Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kello hädin tuskin yhtätoista ja kaikki poistuneet taistelukentiltä. Huomenna parempi olla kunnon osaanotto eikä tuollaista muutaman tunnin muniin puhaltelua.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko muut päässyt testaamaan Dustia? Vaikuttaa aika peruskauralta ainakin näin yhden illan kokemukselta eli jännä nähdä viekö loputkin MAG pelaajat jotka ei huurahtanut bäfään.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko muut päässyt testaamaan Dustia? Vaikuttaa aika peruskauralta ainakin näin yhden illan kokemukselta eli jännä nähdä viekö loputkin MAG pelaajat jotka ei huurahtanut bäfään.

Ei varmaan yllätys että minä olen testaillut ja ei se kyllä peruskauralta vaikuta. Moni asia tuntuu olevan viilausta vaille ja suurinta osaa ominaisuuksista ei edes pääse testaamaan vielä. Kunhan saavat sen padiohjauksen kuntoon niin hyvä tulee, muuten pitää siirtyä hiiri näppis linjalle.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No joo pelasin eilen hieman lisää ja onhan siinä paljon potentiaalia kunhan jaksaa muistaa, että vasta beta-testit menossa. Nyt vain nykiminen ja jumittelu korpeaa niin paljon että perse irtoo :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nyt on hieman lisää peliaikaa takana ja ei se vain MAGia voita. Eilen illalla pelailin vuorotellen molempia pelejä ja MAG on vain niin paljon parempi joka osa-alueella :D Harmi vain kun suomalaisten pelaajien määrät on niin pieniä niin ei saa mukavia viikonloppukeskusteluja aikaiseksi :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Helou! Löysin vähän myöhään tämän loistopelin, ja olen nyt vasta aloittanut pelaamaan. Vieläkö löytyy edes suht aktiivisia pelaajia, kun yksin tahkotessa tuntuu, että pelin hienoimmat asiat jää kokematta, vaikka kivaa tämä on näinkin. Jos porukkaa löytyy niin lisäilkää "piksu87". Ravenin riveissä pelaan. Klaanitkin kiinnostavat jos samanhenkistä ja suunnilleen samanikäistä porukkaa löytyy. Tuosta nicistäni voi fiksu minun ikäni päätellä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Taitaa se pelaava porukka olla sverin riveissä isoilta osin nykyään.
Tänään oli vajaa ryhmällinen liikenteessä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No niin poijaat, nyt ne bäfät ja codin säppiin ja laitatte sen kunnon pelin koneeseen. Saataiskos se pari ryhmää edes kentälle tänään? :)

-KilliCat the puusilmä-
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Oli ihan hauskat pelit eilen. Harmitti vain, että pelattiin lähinnä Copper Hilliä. Pari muutakin kenttää oli, mutta tuntui, kuin peli olisi tahtonut meidän jauhavan vain sitä. Ja sitte vielä oli koko ajan vastassa samat tyypit.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kyllähän sitä vois lähtä kentille, moneltas alotetaan?

-KilliCat-
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Felis äläs nyt höpötä, jos ja kun serverit ovat vielä ensi vuoden alussa pystyssä, niin kai meidän on pakko synttärit järjestää!
Kai se on jopa meidän velvollisuus!

Vielä (viimeisen) kerran kerätään porukka kasaan!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Joo-o, synttäreille minä ainakin ilmaannun nostamaan haavoittuneita, jos viikonloppu sopii aikatauluun.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Magin kuolemasta puhuttiin jo kaksi kuukautta ilmestymisen jälkeen kun BF:BC2 ilmestyi ja sitten kun Killzone 3 ilmestyi ja sitten kun... En uskalla puhua viimeisestä kerrasta tämän pelin yhteydessä. On ollut paras säästötoimenpide minun taloudessa aikoinaan ostaa MAG. Kolmisen vuotta jo kaikki uutuudet ovat olleet turhia, kun on tuo MAG.

Tai no, on tuolla hyllyssä Killzone 3, GT 5, Deus Ex, Skyrim, Mortal Kombat, BF 3, Borderlands 2. Alkua pitemmälle en ole Magin vuoksi päässyt.
 
Toivotaan että 3-vuotis kekkereistä päästään vielä nauttimaan. :)
Aika varmasti voin luvata että tulen olemaan silloin paikalla,yhtä hyvässä vedossa kun ennenkin. ;)

-KilliCat-
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tänään on taas oiva mahdollisuus tutustua suomalaiseen olutkulttuuriin ja siinä sivussa pelata hyvässä seurassa muutama pelikin. :D


Ps. Lärvikirjan käyttäjiä hemmotellaan nykyään omalla ryhmällä, joka löytyy facebookista nimellä KonsoliFIN SVER. Ei muutakuin liittymispyyntöä vetämään ja me sitten hyväksymme kutsun.
 
Ylös Bottom