Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ei ole kuulemma tyhmiä kysymyksiä, vaan pelkästään tyhmiä kysyjiä joten kysytään nyt sitten: miten ryhmän kärjestä saa valittua pelimoodit? Nimittäin jo muutaman kerran käynyt siten, että kun (tahtomattaan) päätyy ryhmän kärkeen, niin sitten ei mistään voi valita mitään? Bugi vai kädettömyyttä?

Jos kyseessä ryhmä, niin ihan samalla tavalla kuin yksinkin menisit pelailemaan. Laittaa koko porukan kerralla.
Jos taas klaaniaula kyseessä, niin mikäli klaaniaula ei ole näkyvissä, painat kolmiota. Sitten jos näkyy pelaajat klaaniaulassa, niin painat L1 ja odottelet hetken että se sivu avautuu ja sieltä sitten valitsemalla peleihin. Näin mä ainakin muistelisin, oon vissiin kerran tai kaks itte joutunu ton tekemään. Jos annoin vääriä ohjeita, joku korjatkoon.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jos kyseessä ryhmä, niin ihan samalla tavalla kuin yksinkin menisit pelailemaan. Laittaa koko porukan kerralla.
Jos taas klaaniaula kyseessä, niin mikäli klaaniaula ei ole näkyvissä, painat kolmiota. Sitten jos näkyy pelaajat klaaniaulassa, niin painat L1 ja odottelet hetken että se sivu avautuu ja sieltä sitten valitsemalla peleihin. Näin mä ainakin muistelisin, oon vissiin kerran tai kaks itte joutunu ton tekemään. Jos annoin vääriä ohjeita, joku korjatkoon.


Thanks, olen tainnut sotkea ryhmävalikon klaaniaulaan... oletin että sieltä ryhmävalinnasta voi valita sen moodin :rolleyes:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pari kertaa jaksoin tätä ennätystä yrittää, mutta tuon lähemmäs en sitten päässyt. Kyllähän se vähän jää harmittamaan että vaan yhden päähän siitä maagisesta luvusta. :)


Mutta täällä Turussa osataan muutenkin näitä ennätyksiä tehdä. Nimittäin TikuJaTaku on varmaan virallisesti ainoa MAGin pelaaja kuka ei ole päässyt SVERin harjoituskenttää läpi. Olen tämän itse todistanut kun herra ekan kerran peliä mun luona testasi. Siinä kun sitten piti ajoneuvovarikkoa korjata, niin hänpä makoili siinä tikkaiden alla ja jäi sitten jumiin sinne varikkoon. Siinä kun vähän aikaa naureskeltiin ja kun käynnistelin MAGia uudestaan, niin mietin kyllä hiljaa mielessäni: ”että juu, ei kaikki oo syntyneet tappajiksi.” :D

Oisko perjantaina Team Finland treenipelit? itse ainakin siellä pyörin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

^ Hahaha sai vähän repeiltyä. Kyseessä vissiin domi. Paljonko oli pelin parhailla tappoja, kun noin niitä ilmaiseksi tarjosit ?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Harmi, itse olen 16-24 perjantaina töissä joten menee minun osalta melko myöhäseks aloitus mutta vois kahtoo jos sitä linjoille eksys.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

KiToJa on aina paikalla...
Muutenkin nää keskinäiset kamppailut on parasta koko tässä jutussa!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Huh, olipa pelit tuossa maanantaina (vai oliko se sunnuntaina?). Valorilla meitä oli se kaksi täyttä ryhmää finniläisiä ja hyökättiin randomeja vastaan darienissa sekä parissa muussakin mapissa. Meidät raiskattiin sinne punaviivalle. Toki komentoketjut ei ollu kunnossa ja lagia voi aina syyttää. Sitten vielä copper hillissä ryhmänjohtaja 10 minuutin kohdalla kieltäytyi tekemästä taktisia muutoksia kun oli "tämän pelin jälkeen menossa pelaan bäfää". Huipennuksena syr dariassa yksi fin meni nolosti klitsaamaan ison snipun kanssa sinne hattuhyllyn päälle. Aikamoista.. onneksi tämä parin päivän työrypistys selvitti hermoja.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Huh, olipa pelit tuossa maanantaina (vai oliko se sunnuntaina?). Valorilla meitä oli se kaksi täyttä ryhmää finniläisiä ja hyökättiin randomeja vastaan darienissa sekä parissa muussakin mapissa. Meidät raiskattiin sinne punaviivalle. Toki komentoketjut ei ollu kunnossa ja lagia voi aina syyttää. Sitten vielä copper hillissä ryhmänjohtaja 10 minuutin kohdalla kieltäytyi tekemästä taktisia muutoksia kun oli "tämän pelin jälkeen menossa pelaan bäfää". Huipennuksena syr dariassa yksi fin meni nolosti klitsaamaan ison snipun kanssa sinne hattuhyllyn päälle. Aikamoista.. onneksi tämä parin päivän työrypistys selvitti hermoja.

Toivottavasti loppuu alkuunsa tuo klitsaaminen, se on automaattinen hylkäys jos joku tekee niin kisoissa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Toivottavasti loppuu alkuunsa tuo klitsaaminen, se on automaattinen hylkäys jos joku tekee niin kisoissa.

Ei tuota mun mielestä kannata katella kisoihin asti. Asiasta enemmän tietävät vois laittaa pelaajan nimen Krapulakeijulle, joka antaa potkut perseelle. Tuommoset pellet ei meidän joukkueeseen kuulu.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eiköhän sitä mukana olla jo tänään pelailemassa.

Glitsaaja pois ainakin [F!N] ja [FIN] klaaneista. Tietenkin kannattaa miettiä, viittiikö kyseistä henkilöä kutsua KF* klaaneihinkaan takaisin. Kun tarkotushan on ollut pelata ilman mitään chiittaamista.

-KilliCat-

P.S Jokaista glitchi paikassa olevaa saa ja pitää ampua. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

P.S Jokaista glitchi paikassa olevaa saa ja pitää ampua. :D[/QUOTE]

parhaani mukaan toteutan päiväkäskyä!! varsinkin sinne yrittäviä
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

no joo tuo ei oikein kuulu hyvään "peli" henkeen koskaan, varmaan karkottaa useimmat satunnaiset pelaajat jotka vasta harjoittelevat peliä(koskien myös kaikkia muita pelejä). no ainahan voi raportoida psn:ään (jos oikein alkaa vit*ttaa) jolloin kaveri saa pelikiellon vähäksi aikaa. no se ehkä opettaa parhaiten tai sitten se mitä itse harrastan eli tamsenilla perseeseen ryömijöille ja naattia kukkuloille makaaville!!
mutta toteutan killicatin päiväkäskyä aktiivisemmin loppuun asti,heh
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

no joo tuo ei oikein kuulu hyvään "peli" henkeen koskaan, varmaan karkottaa useimmat satunnaiset pelaajat jotka vasta harjoittelevat peliä(koskien myös kaikkia muita pelejä). no ainahan voi raportoida psn:ään (jos oikein alkaa vit*ttaa) jolloin kaveri saa pelikiellon vähäksi aikaa. no se ehkä opettaa parhaiten tai sitten se mitä itse harrastan eli tamsenilla perseeseen ryömijöille ja naattia kukkuloille makaaville!!
mutta toteutan killicatin päiväkäskyä aktiivisemmin loppuun asti,heh


Muistaakseni se oli TKu kun tota glitsaajien ampumista joskus suositteli. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Toivottavasti loppuu alkuunsa tuo klitsaaminen, se on automaattinen hylkäys jos joku tekee niin kisoissa.

Se on todellakin ehdoton ei kaikelle huijaamiselle, jos mielii FIN-tageja kannella. Tämä ihan siitä syystä, että kisoista lentää tosiaan automaattisesti pihalle jo ensimmäisestä huijaamistempusta. Itse en silti lähtisi yhdestä kerrasta / virheestä ketään automaattisesti bännimään näin harjoitteluvaiheessa vaan selvitys miksi näin on toimittu ja napakka puhuttelu ja selitys, miksi on ehdotonta pelata oikeilla säännöillä. Toisesta kerrasta sitten ei muuta kun näkemiin.

Muistakaa ihmiset, että kfs-tageilla edustatte konsolifin-sivustoa ja sen sääntöjä ja fin-tageilla Suomen maajoukkuetta, joka kisoissa tosiaan edustaa koko Suomea. Yhden miehen perseilyllä voitte pilata kaikkien muittenkin peli-ilon ja vaivan näön.

Jos haluatte perseillä -> napatkaa tägit pois ja pyytäkää niitä uudestaan kun pelaatte taas niitten mukaisesti.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Meidät raiskattiin sinne punaviivalle.

Siis joo, tuosta minun kans pitikin vähän avautua.

2 ryhmää meidän herroja ja vastassa randomeita (pari 101:stä ja välillä pari flockkia). Turpaan tuli oikeen kunnolla :confused::confused:

En kans keksinyt ajatusta, että mistä voi johtua. Vaikka olenkin vasta jossain 20 levelin paikkeilla, niin meillä oli 70 levelin porukkaa paikalla kiitettävästi.

Jos mennään kisoihin leikkimään (ja joo tarkoitan kanssa sitä Glitchaamista), niin ei sitten mennä ollenkaan. Rupee hävettämään.

En tarkoita, että voitetaan kaikki, mutta ihan vaan oikeesti **tuttaa hävitä!

Oliko sitten kenties syynä vaan LAGI? vai joku muu? Toivottavasti menee paremmin kisoissa ja yleensäkin.

Porukkaa on kyllä ollut iltaisin kiitettävästi :D

Kiitoksia kaikille siitä!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

P.S Jokaista glitchi paikassa olevaa saa ja pitää ampua. :D

Eilen pelaillessani syr dariania (vai mikä lie, kuitenkin sverin sabo mappi), oltiin jo hyökkäämässä c:lle kunnes alkoi olla senverran kovaa sorsametsästystä, että päätin respata b:lle. Kuinka ollakkaan ekassa mutkassa oli hillitön matokaravaani nousemassa kalliota ylös ja päätin varoittaa poikia nuubituubilla ja näyttöön helahti -20 XP :D.

sen jälkeen pitikin tähtäillä tarkemmin ettei lennä pihalle teamkillauksesta.
 
Ylös Bottom