Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

5 peliä pelattuna,

1. Aqu -> ei jäätynyt
2. Domi -> heitti pihalle errorilla
3. Escalation -> en päässyt spawnautumaan, mutta pääsin silti onneksi pois pelistä
4. Sabo -> en päässyt spawnautumaan, mutta pääsin silti onneksi pois pelistä
5. Domi -> jääty

Puukkokeskusteluun en vielä osallistu, koska sapettaa tällä hetkellä tämä päivitys jo aivan muitten asioitten takia.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

.. tässä tää sit taas oli..."


Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Sama peli meitin ryhmästä ei kukaan tipahtanut. Aula sitten kyllä jääty ja ei enää pääse taaskaan PSN. Syytetään nyt vielä rakasta operaattoriamme Soneraa näistä ongelmista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ukkosenjumalan kanssa olen siitä samaa mieltä, että puukon ja haulikon tehoja voisi huoletta pudottaa.
Haulikon tehoa en haluaisi pudotettavan, vaan tehokkuuden pysyvän samana. Se miten se toimii pitäisi muuttaa. Ks. alla.

Mun mielestä nykyään on aseet tosi hyvin tasapainossa.
Kaikki paitsi haulikko on ja Tamsen tosiaan rikkoo kokonaisuuden. Jos se olis pikkasen kalliimpi loadouttiin niin olis aika hyvä. Mutta asiaan. Haulikon tehoa voisi laskea, mutta sen järkevää kantamaa taas pitäisi samalla nostaa. Nyt sen hajonta on niin älytön ettei siitä ole hyötyä kuin käsivarren mitan päästä. Tossa haulikossa on luultavasti joku 9mm hauli. Käytännössä vertautuu siis siihen, että sieltä tulee kourallinen pistoolin kuulia. Sen pitää olla tappava. Pelitasapainossa sitten sen tehoa tietty pitää skaalata, mutta nykyään se on älytön. Tappaa kerrasta, mutta vain jos sullot sen piipun kiinni maksaan. Urban tuota selitti joskus alkuun, että kerrankin pelissä on haulikko, joka toimii suht realistisesti. Tappavaa kantamaa oli tonne 10-20 metriin, mutta jos halusi kertalaakista tappaa, niin piti hakea sopiva etäisyys ja tähdätä. Suurin ongelma tossa taisi olla haulikuvion leventäminen. Parhaimmillaan oikealla etäisyydellä vihu juoksee haulinipun läpi ottamatta osumaa. Ja koska kuvio on iso, niin tähtääminen on vapaaehtoista. Jolloin tulee niitä älyttömiä yli 50 metrin tappoja pannuosumalla.

Puukon reach ja se, kuinka leveälle se osui, olivat aivan naurettavat.
Nimenomaan näin. Tästä puserrettiin jo joskus muutenkin aikoinaan. Mun mielipide on edelleen sama; puukon pitää olla ase, jota käytetään iholla ja aivan viimeisenä resurssina. Sillä ei pitäisi pystyä tyhjentämään ryhmällistä vihollisia yhdestä huoneesta. Kaksi korkeintaan ja sitten puukkosankari makaa ketarat ojossa akuutin lyijymyrkytyksen seurauksena.

KZ2:ssa homma oli mallikaasti. Pikanappulasta lähitaistelu oli kiväärinperää ohimoon, puukko piti kaivaa erikseen esiin. Näin saisi sen tehdä kaikki pelit. Tohon vielä päälle se, että puukko ei ole automaattiosuma, mutta silti one-hit-kill-ase, niin olisi aika mainio. Ja toi one-hit-kill on mun kompromissi veitsisankareille.

Mutta katotaas. Nyt olis pelege menossa päälle ja MAG 2.11 joutuu testiin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kaikki paitsi haulikko on...

Jos mukaan ottaa haulikon lisäksi sen mini-konepistooli rutkuttimen, niin siinä on aika äkäinen yhdistelmä. Pelkällä haulikolla husiessa moni tilanne on yksinkertaisesti liian pitkien etäisyyksien tilanne, mutta tuon rutkuttimen kanssa ehtii hyvin pistää porukkaa hengiltä samalla kun juoksee tappituntumalle. Tietenkin pelityyli ratkaisee, ja haulikon kanssa on helppo oppia juoksemaan oikeat reitit, mutta yksistään en sitä pitäisi mitenkään ylivoimaisena. KP:n kanssa kylläkin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Toivottavasti kukaan ei oikeasti halua mitään parannusta, kantomatkaan tai mihinkään muuallekkaan haulikkoon. Tällä hetkellä sillä pystyy jo tähän
[video=youtube;vlLeu_Xk_Ls]http://www.youtube.com/watch?v=vlLeu_Xk_Ls[/video]
(Niille jotka ei jaksa katsoa, videossa pelataan 86-2 sabo haulikolla)

Puukon toiminta on tällä hetkellä aivan naurettava. Ei teholtaan, huonoudeltaan tai hyvyydeltään vaan ihan periaatteeltaan. Ukkosi jäätyy sekunniksi ennen kun voit taas hallita sitä ? Toivon, että tämä on vain zipperin vahingossa tuoma bugi peliin (joka korjataan) kun he yrittivät korjata movelle aiheuttamaa puukotusvaikeutta. Niinkun täällä on monen kertaan todettu, paljon mielummin tehoa tai lyöntietäisyyttä tai molempia pienemmäksi, kunhan se ei vaan jää näin.

Mutta katsastellaan, peli jäätynyt jo kahdesti ja kertaakaan en omaa domi mappia siis ole loppuun asti pystynyt pelaamaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itseasiassa mä tykkäsin tosta puukosta. Nyt ne jotka sitä käyttää joutuvat oikeasti miettimään missä kohtaa pistää hihat heilumaan. Mikä tarkoittaa sitä sadaosasekunnin viivettä puukottajan päässä eli refleksimunkittelut jää pois. Mikä on mulle on se pohjimmainen ahdituksen puukon käytössä. Nyt jos joudun puukotetuksi lähitaistelussa, niin siellä on todennäköisesti toisessa päässä kaveri joka osaa hommansa, eikä skillit tappiin hinannut sankari joka paukuttaa puukotusnappia. Todennäköistä on, että Sensor Jammer + Motion Sensor -puukkohippastelijat lisääntyy, mutta tommonen pelityyli tuo harvoin voittoa omalle porukalle muuten kuin Sabossa.

Sit asiasta toiseen. Absheronin jäätyminen taisi tapahtua vain yhdelle pelaajalle, mutta pelasimmekin vain yhden matsin. Taisi olla Haaso, joka valitteli kai jo samaa aikaisemmin illalla. Haiskahtas, että on palattu vanhaan. Ennen 2.0-päivitystä jäätyi aina jollakin vähintään kerran. Samalla se joku oli käytännössä aina sama pelaaja koko illan. Varsinkin joskus 1.4-1.6 päivitysten aikoihin tapahtui paljon ton tyylistä. Omallekin kohdalle toi tuli pari kertaa. Molempiin auttoi modeemin buuttaaminen. Eli virrat pois puoleksi minuutiksi. Sen jälkeen pelasi taas todella hyvin, jäätymiset ja yhteysongelmat väheni. Joten jos on jäätymis tai yhteyden katkeamisen kanssa ongelmia, niin testailkaas toi. Varsinkin, jos yhteys PSN:ään jää kuntoon.

Ja olihan se pitkästä aikaa namia pelata Absheronissakin. GH-rintamaa kun vielä pääsisi, niin varmaan tuntus kuin olis kotiin päässy.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minkähän merkkistä lagipedaalia herra Raptor käyttää? Olisi käyttöä itsellekin... Ei siinä, pelaahan hän kohtuufiksusti, mutta ei tuota saldoa voi selittää edes hyvällä tuurilla. Tuntuu, niinkuin muissakin videoissa, että viholliset hyvin harvoin edes näkevät häntä.

Haulikosta sen verran, että se on tarpeeksi tehokas, mutta ajoittain aika satunnainen toimessaan. Välillä riittää, kun osoitat piipulla vihollista päin, mutta välillä vihollinen ei kaadu, vaikka ammut 2m päästä suoraan naamaan. Tosin tämä taitaa johtua lagista?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

zpr_DunhamSmash
Sr. Community Manager


Hey folks,

Our new 2.11 update included a fix for PlayStation Move users regarding the knife and making it less likely to move away from the target. Unfortunately, as you all have discovered, it wasn't limited to just Motion Controller users and instead affected the knife as a whole. This was unintentional and we're looking into solving it.

We'll let you know when we have a solution.

Sorry for the inconvenience.


Juu ei mullekaan olis ollut haitaks jos tehokkuutta lasketaan ja lyöntietäisyyttä. Mut tollainen puukon "jäätyminen" vaikuttaa koko ukon liikkuvuuteen ja toimivuuteen.

Toivotaan että se tärkein on kuitenkin jonkun verran saanut korjausta, eli jäätymiset. Eihän ne sanoneet että se on täysin korjattu, vaan sanoivat että sitä tulisi tapahtuvan nyt vähemmän kuin aikaisemmin. Ja HEI, map neutrality... I LIKE!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minkähän merkkistä lagipedaalia herra Raptor käyttää? Olisi käyttöä itsellekin... Ei siinä, pelaahan hän kohtuufiksusti, mutta ei tuota saldoa voi selittää edes hyvällä tuurilla. Tuntuu, niinkuin muissakin videoissa, että viholliset hyvin harvoin edes näkevät häntä.

En väitä etteikö Raptorilla olisi kovaa lagi etua, mutta silti kyseessä on kova pelaaja joka pelaa paljon ja ennen kaikkea ottaa kaiken videolle. Joten eiköhän siellä ihan vahingossakin tule välillä todella hyviä pelejä.

En ymmärrä mitä hyvää tuossa jäätymisessä on puukotuksen jälkeen?? Itse tulee nimittäin välillä vahingossa painettua tuota puukotusta, joten helvetin ärsyttäävää kuolla sen takia. Toivottavasti kyseessä on vain joku bugi.

Monta domia tuli eilen pelattua eikä yksikään jäätynyt. Ei tainnut kuin 1 pelaajalta (WildLag) illan aikana jäätyä domi (samasta ryhmästä)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Enpä itse ole ehtinyt edes lataamaan uusinta versiota vielä, mutta mikäli tuosta deriwonin lainaamasta tekstistä tajusin, on tuossa ajettu takaa sitä, ettei hemmo pyörähdä 180-360 astetta puukottaessaan. Itsehän en movea käytä, joten en ongelmaakaan sikäli tiedä, mutta monet moven käyttäjät ovat mulle tätä valitelleet.

Tuon korjauksen ei pitäisi olla iso juttu, joten kenties tässä saadaan korjaus jo nopealla aikataululla. Mukava silti kuulla, ettei ihmisillä pelit jäädy ainakaan samaan tahtiin kuin aiemmin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Haha, lämmitteleekö tässä ryhmä SVER-taistelijoita ennen peli-iltaa?
Taisi kyseessä olla Ravenin soluttautujaosasto. Ennen vangitsemista heidät lähetettiin "harjoituksiin".

Tässäpä on SVER-taistelijat tositoimissa:
[video=youtube;Vfx0OcammHU]http://www.youtube.com/watch?v=Vfx0OcammHU[/video]
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ravenin randomien kanssa sabovoitto ajassa 18.11!




(Vastustajia tosin oli tasan 0)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten voi olla mahdollista, että pelaa sverillä ja omassa ryhmässä on raven-pukuinen BRA-klaanilainen? Varmistin vielä ja katsoin selän, niin kyllä siinä raven luki. Ja oli siis koko pelin. Onkohan tämä vain joku bugi?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

^ Killzone 3:sta tutut soluttautujat ovat iskeneet jo magiinkin!

Itsellänihän paukahti tänään 1 000 000xp rajapyykki rikki, hieno hetki.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko olemassa oikeasti jotain hyvää taktiikkaa jolla saisi helposti tuhottua saattoajoneuvoja? 12 tuhottu ja 8 jäljellä... Vähän aikaa sitten aloin keräilemään platinan toivossa noita, kun tuli huomattua että se on ainut trofee mikä puuttuu. Tällä hetkellä sinko mukana ja jos ryhmyriksi pääsen koitan tykistöiskua säästellä siinä toivossa jos joku kävisi hakemassa ajaneuvon. Vihaa ja tuskaa on kyllä tuo tuottanut, kun monesti tulee (kun singolla ammun) vain se harmittava avustus. :mad:
 
Ylös Bottom