Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen pelaillessani syr dariania (vai mikä lie, kuitenkin sverin sabo mappi), oltiin jo hyökkäämässä c:lle kunnes alkoi olla senverran kovaa sorsametsästystä, että päätin respata b:lle. Kuinka ollakkaan ekassa mutkassa oli hillitön matokaravaani nousemassa kalliota ylös ja päätin varoittaa poikia nuubituubilla ja näyttöön helahti -20 XP :D.

sen jälkeen pitikin tähtäillä tarkemmin ettei lennä pihalle teamkillauksesta.

Haha harvoin saa noin montaa omaa hengiltä kerralla. Itse tykkään mennä seisomaan siihen eteen jos joku koittaa ryömiä kallion läpi. Sitten jos se jostain syystä pääsee läpi niin luoti kuuro peräaukkoa kohti.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

2200 glitsitappoo :D

Mitäköhän mahdat nyt tuolla tarkoittaa?

Juu sama homma mulla, sen verran hanakasti tulee aina näitä oman puolen glitsaajia tapettua, että eilen lensin pari kertaa peräkkäin pelistä ulos. Toivottavasti kukaan nyt ei ole niin tyhmä että menee glitsaamaan näissä turnausmatseissa ja että meidät hylätään siitä syystä.

Ja muutenkin, sehän on nyt jo itsestään selvyys, että kaikilla on medkit mukana. Mitä tiimipeliä se nyt ois, jos toista ei pysty nostamaan pelikentällä?

Tänään kokeillaan sit FIN vs. FIN matseja. Se että pääsee tuttuja pelaajia vastaan, se on parasta tässä pelissä. :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mitäköhän mahdat nyt tuolla tarkoittaa?

Juu sama homma mulla, sen verran hanakasti tulee aina näitä oman puolen glitsaajia tapettua, että eilen lensin pari kertaa peräkkäin pelistä ulos. Toivottavasti kukaan nyt ei ole niin tyhmä että menee glitsaamaan näissä turnausmatseissa ja että meidät hylätään siitä syystä.

Ja muutenkin, sehän on nyt jo itsestään selvyys, että kaikilla on medkit mukana. Mitä tiimipeliä se nyt ois, jos toista ei pysty nostamaan pelikentällä?

Tänään kokeillaan sit FIN vs. FIN matseja. Se että pääsee tuttuja pelaajia vastaan, se on parasta tässä pelissä. :)

Oman puolen glitsaajia tapettu :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Enpä ole pahemmin katellut videoita kun joku pelaa hiirellä MAGia. Aika hyvin se vetää, tosin tolla pelaajalla on muutenkin yli tuhat tuntia MAGia takana, joten peli on sille jo tuttu. Mietin vaan että onko tuolla nyt mitään etua pelissä, ja kun DUSTissakin voi hiirellä pelata, niin näkyykö noita enemmän sitten siellä.

[video=youtube;Z0hOjca0pm0]http://www.youtube.com/watch?v=Z0hOjca0pm0[/video]
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

tahtoo tollasen!! itse vanha pc-pelaaja joten noi turhat huitomiset(kiitos r3+muut supervoimat) loppuisi. uskoisin että kaikki kääntöliikkeet ovat huomattavasti nopeampia ja kuten äijä sanoi että shift nappia kerran ja äijä juoksee koko ajan eikä tarvi olla tappi pohjassa koko ajan kuten...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minulla ei periaatteessa ole mitään vastaan näitä hiiri-näppäimistö yhdistelmiä, mutta...

Pelistudiot ovat suunnitelleet mm. magin padi/move-ohjattavaksi ja kaikki tasapainotestaukset ja muut ovat myös sen mukaisia. Nyt sitten night-times sun muut vetelevät hiiri-näppäimistö-combolla sniperillä +170 tapon sabotaaseja, eikä kukaan pääse laskuvarjosta elävänä alas.

Pelaajat ostavat innoissaan näitä vehkeitä, jotta saisivat etua padi-ohjattaviin pelaajiin. Halutaan vetää mutkat suoriksi ja halutaan tulla huippupelaajiksi kaikilla muilla keinoilla paitsi treenaamalla ja opettelemalla.

Loppujen lopuksi kun kaikki pelaa näillä ei kukaan saavuta enää etua kehenkään, mutta sen sijaan että oltaisiin voitu pelailla padilla mukavasti kotisohvalta, niin nyt joutuu raahaamaan pöytää / alustaa hiirille ja muille härpäkkeille.

Kaiken huipuksi noihin tosiaan voi asentaa noita macro-näppäimiä, mitkä ovat jo ihan silkkaa huijaamista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

no noi näppis-hiiri hommat kyllä varmaan selittää monen pelaajan osumat. tosiaan, sitten joutuis istumaan ryhtipetterinä tuolilla kun nyt makaa reporankana sohvalla marsu-tölkki kainalossa :D. eli ei lisälaitteille!!!! no onneksi toi kilpavietti ei kuulu luonteeseeni joten jatkan sohvan pohjalta!!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Varoitus. Alla jyrkkää tekstiä, jota kevyt flunssa korostaa.

Minua tympii aivan hitosti tommoset sankarit, jotka hakevat etua peliin keinoja kaihtamatta. Kuten Haaso sanoi, niin konsolipelit optimoidaan ja testataan pädille, MAGin tapauksessa myös Movelle, ja sen takia siellä on mm. mukana se aim assist joka jo itsessään herättää närää aika monessa pelaajassa. Mutta se on siellä ja sille ei voida mitään.

Sitten tulee nää pelaajat. Nyt aikuisten oikeasti ottaa taas päähän. Toihan on sama, kun pelaisi aimbotilla. PC-puolella boteilla pelaajia vedellään virtuaalikasseista hirteen jos siitä jää kiinni ja sitten noi FragFX/Eagle Eye-pelaajat tulee kehumaan miten hienoa se on, kun on muita "parempi". Jos ei osaa pädillä ni ostaa sen PC:n ja pelaa siellä. Näppi-hiiri-tuki löytyy suoraan paketista ja se on kaikilla muillakin käytössä eli samalla viivalla ollaan. Jotenkin tuntuu vaan, että nää jotka pelaa noilla vermeillä konsolipuolella ei pärjää PC-maailmassa ja virtuaalipiliä pitää jotenkin venytellä.

Jos mulle selviää, että joku vetää MAGiaa KFS:n riveissä hiiri-näppis-yhdistelmällä, niin se on mun mielestä (HUOM. minun mielipide ) sama kun vetää glitsaamalla: monoa klaanista. En tiedä sitten teistä muista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minua tympii aivan hitosti tommoset sankarit, jotka hakevat etua peliin keinoja kaihtamatta...
Jos mulle selviää, että joku vetää MAGiaa KFS:n riveissä hiiri-näppis-yhdistelmällä, niin se on mun mielestä (HUOM. minun mielipide ) sama kun vetää glitsaamalla: monoa klaanista. En tiedä sitten teistä muista.
Samalla linjalla olen minäkin.
Heikkoa itsetuntoa ei huijaamalla saa paremmaksi ja omasta mielestäni huijaajat ovat unohtaneet yhden tärkeimmän periaatteen pelaamisessa. Tarkoituksen pitää hauskaa.
Jos pelaaminen menee suorittamiseksi, miksi pelata? Jos pelaaminen alkaa tuntua työltä on hyvä varmistaa että saa siitä palkkaa tai sitten miettiä pelaako oikeista vai vääristä syistä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Harmitti kun ei ollut eilen porukkaa sverillä. Itselläni ei ole toista slottia käytettävissä. Toivottavasti pian sitten taas löytyy sverillä pelaajia.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Katoin Derin videota tasan minuutin ja yhden sekunnin. Sitten tajusin että siinä alussa kuolee Waavi kahdesti putkeen, joten totesin etten tahdo enempää nähdä... Kai mutkin sit siel jossain nirhataan.
Ittel aika 50/50 fiilikset tohon hiireilyyn. Jos joku luulee siitä saavansa etua, niin menkööt. Uskon että padilla pelatessaan saa samat tulokset, toiset vaan on tottuneet enemmän hiireen kuin padiin, that's it. Kunhan kummallakaan ei saa jotain ihmeellisiä etuja toisiinsa nähden.

MUN MIELIPIDE tämäkin, ihan sama mitä muut on mieltä. Jokaisella on oikeus tällaiseen :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kunhan kummallakaan ei saa jotain ihmeellisiä etuja toisiinsa nähden.

Niin siis jo nyt saat tuolla seuraavia etuja; kyykkyyn ja makuulle menot eri näppäimiin, sprintin toimimaan näpäytyksellä, shotgun / sniper riffle / pistooli semi-autosta sarjatuliaseeksi jne...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kiitos eilisestä peliseurasta. Minulle kävi sabotaasin jälkeen niin että ruuttuu ei tullut mitää ja kysyin että oliko muulla vastaavaa ongelmaa. Boottasin PS3:n mutta se ei meinannut sammua. Painoin levyn ulos. Kun PS3 tuon jälkeen melkein heti sammui niin laitoin MAGin takaisin koneeseen mutta PS3 ei lukenut sitä. Katsoin levykettä ja siinä oli jonkimmoinen halkeama keskiöstä alkaen ja se halkama. Ei ollut aikaisemmin pelin kanssa mitään ongelmia. Pitää vastedes katsoa jokaisen käytetyn pelin keskiö sillä tuo on yleensä todella huomaamaton (huomaa vasta kun peli ei toimi).
Mutta hauskaa oli :) Pitää etsiä jos jostain saisi pelin halvalla.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilettäin oli ihan kohtuu hauskoja pelejä, lukuunottamatta niitä venäläismatseja (vastaantulijoita oltiin). Kommunikaatiossa suurimmat ongelmat lienee (?). Kyllikki-91/Villiisan kanssa testailtiin niitä Sharkonen linjoja sielä syr darian A:lla. Pirun hyvin ne toimii ja kahden vuoden jälkeenkin oppii uutta.

Kooclille kostan kyllä joskus ne kaksi puukotusta ;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Noniin nyt on uusi MAG hommattu ja pääsee taas pelailemaan. Toivottavasti jokin ilta taas paljon pelaajia paikalla.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kiitokset eilis illan peleistä. Alkuun omalta osalta muutama matsi sujui huonosti mutta sitten sabotaasissa rupesi pelit sujumaan. Dominationitkin oli hauskoja kun ne sujui paremmin. Ainakin omakohtaisesti en hirveämmi huomannut mitään kummallisempaa lagia dominationissa. Myös minusta oli todella hyvä että oli muutama tiukempi sabotaasi matsi koska välillä on sellaisia että erä on ohi muutamassa minuutissa.
Tein henkilökohtainen ennätyksen kun sain kranaatilla 4 kaveria ja sitten matsissa jaoin 800 healtia.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No helvetti. MAG näyttää olevan nyt alhaalla, toivottavasti vain huoltoa varten. Foorumikin on alhaalla, ettei saa tietoa. Meinaa vanhan sydän pakahtua, ku pelottaa niin kovin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kaveri osti PS3:n ja MAGin. No minultakin peli löytyi hyllystä, enkä sitä ollut juurikaan pelannut. Heräteostos kun halvalla sai.

Meininki on aloittelijalle aika raadollista. Vaikka Battlefieldeissä, Haloissa ja CoDeissa pärjää varsin mainiosti, niin MAGissa tulee järjestäen turpaan. Tuntuu ettei omat aseet tehoa, vaikka osumalogo vilkkuu yhtenään. Toisaalta olen vasta tasolla 14 menossa, joten onko niin että aloitusaseet ovat vaan niin huonoja. Usein kohtaamiset vihollisten kanssa menevät niin, että yllätän vihollisen ja ammun kymmeniä osumia (ainakin osumaindikaattorin mukaan). Sitten vihollinen kääntyy, ampuu muutaman laukauksen ja kuolen. En vaan tiedä mitä teen väärin.

Muutenhan ison skaalan taistelut ovat näyttäviä ja kentätkin tyylikkäitä. Vielä jos olisi tiimilleen hyödyksi. :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kaveri osti PS3:n ja MAGin. No minultakin peli löytyi hyllystä, enkä sitä ollut juurikaan pelannut. Heräteostos kun halvalla sai.

Meininki on aloittelijalle aika raadollista. Vaikka Battlefieldeissä, Haloissa ja CoDeissa pärjää varsin mainiosti, niin MAGissa tulee järjestäen turpaan. Tuntuu ettei omat aseet tehoa, vaikka osumalogo vilkkuu yhtenään. Toisaalta olen vasta tasolla 14 menossa, joten onko niin että aloitusaseet ovat vaan niin huonoja. Usein kohtaamiset vihollisten kanssa menevät niin, että yllätän vihollisen ja ammun kymmeniä osumia (ainakin osumaindikaattorin mukaan). Sitten vihollinen kääntyy, ampuu muutaman laukauksen ja kuolen. En vaan tiedä mitä teen väärin.

Muutenhan ison skaalan taistelut ovat näyttäviä ja kentätkin tyylikkäitä. Vielä jos olisi tiimilleen hyödyksi. :)

Avattavat tavarat tuovat kyllä huimasti etua ja kun siihen lisätään korkea oppimiskynnys ja pelaaja jolla on peliä takana jo satoja tunteja niin turpasauna on taattu.

Jos ampuminen tuntuu vielä vaikealta niin kannattaa toimia mediikkinä sitä kautta saa muutenkin levelit nopeasti nousuun ja uusia tavaroita sekä kykyjä auki.
 
Ylös Bottom