Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jahka PSN nousee taas ylös ja saa MAGia koneeseen, täytyykin koota vähän porukkaa ja käydä kokeilemassa Domia & Acqua ja laittaa illan aiheeksi: "Tähän KFS pystyy parhaimmillaan". Jokainen panostakoon sen 110% siihen, että käskyt on käskyjä ja tekee juuri sen mukaan. Eikö?

Jos kerran jo valittavat niin sama antaa aihetta. Tulen mukaan kun/jos pääsen^^

-T
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olen myös mukana, arki-illat ovat tosin kysymysmerkin alla kiireiden takia.
No Quarter!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itse näkisin "huonontuneen" tiimipelaamisen syyksi kyllästymisen. Itse aloin pelaamaan Sverillä loppusyksystä pysyvästi, jonka jälkeen osallistuin joka päivä partyihin ja viikottain sovittuihin peli-iltoihin. Jengi pelasi yhessä hiilessä mikrofoonit lauaen kuin viimeistä päivää, jonka seurauksena peleissä mielenkiintona (esim sabossa) oli se, tuleeko hyökkäyksessä ennätysaika vai päästetäänkö puolustuksessa vihollinen tahalleen c:lle, jonka jälkeen voidaan aloittaa "sorsastus".

Tämä oli muutaman kuukauden viihdyttää, koska itse olen niin kilpailuhenkinen, että voittaminen kyllä maistuu. Varsinkin, kun oli pelannut lähes koko alku mag uran Valorilla ja Ravenilla, jossa voiton eteen täytyi tapahtua pienimuotoinen ihme.

Noh, aikansa kutakin ja pelimiehiä kuten Tku10yes lähti alkuvuodesta KFS:stä jo pois syystä, että pelit eivät yksinkertaisesti enää kiinnostaneet. Me, jotka ollaan pelattu vuoden ajan keskiarvolla yli 2h/päivä (yhteensä minullakin yli 700h) ei pelkkä voitto enää (varsinkaan Sverin puolella) enää hirveästi tunnu voitolta, jos itse pelaa huonosti.

Tämän takia oli kaksi vaihtoehtoa, lopettaa/vähentää magin pelaaminen tai muuttaa pelaamistaan niin, että peli taas kiinnostaa. Noh itselläni tämä tarkoitti juurikin sitä, että tykkään kokeilla sooloilla vastustajan kohteisiin ja saada parinkymmenen killstreakkeja ja tiputtaa "yksin" vaikka antiair.

Mutta tämä ei todellakaan tarkoita sitä, että pelaisin sooloilemalla no matter what. Sanotaanko näin, mitä pienempi porukka KFS:läisiä, sitä paremmin pelaan tiimin eteen. Asia kun nyt on vain niin, että jos meitä on tyyliin 16 KFS:läistä Sabossa, niin me voitetaan se joka tapauksessa 95% peleistä.

Todisteena mm. hyökkäysvoitto 32 KFS:läisellä, jossa pelattiin pelkät puukot, pistoolit ja kranaatit laulaen.

Viestin tarkoitus, älkää ottako nokkiinne, jos pelaatte seurassani magia ja joskus vähän sooloilen, en tee sitä siksi, etteikö minua kiinnostaisi yhteiset päämäärät :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuli tossa ostettua MAG just psn katkon alkuun. Nyt on sitte pari viikkoa ollut hyllyssä avaamattomana :D Onko jotai vihjeitä aloittelijalle ennen kuin alottaa pelaamisen & onko vielä paljon aktiivisia pelaajia joiden kanssa pelata?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuli tossa ostettua MAG just psn katkon alkuun. Nyt on sitte pari viikkoa ollut hyllyssä avaamattomana :D Onko jotai vihjeitä aloittelijalle ennen kuin alottaa pelaamisen & onko vielä paljon aktiivisia pelaajia joiden kanssa pelata?

Mä olen iloliemessä, anteeksi siitä. Lisää ystäväksk tku10yes, se olen minä siis, hei. Olenko kovin tappaja? Tiedänkö eniten kentistä? Olenko paras all around pelaaja? Vastaus on kaikkiin en todellakaan, mutta oon oppinut parhailta, jokaisel osa-alueel. Mä opetan mitä tiedän ja sil pääset jo kohtalaiseks sotilaaks... ;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mä olen iloliemessä, anteeksi siitä. Lisää ystäväksk tku10yes, se olen minä siis, hei. Olenko kovin tappaja? Tiedänkö eniten kentistä? Olenko paras all around pelaaja? Vastaus on kaikkiin en todellakaan, mutta oon oppinut parhailta, jokaisel osa-alueel. Mä opetan mitä tiedän ja sil pääset jo kohtalaiseks sotilaaks... ;)

Juoppo-Lalli turkulainen taas vauhdissa... Mutta on tuolla asiaakin eli peli on hemmetin sekava pari ekaa iltaa, joten kunhan PSN on taas pystyssä, niin pistetään klaanikutsua. Ilmoittele sitten mihin posseen olet liittynyt, SVER:llä on kuitenkin eniten KFINin porukkaa. Sen jälkeen seuraat muita klaanin taistelijoita kuin porsas solokkusankoa, niin sillä pärjää alkuun. Oma pelityyli löytyy ajan kanssa, koska MAG ei tosiaankaan ole niitä helpoiten sisäistettäviä pelejä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ajattelin ajankuluksi jakaa nyt tämän aikoja sitten napatun jäätymiskuvan. Muistaakseni piti sammuttaa virrat takaa, kun tavan virtanappi ei toiminu. Neoshow
Saa nähdä antaako zipperin poijaat menetetyn b-slot ajan takasi vai pitääkö kiltisti kaivaa kuvetta :-D no eihän se taloutta kaada, kunhan vain päästään pian sotimaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Son kato niin, että ku meikä on ryhmyrinä niin o paremmat lääkkeet pojilla :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No niin, tulipahan peli viimein hommattua :) Aikoinaan betaa kokeilin ja tykkäsin kyllä, nyt päivityksiä ladattaessa kysyisin, että milläs osapuolella suurin osa teistä pelaa? Jos sitä hetken harjoiteltuaan pääsis vaikka johonkin klaaniinkin mukaan :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No niin, tulipahan peli viimein hommattua :) Aikoinaan betaa kokeilin ja tykkäsin kyllä, nyt päivityksiä ladattaessa kysyisin, että milläs osapuolella suurin osa teistä pelaa? Jos sitä hetken harjoiteltuaan pääsis vaikka johonkin klaaniinkin mukaan :)

SVER:nin riveissä on ollut eniten porukkaa. Kannattaa käydä laittamassa viestiä tuonne rekry ketjuun,niin joku heittää sitten klaani kutsulla.

Ei turhaan kannata käydä yksin harjoittelemassa,klaaniin vaan mukaan niin peli "aukeaa" nopeammin ja paljon vähemällä kiroilulla. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

minkä rankin jälkee pääs vaihtaa leiriä. ravenil tuli 60 täytee ja kovasti sver kiinnostais....
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tällä hetkellä pelaan Magissa elämäni peliä ja peli kyllä maistuu paremmalta kuin aikoihin. Osoituksena tästä juuri päättynyt domi-puolustus omassa kartassa, jossa aiempi tappoennätykseni rikkoutui lähes 30 tapolla. Vielä kun ois iskut ollut käytössä...

11 minuuttia jäljellä:
2hg4tc9.png

Ja lopputulos:
95wpxv.png
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko täällä joku klaani missä on Valorin pelaajia? Jos on niin mut voi kutsua siihen. PSN id: markka1
:)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko täällä joku klaani missä on Valorin pelaajia? Jos on niin mut voi kutsua siihen. PSN id: markka1
:)

Pistä viestiä värväysalueen Valor-ketjuun, niin joku Valorin puolella olevista upseereista varmasti bongaa viestisi helpommin. Kannattaa kuitenkin harkita vaihtoa Sverin puolelle, koska siellä on nykyään suurin osa aktiivisista pelaajista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pistä viestiä värväysalueen Valor-ketjuun, niin joku Valorin puolella olevista upseereista varmasti bongaa viestisi helpommin. Kannattaa kuitenkin harkita vaihtoa Sverin puolelle, koska siellä on nykyään suurin osa aktiivisista pelaajista.

Juu oon aatellu vaihtaa. Eli uuden tyypin voi tehä kun ostaa storesta sen jutun mikä maksaa 95snt vai paljo, en muista?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Noin 1€ tuo slotti taisi maksaa, mutta voit myös pelata 70lvl asti jolloin saat vaihtaa tyyppisi armeijaa. Tai sitten jos nauhojen/mitalien/kaikkien statsien menettäminen ei haittaa niin voit poistaa nykyisen hahmosi ja tehdä uuden sverin puolelle.
 
Ylös Bottom