Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Sopimattomista tapauksista privana upseeriston edustajalle, Mieluiten Hartzulle tai Rottamopolle.
Jos joku muu saa tiedon, niin välittää sitten heille.
Ei lähdetä lynkkaysporukkaa kasaamaan, ollaan senverran fiksua porukkaa.

Muistakaa että minäkin ole usean sällin täällä tappanut, tahallani en kertakaa.
Muutaman tilanteen muistan kun ottajapuoli ei ollut iloinen ja antoi sen myös ymmärtää.
Aina olen anteeksi pyytänyt jos tilanteen huomannut ja nostanut pystyyn itse tulilinjalla seisten.

Syyllisiä rangaistaan, vahinkoja sattuu ja tosimies osaa myös virheensä myöntää.


Muistutan nyt tässä kaiken hälinän keskellä että on se vakio peli-iltakin tulossa torstaina. Koetetaan saada porukkaa linjolle joka factiosta, mukava se olisi vääntää "jäsentenvälisiä".
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Muistakaa että minäkin ole usean sällin täällä tappanut, tahallani en kertakaa.
Muutaman tilanteen muistan kun ottajapuoli ei ollut iloinen ja antoi sen myös ymmärtää.

Tuohon lisäisin ehkä vielä huumorimielessä tehdyt teamkillit, jotka on hyväksyttäviä vain silloin kun kummatkin ymmärtävät asianlaidan ja osaavat nauraa tapahtuneelle, mutta näitkään ei mielellään liian usein tapahtuisi.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuohon lisäisin ehkä vielä huumorimielessä tehdyt teamkillit, jotka on hyväksyttäviä vain silloin kun kummatkin ymmärtävät asianlaidan ja osaavat nauraa tapahtuneelle, mutta näitkään ei mielellään liian usein tapahtuisi.

Kai turkulaisia saa edelleen ampua selkään ilman erillislupaa?

Mutta itse olisin nollatoleranssilinjalla, jos voidaan aukottomasti todistaa tapahtuneen olleen tahallista ja selkeästi omaa etua tavoittelevaa kuten em. plänttitappo. Julkisuudessa asiaa tuskin kannattaa alkaa vatvomaan nyt tai jatkossakaan. Homma on tässä tapauksessa hoidossa, joten se siitä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vaadin että Hartzu puuttuu tästä lähin jokaiseen TAHALLISEEN oman ammuskeluun! Voin suoraan heittää Hartzu sul 10 nimeä, kun on tahallaan mua posauttanut selkään, vaikka aina ei kuolo ole korjanut.
Vaadin myös hyvityksen näistä kaikista tapauksista, vähintään pullollisen Sam Adamsia.
Erotusta en kaikille vaadi, klaani olisi kohta n. Kymmenen tyypin sotaryhmä.

...alan tuntemaan ahdistusta, Turku-vastaisuus on jatkunut niin kauan, varsinkin kulissien takana. Saatan myös psykiatrikulut lähettää Konsolifinille, jollei kiusaamiseni puututa välittömästi ja jollen saa korvaukseksi vaatimiani oluita. Kiitos.

Ja hymiö tänne loppuun. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

..alan tuntemaan ahdistusta, Turku-vastaisuus on jatkunut niin kauan,
Niin Turusta on tullut vaikka mitä hyvää tai no siis mieleen ei nyt tule kuin Kulta-Aura olut, nuoruuden suosikki. Ja senkin valmistuksen lopetitte. P**kele.
Terveissii täst turkkuse naapurist, nokia kapulan yrinkeskustast Salost (ja Turkkulaisiks ei haluta kun eivät huoli eiku siis...).

Tervetuloa vaan juoksemaan perässä torstaina, annan sielunhoitoa omalla rakkaalla teipatulla psk mg:llä.

Jotta ei nyt tule vääärinkäsityksiä niin teille vähemmän pelanneille tiedoksi että ollaan TKU10Yes kanssa vanhoja aseveliä ja huulenheittoa harrastetaan molemmin puolin. Kova taistelija se on ja Turku on hyvä kaupunki.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ehdottomasti samalla linjalla muiden kanssa ja tahallista omien tappamista (olipa kaveri sitten KFS:ssä tai ei) ei tietenkään suvaita. Räiskinnän ja hulinan keskellä omia tulee itsekkin vahingossa aina sillon tällöin kaadettua (kyllä Ramtoi, et ole ainut :D), mutta anteeksi pyydän aina ja juoksen medikit kädessä ylös nostamaan.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että varsinkin jos kyseessä on pelaaja, jolla on vähän kokemusta ei hän välttämättä tee oman tappoa tahallaan.. Itse olen nähnyt oman pelaajauran aikanani jopa tilanteita, missä useampikin uusi pelaaja koittaa mm. korjata vihollisen bunkkeria :D

Mutta jos todella tälläinen pelaaja on eksynyt keskuuteemme, joka tappaa omia pelikavereitaan vaikka sitten bunkkeriplääntin toivossa, niin monoa vaan.

Toivon kuitenkin, ettei tämä episodi nyt peloita ketään (uusia) pelaajia pois. Jos tahallasi et ketään omia tapa, ei mitään ongelmia siitä seuraa. (Äkäsiä raivonpuuskia chätissä tosin saatat kuulla :D)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ja on sattunut kauemminkin pelanneiden keskuudessa vastaavia. Useammin kuin kerran oon ollut jotain plänttääs ja joku tulee ja ampuu lippaallisen selkään. Selityksenä kuullut, että luuli vihuksi, ketä oli purkamas rähjähdettä kohteesta.
Luotan että vastaava tilanne tuossakin. Ja jos ei ole mikkiä ollut, niin vaikea pyytää heti anteeksi tai selittää tilannetta. Enivei, lienee case closed, turha ihmetellä. Ainakin uudet (ja vanhat) sai opetuksen, tahallisesta teamkillistä seuraa tulevaisuus randomien seurassa.

Ramtoi, tiedän että olet "vanhus" tai "käpy", mutta en tiennyt että jo dementiaakin. Ollaan tosta oluesta väännetty juttua meinaan aiemminkin, samalla kun höpistin Kårenista yms. Ulkopuolisille tiedoksi, kyseessä on juottola, ei mikään suomen-ruotsalainen pimutsu, keneen ollaan sekaannuttu.

Ja Ramtoi, oon puhelimen varassa taas... Toi sun pienellä painettu tekstit on niin pientä tässä, että huomasin sen vasta toisella lukukerralla, sattumalta. Että varoppas sanojas jos lisäilet pientä pränttii alle.;)
Torstaina tuun etsimään taas sua, nyt vaan pysyttelen kauempana sun konekiväärist, oppisin meinaan viimeks, että se tappaa vihujakin. ;)

Ja pitäkääs huolta, että kaikki taas tsekkaa univormut. Liian moni KFS tuli viimeksi vastaan ilman laseja tai väärässä värissä. Vaikeampi tunnistaa et ketä jahtaa, kun teitä vastaan pelaa.. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ja pitäkääs huolta, että kaikki taas tsekkaa univormut. Liian moni KFS tuli viimeksi vastaan ilman laseja tai väärässä värissä. Vaikeampi tunnistaa et ketä jahtaa, kun teitä vastaan pelaa.. :D
Jos ne oli undercover-tehtävällä jahtaamassa KEQ:läisiä. Varsinkin erästä tiettyä.

Ja tuolta ylempaa muuten unohtu hymiö. Pannaas tähä varulta useampia mennyttä ja tulevaa ajatelle: :D:D:cool::o LOLXIIT!

Höhö.

EDIT: Niijoo, jäi se tärkein. Eli univormun kaavasta muistutus:

Päähine: Valkoinen lippis/Tankkipipo nro 3/Sininen kokokypärä (riippuu takin paksuudesta minkä saa.)
Naamari: Laskettelulasit
Hupparin väri: Shadow Solid/Varjo jotain suomeksi. Se vaaleansinin huppari kuitenkin.

Vaikka pukukoodi on tärkeä ei se ole maailmaakaatava juttu. Jos käytät mieluummin krediittisi uuteen rynkkyyn, kuin eriväriseen huppariin, niin se on sallittua. Mutta jos se uusi rynsesteri ei ole aivan ehdottoman tärkeä sillä hetkellä, niin noi varustehankinnat on suotavia.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hommasin pelin ja nyt on käynyt selväksi, että sitä tulee pelattua varmaan pitkään. Kysynkin siis, että onko nuo lisäosat ostamisen arvoisia? Kuulemma ainakaan toisessa ei ole hirveästi pelaajia?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kuulemma ainakaan toisessa ei ole hirveästi pelaajia?

Interdictionin pelaajamäärät ovat pieniä, mutta Escalationia pelataan kyllä ja se on noista ehkä se parempi DLC.

DLC-bundlen piti tulla alennysmyyntiin Plus-tilaajille jos viime kuussa, mutta eipä ole vielä ainakaan näkynyt.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Interdictionin pelaajamäärät ovat todella heikot ja se on selvästi mielipiteitä jakanut pelimuoto. Itse pidän siitä, mutta en kyllä suosittelisi hankkimaan, sen verran harvoin siinä pelejä saa.

Escalation taas kannattaa ehdottomasti ostaa. Siinä on tullut monia parhaita matseja ja sanoisin, että se on ehkä jopa pelin paras pelimuoto. Usein todella tiukkoja vääntöjä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Escalation taas kannattaa ehdottomasti ostaa. Siinä on tullut monia parhaita matseja ja sanoisin, että se on ehkä jopa pelin paras pelimuoto. Usein todella tiukkoja vääntöjä.

Tämä + Escalationin mukana saat sverille yhden parhaista aseista pelissä - Tamsenin. Tämän lisäksi saat myös yhden uuden kk:n (sverillä ainakin turha kapistus) ja yhden uuden sniperin (tästä sniputtajat voivat kertoa, itse en ole ampunut tällä laukaustakaan).

Eli Esc on ehdottomasti ostamisen arvoinen jo mielestäni Tamsenin takia. Itse en ole enää pelannut muilla aseilla, kun sen käyttööni sain.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Joo tosiaan eipä SVERillä Tamsenin jälkeen muita aseita edes oikeastaan kannata käyttää. Pääsi unohtumaan, että senhän saa tosiaan Escalation packista..
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Joo, sattuipa olemaan kymppi psn-lompakossa, jotan ostin pois. Uuden aseen ehdin hankkia, mutta en vielä ehtinyt testaamaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tämä + Escalationin mukana saat sverille yhden parhaista aseista pelissä - Tamsenin. Tämän lisäksi saat myös yhden uuden kk:n (sverillä ainakin turha kapistus) ja yhden uuden sniperin (tästä sniputtajat voivat kertoa, itse en ole ampunut tällä laukaustakaan).

Eli Esc on ehdottomasti ostamisen arvoinen jo mielestäni Tamsenin takia. Itse en ole enää pelannut muilla aseilla, kun sen käyttööni sain.

SVERin sniperi Rubakho SVR on ainakin minun mielestäni tarpeeksi hyvä sniputtamiseen. Pääosumasta välitön kuolema (kuten kevyemmilläkin) ja tappaa ainakin itselläni alle 120 hp:n vastustajat. Mutta ei Rubakhostakaan ole Tamsenin vastustajaksi. Itsekin olen siirtynyt lähes täysin Tamsenin käyttöön. Etukahvalla, kevyellä vaimentimella ja 4x kiikarilla onnistuu hyvin, vaikkei kaikki skillit rynkyistä olekaan. Sniputtaminenkin onnistuu yllättävän hyvin. Ja kun vielä on 45 kutia thdessä lippaassa, niin saa useammankin vastustajan hengiltä. Sain viime peli-illassa 17 tapon tappoputken Rubakholla oman bunkkerin edustalla.

Ja tosiaan kannattaa ostaa Escalation jo pelkästään aseiden takia, mutta itse pelimuotokin on loistava vaikka vaatiikin tiukkaa kuria ja suunniteltua toimintaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

tuli tos vaan mieleen et miten/millä vehkeillä kukakin kuvaa noita matseja?

ois ihan mukava tietää mikä kenenki mielestä paras konsti?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

tuli tos vaan mieleen et miten/millä vehkeillä kukakin kuvaa noita matseja?

ois ihan mukava tietää mikä kenenki mielestä paras konsti?

Paras laatu lienee Hauppauge HD PVR-laitteella. Saa HD-tasoista.
Sitten on Dazzle ja Easycap ainakin. Easycap halvin ja laatu huonoin.
Myös polttavalla DVD-soittimella tuo onnistuu.
Undermeit, mitä sä käytät? Sulla paras laatu KFS videoista, siksi kiinnostaa. Entä Sharkonen?

Itsellä Easycap ja siihen kaikki vermeet, mutta joutuu pelaamaan sitten huonolla resoluutiolla, muuten ei saa tallennettua sitä kuvaa tietokoneelle.
Ja kun itse sitä koitin, niin aina kun lähti tallentamaan videota, niin kone kaatui. En ole löytänyt korjausta tuohon, en tiedä mistä johtuu.
Muuten itsekin nauhoittelisin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itsellä nyt ensimmäisiä kokeiluja menossa dazzlen oliko se nyt dvc100 ja softana pinnaclen studio 14. Tosiaankin karmeeta kuraa pelatessa. 576i@46" on AIVAN helvetin huono kuvanlaatu. Mikäli käytössä olisi pienempi TV tai vanha kuvaputki niin silloin ei olisi ongelmia.

Käyttiköhän ramtoi tallentamiseen tallentavaa digiboksia tms? Jos en nyt aivan väärin muista.

-Z
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Käyttiköhän ramtoi tallentamiseen tallentavaa digiboksia tms?
Tallentava kovalevy/DVD soitin.
Vai kaameeta kuŕaa kun joutuu pelaamaan SD kuvalla. :D
Ihan tiedoksi että on tullut muutama kymmenen tunti pelattua 20" putkinäytöllä kun noita pelejä on tallennettu, S.V.E.R.in vehkeet juu nou.
Kyllähän nuo HD tason tallentimet on tietenkin parhaat, mutta hintavat + vaatii sitten tehoa myös editointilaitteilta. Lottovoittoa odotellessa...

Turkkunen, et siis saanut pelaamaan. Harmi. Minulla toimi yhdellä koneella, mutta parilla muulla ei. Muistatko että oli rahat takaisin kauppa jos haluat palauttaa.

Jos tallennus kiinnostaa niin käykää huutelemassa tuolla Pelivideon teko ketjussa niin minä tai joku muu jelppii sen minkä pystyy.
Ja privaa saa laittaa jos ei siellä "kehtaa".
 
Ylös Bottom