Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ei taida tänään päästä.
Harmi.
Tai siis minulle harmi, muille voi olla helpotus...
Eli nyt uskaltaa lähteä mukaan, ei tarvitse pelätä että meikä ampuu selkään tai juoksee tulilinjalle.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kyllä tästä jonkin ajan päästä vois kentälle tulla. Tehokasta peliaikaa kuitenkin vain yhteentoista asti, jolloin siirryn nurmikentälle el clasicon pariin!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Dominationissa on +256% xp ja joka pmc:ltä yli 1000 pelaajaa pelaamas.. Et nyt kannattaa ottaa ilo irti domista ;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olihan se taas mukava erityisesti dominationia pelata, varsin tiukkoja matseja tuossa tulee järjestään. Pelit loppuivat illan toiseen jäätymiseen ja jäätymisruutu oli sen verran psykedeelinen että takaisin ei uskaltanut tulla ja piti oikeen kuvakin napata. :D



Uploaded with ImageShack.us

-E-
Huomaa tutut naamat jämäryhmässä ;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Niinpä, eilen heti kun pelattiin Domia niin tuttu koodi 5:5 eli se siitä. mutta koska menin kiltisti nukkumaan heräsin 7.30 pelamaan ja siitä 2,5h pelkkää domia ja nyt iltapäivällä 1,5 h niin no problem!! no kiitos tuon +256% tasoni on jo huimat 30 eli Tamsen on näppien ulottuvilla. mutta kai se nettiyhteys vaan on niin huono/tai ainakin koodit väittävät, mutta eipä tälle alueelle saa kaapeliyhteyttä vaikka telkkariliittymä sellainen on, vai onko dna niin susi/eikä vaihtoehtoa taida olla!:confused:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Sori TKU:lle kun taisin parikin kertaa niitata sinut.

Nou hätä. En muista kun yhden kerran. Silloin pyörisin vihujen keskel puukotellen ja olin jo saanut niilt hittiä. Etköhän sä niihin tähdänny etkä muhun. Kolme kertaa muistan omien mut ampuneen, mut aina mut sielt nostettiin nopeasti.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Heipä hei! Viime perjantaina äkkäsin MAG testiversion tuolla storessa ja sitä sitte testailin ja aattelin. "Ei saakeli! Täähän on aivan mahtava peli!" Eilen lähti tilaukseen ja tällä viikolla pitäs kilahtaa postilaatikkoon.
Sitte ois pari kysymystä:
1: Mistä tietää että minkä kohteen komppanjan johtaja on laittanut millekkin joukkueelle?
2:Mitä siinä collektor's editionissa tulee ja onko ne mahdollista saada normi versiossakin?
3: Storessa on kaksi jotain 8€ maksavaa game packia, niin kannattaako niitä hankkia?
Eipä taida enempää kyssäreitä nyt tältä erää.. Kiitokset jo etukäteen!! =D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

1: Mistä tietää että minkä kohteen komppanjan johtaja on laittanut millekkin joukkueelle?

Komppanianjohtaja (OIC) ei voi suoranaisesti määrätä kohteita vaan hän voi ainoastaan mikillä ohjeistaa esim. hyökkäämään/puolustamaan rintamaa/kirjainta/bunkkeria yms. (tätä ei ole tapahtunut omalla kohdalla kertaakaan ja pelikello lähenee jo 400 tuntia)

2:Mitä siinä collektor's editionissa tulee ja onko ne mahdollista saada normi versiossakin?

Mukana tulee 3 dynaamista teemaa, Medium+ -armor (joka oli alunperin vain CE:n omistajille, mutta nykyään se on auki kaikille) ja 3 kuviointia tuolle armorille (ne saa ilmaiseksi USA-versioon, mutta Euroopassa ainoastaan ennakkotilajat ja CE:n omistajat voivat käyttää niitä).

3: Storessa on kaksi jotain 8€ maksavaa game packia, niin kannattaako niitä hankkia?
Eipä taida enempää kyssäreitä nyt tältä erää.. Kiitokset jo etukäteen!! =D

Interdiction on lähes kuollut ja pelimuoto olikin yksi huonoimmista. Hanki jos haluat.
Escalationissa on vielä silloin tällöin elämää ja mukana tulee 9 uutta asetta (3 per puoli) ja uusissa aseissa on mukana pelin paras rynkky, :)Tamsen:). Jos hankit jonkun lisärin, niin hanki Escalation.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Komppanianjohtaja (OIC) ei voi suoranaisesti määrätä kohteita vaan hän voi ainoastaan mikillä ohjeistaa esim. hyökkäämään/puolustamaan rintamaa/kirjainta/bunkkeria yms. (tätä ei ole tapahtunut omalla kohdalla kertaakaan ja pelikello lähenee jo 400 tuntia)

Eilen vetäisin ravenilla sen vapputunnin dominationia ja molemmilla kerroilla OIC ohjeisti rintamia ja itsekkin yritin totella käskyjä ja ohjeistin joukkueita tietyille kirjaimille, mutta oma ryhmä oli niin käsi että eihän siellä totellut kuin yksi randomi. Joskus meinaa tosiaan mennä hermot kun yrität ohjeistaa omaa joukkuetta hyökkäämään, mutta kaikki tekee juurikin päinvastoin ja kiitokseksi saat kick voten.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

En tiedä oonko ainut KFS:n riveistä, joka ei aivan purematta niele tätä seuraavaa...
Voi olla että mä oon missannut tällaiset actionit, mutta ei ihan vaan kuulosta meidän porukalta:

"SLZ/KFS/PRO i see in suppression alot, the latter rolling a clan deploy most of the time and all in SVER"

Toi on viestiketjusta, kun joku demon hakenut on testaillut MAGia ja laittanut siitä videoita Youtubeen. Siel sit valitetaan sitä, että liikaa hyviä ja kokeneita pelaajia pelaa tuhoamista/suppressonia. Linkki keskusteluun.

Kävisin hieman itse tuohon kuittaamassa, mutta en pääsee loggaamaan sisälle tuonne foorumille, kun PSN on alhaalla. Ja siksi en pääse kirjoittamaankaan sinne. Myöhemmin sitten, jahka PSN nousee taas. Ollut tuo aiemmin logattuna automaattisesti sisään, mutta nyt olisi pitänyt uusiksi kirjautua. ...jos jollain on kirjattuna sinne sisäl, niin voisi käydä kuittaamassa piruuttaan...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

On kyllä aika outoa väittää että on LIIKAA hyviä pelaajia pelissä. Minusta se vain tarkoittaa sitä, että pelin sisäiset asiat on helppo oppia ja klaaneissa osataan yhteistyötä tehdä. Itse voin sanoa sen ettei MAGia voi hirveämmin arvostella/tuomita kokeiluversion perusteella. Sama koskee avointa betaa silloin kun sellainen oli ennen pelin julkaisemista.

Toivottavasti saavat PSN:n toimintaan joskus, jotta pääsisi ottamaan muutamia pelejä pitkästä aikaa. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No ensinnäkin 8lvl ei kyllä pärjää pitemmän päälle ja toiseksi sekään ei auta jos on tottunut adhd dutyn autoaim pohjaisiin peleihin.
Peli saattaa vaikuttaa hemmetin turhauttavalta, mutta mitä pidempään pelaa niin sen palkitsevammalta se alkaa tuntumaan. Hieno peli, nyt vain psn nousua odotellaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onhan tuota suppressionia aina silloin tällöin käyty yksi matsi huvin vuoksi pelailemassa.
Kuitenkin luokkaa kerran tai kaksi kuussa, mitä itse olen ollut mukana, eli vähän taitaa värikynää olla kaverin tarinoissa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuli tuossa mieleen, että onkohan kellään jäänyt takataskuun videoita peli-illoista? Muistelisin että joku olisi tallentanut clan warsseista KFS vs )B( -matsin. Muutenkin kaikki videot olisivat tervetulleita että pääsis edes vähän fiilistelemään tämän PSN-katkon aikana.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Sylettää tollaset itkuiitat MAGin foorumeilla.

Ite pelannut ehkä tusinan suppressionia joista kaksi siten että on ollut enemmänkin klaania mukana. Niillä muilla kymmenellä matsilla on bongausvihkoon kertynyt kaksi muuta KFS:n jäsentä (joista toinen tuli vissiin mun perässä joinilla^^) eli ei sitä nyt IHAN TOLKUTTOMASTI meillä kai kukaan pelaa, saati groupeissa tai lobbystä. Saboa on pelattu paljon, mutta koska vaihtoehdot on Zipperin bugitehtaan johdosta olleet pitkälti acquisition ja sabotage niin tuo on lienee ihan perusteltua.

Sillon kun lobbyn, grouppien tai Dominationin kohdalla ei ole ollut ongelmia ja lössiä on liikkellä enemmän kuin täysi ryhmä on henkilökohtaisen tilastoni mukaan Domia 48 % Saboa 21 % ja Acquisitionia 29 %. Tilasto on kohdallani hiukan vinoutunut koska äänestän ja pistän itse matalalla kynnyksellä Acquisitionia sen ollessa kirkas suosikkini pelimuodoista. Tämä kielii useasta asiasta:
1. Järkeviä pelimuotoja on mun näkökulmasta kolme, suppression ja molemmat uudet (Escalation ja Interdiction) ovat eeppisiä epäonnistumisia
2. Netissä ei muisteta niitä sataa peliä jotka on pelattu ilman meidän mukanaoloa vaan ne kolme yhden illan aikana koettua hanurinpaukutusta kun sabossa on vastaan sattunut 16+ KFS:n kaveria
3. Me pelataan paljon MAGin mittakaavalla ja yhtä isot groupit kuin meillä hurjimmillaan on harvinaisia

Jos nyt kehdataan olla rehellisiä niin ei me edes olla klaanina ylivoimainen, loppujen lopuksi ei edes kovin hyvä. Meillä on toki pelaajia jotka tekevät tärkeitä toimia matsin voittamiseksi (Urban, Lauri, pnu etc.) ja pelaajia jotka yksilösuorittajina salpaavat vihollisen etenemistiet tai murtavat puolustuksen lukot (Leon, Deri, Sharkonen etc.) mutta yhteispeli on aneemista, jopa kevyesti huonompaa kuin silloin kun pelin pariin tulin.

Hyökätessä kyllä otetaan medikitit ja joku singonkin ja sovitaan sivusta jota edetään. Puolustaessa juostaan kuin päättömät kanat ja jos nyt ei munkilla satu paria kaveria ryhmään noista yllämainituista avainpelaajatyypeistä niin hävitään jos vihu yhtään osaa ja yrittää.

Voitot johtuu siitä että huonokin klaani pesee randominipun joka ei kykene edes alkeelliseen yhteistyöhön. Se että netissä itkevät meidän tallomisista on siihen nähden oikeuttamatonta ettemme kyllä hyödynnä edes voittamissamme peleissä kuin murto-osan siitä potentiaalista mikä klaanitoiminnassa piilee.

Esimerkkinä muistan kerran aika vasta kun mentiin A:lle hyökäten Ravenin Sabossa. Ryhmänjohtajana käskin menee suoraan, Sharkonen halus mennä vasemmalta mihin annoin luvan. Tuku juoksi koko matkan suoraan mun edellä ja kahdestaan otettiin konsoli, se mihin ne viis muuta meni (Sharkonen kai meni vasemmalta kuten sovittiin) ei koskaan mulle auennut. Kohta jo Deri planttas C:llä ja matsi voitettiin nopsasti, ei tosin sen takia että oltas klaanina pelattu hyvin, tai edes keskinkertaisesti (tai oikeastaan edes vain vähän huonosti) vaan siksi ettei heikko vastus pystynyt laittamaan kampoihin parille kärjen yksilösuorittajalle (Tuku tosin suoritti yksin kun en vanhana ukkona pysynyt sen vauhdissa ja muut jättivät käskyt noudattamatta, pari klegeä ja muutama puolustaja konsolihuoneen ylätasanteella ei riittänyt pysäyttämään päättäväistä soturia). Deri tais olla eri ryhmässä ja saattoi olla Leonikin menossa B:lle eli sen sivustan nopsa toiminta selittyy jo melkein sillä...

-T
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Esimerkkinä muistan kerran aika vasta kun mentiin A:lle hyökäten Ravenin Sabossa. Ryhmänjohtajana käskin menee suoraan, Sharkonen halus mennä vasemmalta mihin annoin luvan. Tuku juoksi koko matkan suoraan mun edellä ja kahdestaan otettiin konsoli, se mihin ne viis muuta meni (Sharkonen kai meni vasemmalta kuten sovittiin) ei koskaan mulle auennut....

-T

Itekin muistan ton pelin suhteellisen hyvin. Mähän ehdin jo siinä juuri ennen A:lle saapumista huudella, että oliko nyt tarkoitus laittaa turkulainen eturintamaan harhautukseksi ja kuolemaan, kun kaikki muut painelee toista kautta.. En meinaan huomannut että Traje juoksentelit koko matkan siinä mun perässä, vasta siel A:n katolla tajusin sen, kun sä kuittasit jotain että eliminoisit sitten miinatkin siinä samalla vai..
Kartassa tosiaan mentiin niin peräkkäin, että ei sun pistettä edes näkynyt mun kartassani, tai itse en ainakaan huomannut.

Pari vihua näin siinä ammuslaatikoilla, mutta jatkoin vain juoksemista kun ajattelin että pääsee vähän sekoittamaan pakkaa sinne konsolille. Katolla yksi laittoi miinaa, otin siitä miinasta vähän osumaa ja tapoin sen kaverin katolle. Oikeastaan muuta sitten ei tarvinnutkaan tehdä, kun tuurilla oli päässyt elossa sinne saakka. Kohde vaan haltuun, eikä sinne vissiin yhtään vihulaista enää tullut sen jälkeen.

Itsellä tosiaan lyhyemmät kokemukset MAGista kuin monella muulla, kun tulin vasta sen 7kk julkaisun jälkeen mukaan ja pelailinkin yksin sen Ravenin läpi ennen kuin löysin Konsolifinin klaanit.

Siitä kun aloitin niin kyllä ne pelailut on mennyt enemmän tai vähemmän sooloilun suuntaan. Veikkaan että yksi asia mikä on syönyt tuota yhdessä toimimista on se, että vastustajien tasokin on laskenut ihan hulluna. Silloin oli aina esim VIPiä vastassa, jolloin oli oikeasti pakko tehdä se 110% jokaisen jätkän ja toimittava tosiaan yhdessä. Niillähän me sitten saatiin niitä 10s ennen loppua voittoja yms.
Sitten vastustajien taso laski ja sen mukana jätkät on antanut oikeutuksen itselleen, että voi tehdä enemmän niinkuin itse haluaa ja vähemmän ryhmänä, kun silläkin niitä voittoja on otettu suunnilleen 95/100 tahdilla....

Sitten taas kun on yhdessä täytynyt toimia voittojen eteen, niin se on tehty ja toimittu juuri käskyjen mukaan.. )B( vs. KFS olisi tästä loistava esimerkki, jos jollain se videolla olisi? Uhka? Eikös se undermeitin välineistöllä ottanut ton matsin ylös? Epäilen vaan että se video on jo tuhottuna.

Jahka PSN nousee taas ylös ja saa MAGia koneeseen, täytyykin koota vähän porukkaa ja käydä kokeilemassa Domia & Acqua ja laittaa illan aiheeksi: "Tähän KFS pystyy parhaimmillaan". Jokainen panostakoon sen 110% siihen, että käskyt on käskyjä ja tekee juuri sen mukaan. Eikö?

-TKu
 
Ylös Bottom