Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

KEQ-klaania turpaan Ravenin Sabo-puolustuksessa ajalla 00:09. 16 KEQ vs 8 KFS. Lisättäneen nyt vielä, että pahoittelen sitä, ettei käytössäni nyt vähään aikaan ole ollut mikkiä erinäisistä syistä, mutta kuuntelen kyllä juttujanne. Ohjeenne tai pyyntönne meikäläiselle eivät siis mene kuuroille korville.

Olikohan tässä joku kuittaus mua kohtaan?:D Onneksi en tuolloin ollut kentällä KEQin riveissä.. Myöhemmin sitten olin ja pariin otteeseen KFS-poikiinkin törmäsin, kyllähän siel parit kiroilutkin sain kuulla, kiitti psyelle ;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jaahas, peliä n.20 tuntia takana ja lvl45.

Alun kankeuden jälkeen on kasvanut innostus, ja nousi konsoliräiskyjen suosikikseni ehdottomasti. Kfin porukassa on hauska pelata, ja yllätyksekseni myös publaillen on nyt tuntunut löytyvän yllättävänkin paljon oikeasti hyvää peliseuraa. Kiitokset kaikille jotka olette auttaneet alkukankeuksien yli ja jakaneet neuvoja, ovat auttaneet ehdottomasti. Peli aukeaa hitaasti mutta kun oppii niin kivaa on. Tuota ryhmänjohtamista pitäisi vielä kunnolla koittaa, tasan kerran olin kun ei näkynyt ryhmässä moista olevan eikä kukaan muukaan halunnut.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olikohan tässä joku kuittaus mua kohtaan?:D Onneksi en tuolloin ollut kentällä KEQin riveissä.. Myöhemmin sitten olin ja pariin otteeseen KFS-poikiinkin törmäsin, kyllähän siel parit kiroilutkin sain kuulla, kiitti psyelle ;)

Jaahas, korjataan nyt tilannetta sen verran, että minä en viitsinyt ampua sinua kun huomasin. Turkulaiseen tyyliin tuli silti puukosta selkään ;)

Onneksi pari tuntia myöhemmin sait maistaa omaa lääkettä kun ko valorin sabossa hyökättiin muutamaa KEQiläistä ja jotain muita klaaneja (en nyt muista kaikkia) vastaan. Kyllä kartta kuin kartta, jos vastustajan rivit on hyvin kasassa siinä hakataan päätä kuuluisaan karjalan mäntyyn.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kiusaus kasvoi liian suureksi ja storesta tuli hommattuu tää peli. Mukavaa menoa kun pääsee perille pelin ideasta. Onko muilla kovalevyversion omistajilla ongelmia pelin jäätymisen kanssa?

Pari aloittelijan kysymystä? Onko miten yleistä että jengi potkii sut pihalle? Vaikka oon ihan varma etten ole tappanut omia, niin silti jengi laittaa äänestyksen pystyyn. Mitä teen mahdollisesti väärin? Ei ehkä mikään kaikkein mukavin vastaanotto aloittelijalle.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kiusaus kasvoi liian suureksi ja storesta tuli hommattuu tää peli. Mukavaa menoa kun pääsee perille pelin ideasta.

Kannattaa ihan suosiolla sinnitellä niin kauan että saat ukkoon ja aseeseen kunnolla upgradea, peli muuttuu aivan toiseksi sen jälkeen.. Lisäksi voin todella suositella kfin porukkaan liittymistä pelien merkeissä.. nostaa kokemuksen uudelle tasolle.

Onko muilla kovalevyversion omistajilla ongelmia pelin jäätymisen kanssa?

n.30 tuntia pelanneena ei ole jäätynyt kertaakaan.

Onko miten yleistä että jengi potkii sut pihalle? Vaikka oon ihan varma etten ole tappanut omia, niin silti jengi laittaa äänestyksen pystyyn. Mitä teen mahdollisesti väärin?

Jos sä seurailet omaa squadiasi, yrität mennä minne ryhmänjohtaja käskeekin (vasemmassa ylänurkassa näkyy kohde) ja koitat pelailla muutenkin kuin sooloillen niin ei varmaan pitäisi potkua persiiseen tulla. Itselläni kävi tasan kerran noin alussa kun vahingossa spawnasin väärälle puolelle karttaa. Pelissä on aika paljon pureksittavaa aluksi ja kannattaakin ihan reilusti vaan kysellä jos jokin mieltä askarruttaa, täältä saa kyllä apua!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vastailen Ruhoolle:

Kyllä, se on ihan normaalia että peli jäätyy varsinkin domi puollustuksessa ja myös välillä hyökkäyksessäkin. Jos peli jäätyy sulje pleikkari ja avaa uudestaan, jonka jälkeen koita liittyä peliin uudestaan (jos esim joku kaverisi oli samassa pelissä). Jos pääset peliin takaisin pisteesi säilyvät. Välillä peli saattaa myös jäätyä valikoissa (todella rasittavaa).

Tuo potkiminen saattaa johtua myös factionista (en tiedä millä pelaat). Ainakin kuuleman mukaan Valorilla tulee helpoiten bootsia perseeseen. Sen takia kannattaa hakeutua suomalaiseen ryhmään, jotta voi harjoitella rauhassa ilman potkimisen pelkoa. Itsellä pelikellossa jotain 266h ja lentänyt ehkä 3-4 kertaa ilman syytä ulos.

MAG oli aivan ehdottomasti viime vuoden paras moninpeli (en tiedä vielä tästä vuodesta). Alku on kankea, mutta kun pääseen jonnekkin 40lvl hujakoille on jo paljon valinnanvaraa aseissa ja muissakin varusteissa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

hemmetin paljon on uusia pelaajia tullut MAGiin. huomasin eilen kun pelasin Valorilla ja SVERillä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

kuten kaikki magia pelanneena tiedätte että peli ei kovin hyvin selitä sisältöään.
joten uutena pelaajana heitän pari kysymystä joihin en löydä vastausta mistään:

mikä on tuo välillä ilmestyvä keltainen U-kirjain kentällä?
miten suppressionin pisteet lasketaan?, kilahtaako vihollisille piste heti kun kaatuu vai vasta bleedoutista/re-spawnista?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

mikä on tuo välillä ilmestyvä keltainen U-kirjain kentällä?
miten suppressionin pisteet lasketaan?, kilahtaako vihollisille piste heti kun kaatuu vai vasta bleedoutista/re-spawnista?

Keltainen U-kirjain on ryhmänjohtajan antama merkki mitä kautta hän haluaa ryhmänsä kulkevan fragolle tai missä hän haluaa ryhmänsä olevan(suojella jotain aluetta kartalla johon ei saa fragoa).

Joka kaadosta kilahtaaa pisteet.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuntuu olevan melko hiljaista KFR riveissä. En ole huomannut kovinkaan montaa pelaajaa liikeenteessä. Yksinkö täytyy KFR edustaa taistelukentillä? Saa nähdä kuinka nopeasti alkaa tulla ikävä KFS:n iloisia veijareita! :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kiitoksiä tämän illan seteistä kaikille KFS porukalle jotka olitte mukana..ja samalla pyydän anteeksi niiltä taisteluveljiltä, jotka tuli räiskästyä (vahingossa) elottomaksi minun rynkkyni toimesta. Nimittäin menovettä tuli hieman siemailtua illan mittaan :D Hyvä kun erotti omat vihollisista perhana! Jatka matkuu turun yöelämään tästä nyt..ensi peli-iltaa odotellessa. Hauskaa loppiaista itse kullekin!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hienoa kuulla, että uusia pelaajia on astunut riveihin. Koitetaas tänään saada yksi tai pari ryhmää KFS:n riveissä edustamaan. Voisi lämmitellä valmiiksi ennen ensi viikon settiä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hienoa kuulla, että uusia pelaajia on astunut riveihin. Koitetaas tänään saada yksi tai pari ryhmää KFS:n riveissä edustamaan. Voisi lämmitellä valmiiksi ennen ensi viikon settiä.

No tälläkin hetkel tääl viilettää 10 KFS:ää klaaniaulas ja 12 kokonaisuudessaan online.. eiköhän me se pari ryhmää iltasella saada kasaan, uskoisin...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen illalla hupparihiiippareita viipotti KFS:n riveissä parhaimmillaan 25 kun itse pelasin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vuodenvaihteen kinkerit ohi ja porukkaa paremmin linjoilla. Itsekin taas mukana, kun pahin into GT5:n kohdalla laantunut. Illalla ainakin käyn koettamassa, mutta kattoo miten lentsulta jaksaa keskittyä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vihdoin alkaa tuntua siltä että on hiukan oppinu pelaa:D Tappoja alkanu tulla enemmän ja kuolemia vähemmän, varsinkin haulikolla paljon helpompi pelata, vaikka se Tamsen lempiase onkin. Myös pisteissä alkaa näkyä... Ja kiitokset Trajelle kauniista sanoista;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

PRO-klaanin kuvaamaa timelapse-viedota taktisesta kartasta eri sabo-karttoja pelatessa. Löytyy samoja elementtejä kuin meiltäkin toisinaan, eli vuorotellaan A ja B hallussapitoa tai hyökkäysten kohdistamista. Selvää zerggailua havaittavissa :D

YouTube - [PRO] Clan MAG TimeLapse
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Osassa kohtaa näytti ihan torakkalaumalta, kun menivät kartan reunusta pitkin C:lle. Aavemaista suorastaan.

Tuota itsekin nauroin. Porukka odotti aika pitkään jopa tuossa nopeutetussa videossa waypointilla, että kaikki ehti sinne, ennenkuin lähdettiin liikkeelle.

Tosin eivät kyllä läheskään aina tuolla taktiikalla saaneet C:tä haltuun vaan sen ympärillä tanssittiin pidempään.

No, tietää ainakin miten PRO pelaa sabossa, jos vastaan sattuu. Olen aina ollut sitä mieltä, että sabo-puolustuksessa paras ase on henkilömiina eli claymore. Se pitäisi olla ainakin joka toisella kannossa.
 
Ylös Bottom