( Pari kertaa tuossa liityin peliin missä oli KFS ukkoja reilu squadi mukana vaan eipä omalle kohdalle sattunut yhtään, ja peli meni normaalisti..

nii tätäkin just mietin, et natsaako ne suomalaiset sinne samaan porukkaan kun omalla kaverilistalla on nyt ainakin vain noita mw2-pelaajia.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No nyt sain sitten tunnin yksin rämmittyäni kutsun ryhmään, ja pienen odottelun jälkeen päästiin pelaamaan.

Homma oli mukavaa ja toimivaa mutta paketissa tullut Sonyn bränikkä headset kuulemma rätisee ja lähettää peliäänet läpi. MAG:in omat mikin herkkyys ei tuntunut vaikuttavan laisinkaan että en tiiä mikä on homman nimi.. Pitkän odotuksen jälkeen voi kussa näinkin pahasti ja fiilikset kyllä meni tältä illalta täysin:mad:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No nyt sain sitten tunnin yksin rämmittyäni kutsun ryhmään, ja pienen odottelun jälkeen päästiin pelaamaan.

Homma oli mukavaa ja toimivaa mutta paketissa tullut Sonyn bränikkä headset kuulemma rätisee ja lähettää peliäänet läpi. MAG:in omat mikin herkkyys ei tuntunut vaikuttavan laisinkaan että en tiiä mikä on homman nimi.. Pitkän odotuksen jälkeen voi kussa näinkin pahasti ja fiilikset kyllä meni tältä illalta täysin:mad:

Et kokeillut laittaa omia peliääniä pienemmälle? itellä ainakin mukavampi pelata kun ei peli huuda täysiä vaan kuulee mikistä tulevat pelaajien puhelutkin ilman että toisten tarvis huutaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuosta lagista sen verran.
Tässä pelissä tempo on hitaampi kuin mihin viime aikoina on konsolirintamalla tottuttu [CoD:it] ja niitä yllättävän nopeita tilanteita tulee vähemmän.
Sen takia ainakin minun mielestäni lagi, se vähäinen mitä välillä on, ei pahemmin pilaa pelitunnelmaa varsinkaan kun kentällä on niin paljon muutakin tehtävää kuin se vihollisen lahtaaminen.
Call-of-Dude:ssahan se +100ms pingi aiheuttaa niin paljon hengenmenetyksiä, varsinkin kun kyseisiä pelejä pelaavat lähinnä kofeiinilla tärkätyt adhd lapset varustettuina kissan reflekseillä.

Ihan hyvin on jenkkien ja japanilaisten kanssa pystynyt pelailemaan. Etenkin jenkkien kanssa pelaaminen on mielestäni tavattoman mainiota, siellä käytetään kommunikointia aivan koko ajan ja jopa erittäin hyvää taktikointia.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No joo, äänessä jenkit ainakin tykkää olla :p Vaikka vasta olikohan 17 combattia takana niin jo on kuultu monet tarinat kuinka viime vkl Angelie oli tosi lutkamainen ja kuinka dormissa asuva Jake on urpo. Kyllä ne välillä pelistäkin puhuu.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuli mailiin nyt se ennakkokoodi ja näyttäisi Valorin skinin saavan. Onko noita tullut eri ryhmille noita koodeja, meinaan jos jollain olisi S.V.E.R:n vastaava niin voisin mielelläni vaihtaa :)

Sama tuli itsellekkin ja kovasti väitti olevan Valorin paketti, mutta ladattuani ainakin teema oli S.V.E.R:n.

Tänään ei kerennyt pelailemaan (harmi!), mutta päivällä sitä ollaan valppaana pelikentillä. Saapui tuo mikkikin niin saa ehkä pelistä vähän lisää irti. Kokemus on vielä vähäinen, mutta eiköhän se siitä, kun pääsen siihen fiilikseen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No nyt sain sitten tunnin yksin rämmittyäni kutsun ryhmään, ja pienen odottelun jälkeen päästiin pelaamaan.

Homma oli mukavaa ja toimivaa mutta paketissa tullut Sonyn bränikkä headset kuulemma rätisee ja lähettää peliäänet läpi. MAG:in omat mikin herkkyys ei tuntunut vaikuttavan laisinkaan että en tiiä mikä on homman nimi.. Pitkän odotuksen jälkeen voi kussa näinkin pahasti ja fiilikset kyllä meni tältä illalta täysin:mad:
Kai ajoit pleikkarin mikin asetuksista sen kai'un-poiston, mulla ainakin auttoi, tai sit kukaa ei kehannu sanoo :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kai ajoit pleikkarin mikin asetuksista sen kai'un-poiston, mulla ainakin auttoi, tai sit kukaa ei kehannu sanoo :D

Missäs tuo on? En minä onnistunut sitä löytämään? Miksi muuten XMB:llä Chatia käyttäessä puhe kaikuu omaan korvaan mutta ei MAGissa?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Homma oli mukavaa ja toimivaa mutta paketissa tullut Sonyn bränikkä headset kuulemma rätisee ja lähettää peliäänet läpi. MAG:in omat mikin herkkyys ei tuntunut vaikuttavan laisinkaan että en tiiä mikä on homman nimi.. Pitkän odotuksen jälkeen voi kussa näinkin pahasti ja fiilikset kyllä meni tältä illalta täysin:mad:

Siinä matsissa missä olit meidän kanssa niin ei ollut kyse siitä, että ääni olisi kiertänyt. Tuli vaan ihan hirveätä rätinää ja pauketta sieltä läpi, mitään muuta sieltä ei kuulunut. Ja se kuului paljon kovempaa kuin kenenkään muun mikki. Kuulosti enemmän joltain yhteyshäiriöltä laitteissa tai sellaiselta. Epäiltiinkin, että sinulla olisi joku vanha mikki joka yksinkertaisesti olisi mennyt rikki.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minulla ei oo vielä tätä peliä, kun en ennakkoon uskaltanut tilata. Epäilin pelin toimivuutta, mutta hyvin näyttää ilmeisesti pelaavan. Voisko joku kertoa miten tässä on mahdollista tällaiset pelaaja määrät ilman lagia. MW2:lle kun jo ground warin 18 tahtoo olla monta kertaa myrkkyä. Ei vain näin äkkiseltään mahdu mun järkeen. :eek:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Homma oli mukavaa ja toimivaa mutta paketissa tullut Sonyn bränikkä headset kuulemma rätisee ja lähettää peliäänet läpi. MAG:in omat mikin herkkyys ei tuntunut vaikuttavan laisinkaan että en tiiä mikä on homman nimi..

Aluksi toimi sun voicet ihan hyvin ja sitten yhtäkkiä yhden kartan alussa alkoi rätinä. Ihan kuin olisi mikin vahvistus mennyt ylisuureksi kun äänien rytmitys kuitenkin kuulosti peliääniltä (aseiden laulaminen ja räjähdykset). Koettaisin uudelleenparittaa headsetin pleikan kanssa ja mikäli käytät langatonta nettiä, siirtää tukiasemaa kauemmaksi headsetistä ja pleikasta (tai säätää tukarin asetuksista langattoman tehoja pienemmälle). Aika hakuammuntaa vian selvittäminen tulee olemaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minulla ei oo vielä tätä peliä, kun en ennakkoon uskaltanut tilata. Epäilin pelin toimivuutta, mutta hyvin näyttää ilmeisesti pelaavan. Voisko joku kertoa miten tässä on mahdollista tällaiset pelaaja määrät ilman lagia. MW2:lle kun jo ground warin 18 tahtoo olla monta kertaa myrkkyä. Ei vain näin äkkiseltään mahdu mun järkeen. :eek:
dedikoidut servut, eli pelaajat ei itse hostaa servuja ala MW2 ym. Vähän eri jos siellä on 100/100 letku vrt. Sakari 15v joka vetää sillä megasella waret päällä.
 
Ylös Bottom