Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua
Itse näkisin "huonontuneen" tiimipelaamisen syyksi kyllästymisen. Itse aloin pelaamaan Sverillä loppusyksystä pysyvästi, jonka jälkeen osallistuin joka päivä partyihin ja viikottain sovittuihin peli-iltoihin. Jengi pelasi yhessä hiilessä mikrofoonit lauaen kuin viimeistä päivää, jonka seurauksena peleissä mielenkiintona (esim sabossa) oli se, tuleeko hyökkäyksessä ennätysaika vai päästetäänkö puolustuksessa vihollinen tahalleen c:lle, jonka jälkeen voidaan aloittaa "sorsastus".
Tämä oli muutaman kuukauden viihdyttää, koska itse olen niin kilpailuhenkinen, että voittaminen kyllä maistuu. Varsinkin, kun oli pelannut lähes koko alku mag uran Valorilla ja Ravenilla, jossa voiton eteen täytyi tapahtua pienimuotoinen ihme.
Noh, aikansa kutakin ja pelimiehiä kuten Tku10yes lähti alkuvuodesta KFS:stä jo pois syystä, että pelit eivät yksinkertaisesti enää kiinnostaneet. Me, jotka ollaan pelattu vuoden ajan keskiarvolla yli 2h/päivä (yhteensä minullakin yli 700h) ei pelkkä voitto enää (varsinkaan Sverin puolella) enää hirveästi tunnu voitolta, jos itse pelaa huonosti.
Tämän takia oli kaksi vaihtoehtoa, lopettaa/vähentää magin pelaaminen tai muuttaa pelaamistaan niin, että peli taas kiinnostaa. Noh itselläni tämä tarkoitti juurikin sitä, että tykkään kokeilla sooloilla vastustajan kohteisiin ja saada parinkymmenen killstreakkeja ja tiputtaa "yksin" vaikka antiair.
Mutta tämä ei todellakaan tarkoita sitä, että pelaisin sooloilemalla no matter what. Sanotaanko näin, mitä pienempi porukka KFS:läisiä, sitä paremmin pelaan tiimin eteen. Asia kun nyt on vain niin, että jos meitä on tyyliin 16 KFS:läistä Sabossa, niin me voitetaan se joka tapauksessa 95% peleistä.
Todisteena mm. hyökkäysvoitto 32 KFS:läisellä, jossa pelattiin pelkät puukot, pistoolit ja kranaatit laulaen.
Viestin tarkoitus, älkää ottako nokkiinne, jos pelaatte seurassani magia ja joskus vähän sooloilen, en tee sitä siksi, etteikö minua kiinnostaisi yhteiset päämäärät