Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

mitäs mä sanoin. seuraava patch = map neutrality, oujeah!!!

onko patch jo jaossa ja toimiiko se? pitää heti mennä testaamaan Absheronin Jalostamoa. En usko ennenkuin sen itse näen ja koen.

Esim 1000 tappoa tornitykillä on aika tuskallista kerätä kaappaus puollustuksessa.

voi heppux, tosimiehet suorittaa tuon vaikka sabossa, jonka jälkeen ne korjaa 100 siltaa ja tappaa 30 tappoa vara-aseella yhdessä matsissa. ;)

onko patch jo jaossa ja toimiiko se?

Patch on jaossa, toimivuudesta ei tietoa. Ite latasin ja asensin patchin, mutta kun peliä yrittää käynnistää tulee virheilmoitus "Tiedonsiirto palvelimen kanssa epäonnistui. Päivitä peli uusimpaan versioon".:confused:

No jatketaan tutkimista.

Itselläni pätchi ei toiminut. sanoo että ei voi kommunikoida serverin kanssa ja että hae uusin pätchi.

PSN-verkossa näyttäisi olevan nyt muutakin ongelmaa. Trophyjen synkronointi ei onnistu ym.

Patch on jaossa, toimivuudesta ei tietoa. Ite latasin ja asensin patchin, mutta kun peliä yrittää käynnistää tulee virheilmoitus "Tiedonsiirto palvelimen kanssa epäonnistui. Päivitä peli uusimpaan versioon".:confused:

No jatketaan tutkimista.

Jos oikein muistan edellisistä patcheista niin tuo 35M on ohjain tiedosto ja varsinainen patchi ladataan sen jälkeen. Mutta näyttäisi miljoona muutakin pelaajaa yrittää päivittää samaan aikaan joten palvelimella on vain ruuhkaa...

ps. kannattaa vaan painella X-näppäintä ja toivoa että osuu sopivaan väliin ja saisi latauksen päälle.

Hyvin lataantui, tiedostojen koko oli 40 megaa.
Nyt heitin omani domijonoon, mutta pelaajia on Raven 5, Valor 10, SVER 4, eli tässä voi hetken kestää, ennen kuin osaan kertoa mitään sen tarkempaa :D

Jaaha, se on sitten mag-ilta tänään. Älkää severillä ihmetelkö jos juoksen ohi kun makaatte maassa kuolemaisillanne. Respekissä kävi klassisesti ja unohdin pistää ne kolmea pojoa elvytykseen (muut ensiaputaidot kyllä on).

Pitää kehrätä tänään kasaan muutospisteet ja koettaa uudelleen jakaa taidot.

Eka absheron takana, voitto tuli! Ei jäätymistä. Elämä on ihanaa!!! :D
Nyt kaikki KFS:t onlineen, tahdon KFS-domia taas!
Puukotus ottaa vähän aikaansa, ennen kuin tottuu.. puukkoa kun heilauttaa, niin menee tooooovi, ennen ku ukko kääntyy yhtään mihinkään.. Hyvästi puukkohipat. Enää ei puukolla kannata ohi huitaista.

Eka absheron takana, voitto tuli! Ei jäätymistä. Elämä on ihanaa!!!

Kuulostaa liian hienolta! Oi että oma koti kullan kallis! Onkohan joku valorin tai ravenin juippi menny pilaa mun reunabunkkerin sisustuksen? Ei se muuten haittaa mut jos ovat löytäneet ne piilopullot...niin perskuta!:D

MITÄ ****** ZIPPER TEKI MUN PELILLE??!?!?!?

mitä tää puukotus-säätö on olevinaan. en tollasta edes ollut patch-listassa. WTF?!?!

Puukko viuhahtaa niin hitaasti että itku ennättää tulla. Sen jälkeen hahmo jää jumiin ja pystyt liikuttamaan sitä sivulle vasta kun puukkoanimaatio on mennyt ohi. Ei jumalauta. EI NÄIN!!

Lessened the likelihood of players moving their aim while performing the “knifing” action with the PlayStation Move Motion Controller.

Tääkö se on??? game breaker mulle!

mitä tää puukotus-säätö on olevinaan. en tollasta edes ollut patch-listassa. WTF?!?!

Puukko viuhahtaa niin hitaasti että itku ennättää tulla. Sen jälkeen hahmo jää jumiin ja pystyt liikuttamaan sitä sivulle vasta kun puukkoanimaatio on mennyt ohi. Ei jumalauta. EI NÄIN!!

Tätähän tuossa omassakin viestissä kritisoin. En pidä yhtään. Oli pari selvää puukotustilannetta, en tiedä miksei sitten osunut, lagi tai kaveri ei vaan ollut liian lähellä. Sit kun toi puukotusanimaatio on ohi, eli pääsee taas liikkumaan, niin onkin jo kuollut. SYVÄLTÄ!
Kaikkiin pelaajiin tää ei vaikuta, mutta luulen että tästä jokunen KFS:n jäsenkin tulee vielä keskustelemaan, Sharkosen kommenttia odotellessa.
Ittellä puukkoprosentti 16-18 paikkeil, joten vastaavilla prosenteilla puukottelevia uskon tuon häiritsevän ja pahasti!

Ilmeisesti tosiaan tuo puukotuksen muuttaminen Movella pelaavia varten on muuttanut myös padilla pelaavien puukotusta aika radikaalisti. Vaikea sanoa onko tuo Zipperilta jälleen päivityksen yhteydessä tullut tarkoitukseton muutos. Ei olisi nimittäin ensimmäinen kerta. Itse tosin olen alusta asti toivonut, että puukko vaatisi aina vähintään sen kaksi osumaa tappamiseen. Nykyisellään(tai siis 2.1 versiossa) puukko on naurettavan tehokas ja helppo ase.

Pelaamaan pääsee vasta joskus ysin jälkeen, kun tuun treeneistä. Päällisin puolin pätsin muutoslista näyttää hyvältä. Toi puukon muuttaminen taitaa vaikuttaa vain Movella pelaaviin? Hlökohtaisesti ei harmita, ei pelkästään sen takia että pelaan pädillä, mutta mun mielestä puukotus on aina ollut liian helppoa kaikissa FPS-peleissä. Mutta jos ton muutoksen takia Move ja pädi on eri viivalla, niin sitten ei ole reilua. Puukko vs. pyssy-jutuista voitaisiin muutenkin vääntää asiaa enempi, mutta antaa olla nyt.

Illalla linjoilla.

"lulz no tnx, keep those katanas away

MAG is finally a gun game, not a knife game"

Myös itsellä ollut tämä asenne 2.0:n jälkeen.

no elätän vielä toivoa että tää on joku Zipperin tuttu FAIL. Ei olis eka kerta. Ja en edelleenkään saa ostettua lisäaikaa B-slotille, vaikka ladatulle versiolle tämä piti jo toimia. (Ja tuskin enää ostankaan.)

Huomasin noi virallisen foorumin höpinät itsekin.
Aluksi tosiaan ihmettelin ku ukko ei välillä meinaa kääntyä, aloin jo epäillä ohjaintani. Sit ku tajusin mistä johtuu, piti seuraavaks spawnilla testailla, että olenko seonnut. Valitettavasti en. Mielisairaudet yms ei ole naurun asia, mutta tuntuu siltä että skitsofreniakin olisi mielekkäämpi vaihtoehto, kuin MAGin pelaaminen tällä.
Olisi tiputtanut puukon tehoa vaikka 50%, mutta se että ruutu jäätyy, ei pysty seuraamaan mihin vihollinen etenee yms, ärsyttää.
Yhdessä kohtaa molemmat veti puukolla ohi toisistaan, sitten se sekunnin odottelu, sitten pyöriminen, että mistäs se vihu nyt löytyykään...
Ehkä tohon tottuu, tuskinpa kuitenkaan.

Ukkosenjumalalle varoitus, mulla on taas uusi lääkitys päällä, en ota vastuuta jutuistani illalla.. :D

Deri, 15min domia, 67-15. Aion päästä sun harvinaiseen seuraasi, kenties vielä tällä viikolla. :D

Deri, 15min domia, 67-15. Aion päästä sun harvinaiseen seuraasi, kenties vielä tällä viikolla. :D

Jos tuolla tarkoitat yli 100 tappoa Domissa, niin Deri ei kyllä ole ainut joka on täällä sen saanut (KFS).

Valorilla kun pelailin niin ryhmyri sai päälle 120 tappoa :)

Deri, 15min domia, 67-15.
Niin ja parutaan puukosta?
Jos nuo lukemat olisi 15-67 ja sinut tapettu kokoajan puukolla niin sitten. :p

No tosiaan paremmin kommenttia kun on testattu tuo uusi patchi.
Omasta mielestä puukko oli ennen pätchiä vielä liian tehokas, ei siitä kyllä muoviveistäkään tarvitse tehdä.

Luovutan ilomielin puukon vaikka kokonaan pois kunhan domi pelaa.

Ylös Bottom