Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua
Esimerkkinä muistan kerran aika vasta kun mentiin A:lle hyökäten Ravenin Sabossa. Ryhmänjohtajana käskin menee suoraan, Sharkonen halus mennä vasemmalta mihin annoin luvan. Tuku juoksi koko matkan suoraan mun edellä ja kahdestaan otettiin konsoli, se mihin ne viis muuta meni (Sharkonen kai meni vasemmalta kuten sovittiin) ei koskaan mulle auennut....
-T
Itekin muistan ton pelin suhteellisen hyvin. Mähän ehdin jo siinä juuri ennen A:lle saapumista huudella, että oliko nyt tarkoitus laittaa turkulainen eturintamaan harhautukseksi ja kuolemaan, kun kaikki muut painelee toista kautta.. En meinaan huomannut että Traje juoksentelit koko matkan siinä mun perässä, vasta siel A:n katolla tajusin sen, kun sä kuittasit jotain että eliminoisit sitten miinatkin siinä samalla vai..
Kartassa tosiaan mentiin niin peräkkäin, että ei sun pistettä edes näkynyt mun kartassani, tai itse en ainakaan huomannut.
Pari vihua näin siinä ammuslaatikoilla, mutta jatkoin vain juoksemista kun ajattelin että pääsee vähän sekoittamaan pakkaa sinne konsolille. Katolla yksi laittoi miinaa, otin siitä miinasta vähän osumaa ja tapoin sen kaverin katolle. Oikeastaan muuta sitten ei tarvinnutkaan tehdä, kun tuurilla oli päässyt elossa sinne saakka. Kohde vaan haltuun, eikä sinne vissiin yhtään vihulaista enää tullut sen jälkeen.
Itsellä tosiaan lyhyemmät kokemukset MAGista kuin monella muulla, kun tulin vasta sen 7kk julkaisun jälkeen mukaan ja pelailinkin yksin sen Ravenin läpi ennen kuin löysin Konsolifinin klaanit.
Siitä kun aloitin niin kyllä ne pelailut on mennyt enemmän tai vähemmän sooloilun suuntaan. Veikkaan että yksi asia mikä on syönyt tuota yhdessä toimimista on se, että vastustajien tasokin on laskenut ihan hulluna. Silloin oli aina esim VIPiä vastassa, jolloin oli oikeasti pakko tehdä se 110% jokaisen jätkän ja toimittava tosiaan yhdessä. Niillähän me sitten saatiin niitä 10s ennen loppua voittoja yms.
Sitten vastustajien taso laski ja sen mukana jätkät on antanut oikeutuksen itselleen, että voi tehdä enemmän niinkuin itse haluaa ja vähemmän ryhmänä, kun silläkin niitä voittoja on otettu suunnilleen 95/100 tahdilla....
Sitten taas kun on yhdessä täytynyt toimia voittojen eteen, niin se on tehty ja toimittu juuri käskyjen mukaan.. )B( vs. KFS olisi tästä loistava esimerkki, jos jollain se videolla olisi? Uhka? Eikös se undermeitin välineistöllä ottanut ton matsin ylös? Epäilen vaan että se video on jo tuhottuna.
Jahka PSN nousee taas ylös ja saa MAGia koneeseen, täytyykin koota vähän porukkaa ja käydä kokeilemassa Domia & Acqua ja laittaa illan aiheeksi: "Tähän KFS pystyy parhaimmillaan". Jokainen panostakoon sen 110% siihen, että käskyt on käskyjä ja tekee juuri sen mukaan. Eikö?
-TKu