Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Taitaa olla minullakin edessäni joukkueen vaihto, kunhan saa tuon 60 täyteen. Omalla tahdillani siihen menee aikaa. Peliseuraa ei Sverin riveistä enää oikein löydy iltaisin kello 22 jälkeen. Eilen pelasin klo 17.30 eteenpäin aina tuonne klo 2 asti ja parhaillaan tais sverin riveissä pelata 24 klaanilaista.


Löytyykö jostain ryhmästä paremmin iltapelaajia? Normaalisti pelaan vain klo 22 jälkeen. Itse olen lvl 50 tietämillä, joten aikaa vaihtoon vielä menee.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Löytyykö jostain ryhmästä paremmin iltapelaajia? Normaalisti pelaan vain klo 22 jälkeen. Itse olen lvl 50 tietämillä, joten aikaa vaihtoon vielä menee.

Valorista löytynee, kun he, jotka lähtivät Severistä Raveniin, ovat jo tai ainakin kohta puoleen vaitamassa Valorille... Sinne siis...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Taitaa olla minullakin edessäni joukkueen vaihto, kunhan saa tuon 60 täyteen. Omalla tahdillani siihen menee aikaa. Peliseuraa ei Sverin riveistä enää oikein löydy iltaisin kello 22 jälkeen. Eilen pelasin klo 17.30 eteenpäin aina tuonne klo 2 asti ja parhaillaan tais sverin riveissä pelata 24 klaanilaista.
24 on kyllä aika paljon, enemmän kuin Ravenissa minun kokemusteni mukaan, mutta kyllä seiellä on ihan hyvin ryhmää saatu kokoon. Taitaa tosiaan olla niin, että moni on jo muuttamassa Valorille pikapuoliin, mutta en tiedä kuinka organisoitua toiminta siellä on. Täällä foorumeilla ei kukaan heidän värejään oikein tunnu liputtavan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Taitaa tosiaan olla niin, että moni on jo muuttamassa Valorille pikapuoliin, mutta en tiedä kuinka organisoitua toiminta siellä on. Täällä foorumeilla ei kukaan heidän värejään oikein tunnu liputtavan.

Eiköhän tuo Valor aktivoidu paremmin, kuhan sinne alkaa noita veteraaneja tippua.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mites kun ei tunnu puukolla osuvan sitten millään?
-naps-
Tai sitten vain puukottelin COD-tyyliin vähän sinne päi.

Urbanin kans tosta juteltiin yks ilta. Jotenkin molemmilla on semmonen olo, että toi vaatii tähtäämistä ja pitää olla myös aivan iholla. Eli sinnepäin ohimennen parin metrin päästä ei onnistu. Paitsi jos on se pitempi puukkokäsi, mutta silloinkin pitää ottavan osapuolen olla kunnolla tähtäimessä. Samoin, jos haluaa kituvan kaverin puukottaa, niin pitää olla aivan päällä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Taitaa Valor olla tällä hetkellä se paras vaihtoehto iltapelaajille eli taidan vaihtaa leiriä sveristä valoriin ihan hyvällä omatunnolla.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Joku voisi vaikka tehdä pollin missä kukin pelaa tai minne ollaan menossa että tietää mihin kannattaa liittyä..?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vannoutuneena quakeveteraanina olin vähän skeptinen konsolifps:n suhteen. Betaa kerkesin hakata yhen illan ennen ku sulkeutu ja koukutti kyl heti. Aivan loistava tekele.

Onko tietoa tuleeko tälle 'kunnollinen' klaanituki ts. klaanimatsit mahollisiks?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Urbanin kans tosta juteltiin yks ilta. Jotenkin molemmilla on semmonen olo, että toi vaatii tähtäämistä ja pitää olla myös aivan iholla. Eli sinnepäin ohimennen parin metrin päästä ei onnistu.

Joo tuo on selviä vaan kun tuntuu että muutos on tapahtunut parissa päivässä. En ole mikään huolellinen puukkotähtääjä mutta nyt menee omasta mielestä varmat hutasut ohi.

(Mitä?! Onko Sverillä puukkokin OP! :D )
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vannoutuneena quakeveteraanina olin vähän skeptinen konsolifps:n suhteen. Betaa kerkesin hakata yhen illan ennen ku sulkeutu ja koukutti kyl heti. Aivan loistava tekele.

Onko tietoa tuleeko tälle 'kunnollinen' klaanituki ts. klaanimatsit mahollisiks?
Jotain päivityksiä on melkosella varmuudella tulossa vähän kaikkeen, mutta mitään kovin tarkkoja tietoja ei ole. Virallisilla foorumeilla on kehittäjät lupailleet "H-U-G-E" päivitystä seuraavaksi, saa nähdä kuinka hyvin he pitävät sanansa ja mitä siihen tarkkaan ottaen sisältyy.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten on mahdollista että viholliset pääsevät alkuperäiselle respauspaikalle?Meni eilen sabotaasimatsi ketuiks kun kolme vihollista ootti respauspaikalla ja ampui kaikki samantien kun palasit luolleista.Tuossa nyt ei oo enää mitään järkee jatkaa peliä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten on mahdollista että viholliset pääsevät alkuperäiselle respauspaikalle?Meni eilen sabotaasimatsi ketuiks kun kolme vihollista ootti respauspaikalla ja ampui kaikki samantien kun palasit luolleista.Tuossa nyt ei oo enää mitään järkee jatkaa peliä.
Vaatii tietynlaiset vermeet päälle ja kohtuullista akrobatiaa. Hankalaa, mutta on mahdollista. Ainakin SVER:n ja Valorin sabon respan sisään tai etuoven läheisyyteen pääsee. Ravenista en ole varma. Onko muuten mikä porukka jolla pelaat?

Zipper tietää kuitenkin asiasta ja sille kaiketi tehdään jotain jossain vaiheessa. Harvinaista toi kai on lopunperin, ei ole vielä ainakaan minulle tullut vastaan ja taidat olla eka tällä foorumilla joka tosta on kärsinyt.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten on mahdollista että viholliset pääsevät alkuperäiselle respauspaikalle?Meni eilen sabotaasimatsi ketuiks kun kolme vihollista ootti respauspaikalla ja ampui kaikki samantien kun palasit luolleista.Tuossa nyt ei oo enää mitään järkee jatkaa peliä.

Näköjään vähän joka paikassa on sellainen bugi, että soppelisti kavereiden kanssa hyppimällä päästään sbossa spawnipaikalle. Siinä ei auta kuin vahtaa spawnia ja siivota se tai vaihtaa peliä.
Tuo on käsittääkseni ollut jo betoista lähtien mahdollista mutta vain pelinpilaajat imho tuota käyttävät. Vaikka sinne spawneille pääsee niin ilmiselvästi se ei ole tarkoitus vaikka vihujen tappamisesta saa pisteitä niin peli-ilon tappamisesta ei saa mitään kunniaa.

Kfiniläisten MAGistien koodistoon voisi listata:
1) en glitchaa enkä hyödynnä muita bugeja
2) en "häpäise" vastustajaa
3) hauskaa pidetään aina
4) mahdollisuuksien mukaan kaikki pelaaman ryhmiin
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Harvinaista toi kai on lopunperin, ei ole vielä ainakaan minulle tullut vastaan ja taidat olla eka tällä foorumilla joka tosta on kärsinyt.

Tuli Sverillä vastaan tuo yks ilta. Taisi olla kaksi vihua spawnissa. Käytiin siivoamassa se sitten.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Zipper tietää kuitenkin asiasta ja sille kaiketi tehdään jotain jossain vaiheessa. Harvinaista toi kai on lopunperin, ei ole vielä ainakaan minulle tullut vastaan ja taidat olla eka tällä foorumilla joka tosta on kärsinyt.

Itse koin tämän viime viikolla. Se sabo missä hyökätään telttohin ja lopuksi C:lle sinne rinteellä olevaan isoon "taloon" niin yksi päivä pelasin jenkkien kanssa samassa squadissa. He alkoivat puhua jotain hyppimisestä ja yrittivät minuakin sinne houkutella. He hyppivät jotain reittiä pitkin sieltä vasemmalta reunalta suoraaan vihollisen spawn paikalle. Siellä sitten niiden jutuista päätellen oli todella hauskaa kun asettelivat miinoja ja kun heti spawnaa niin posahtaa jne.....Oli todella mukavaa pelata tuollaisessa squadissa kele ja tana...

Kerroin tämän samana iltana suomi squadissa ja sielläkin oli jo kekemuksia asiasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vaatii tietynlaiset vermeet päälle ja kohtuullista akrobatiaa. Hankalaa, mutta on mahdollista. Ainakin SVER:n ja Valorin sabon respan sisään tai etuoven läheisyyteen pääsee. Ravenista en ole varma. Onko muuten mikä porukka jolla pelaat?

SVER:issä pelaan ja puolustavassa matsissa tuo tapahtui.Toivottavasti nuo bugit korjataan mutta muuten oikein mainio peli.Eihän tuollainen huijaaminen oo mistään kotoisin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tämä MAGin virallinen blogi on kyllä todella hyvä paikka etenkin kaikille aloitteleville sotureille. Kyllä tuolla vanha veteraanikin oppii uusia temppuja mutta tämä on ensisijaisesti tarkoitettu peliin vasta tutustuville. Sivulla käydään läpi mm. pelimuotoja, niihin liittyviä vinkkejä jne. Viime viikkoina Zipper on esitellyt meille myös pelin hahmoluokkia ja johtamista,
tässä pari esimerkkiä:

Sniper
Commando
Direct Action
Field Support
Rapid Assault
Leadership Roles

Blogi toimii hyvänä manuaalina koska sellaista ei pelissä tullut mukana, mielenkiintoista luettavaa. Ja tekstiä karsastaville, linkeistä löytyy myös videoita.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten on mahdollista että viholliset pääsevät alkuperäiselle respauspaikalle?Meni eilen sabotaasimatsi ketuiks kun kolme vihollista ootti respauspaikalla ja ampui kaikki samantien kun palasit luolleista.Tuossa nyt ei oo enää mitään järkee jatkaa peliä.

Ainakin omakohtainen kokemus SVERin sabo spawn A:han tuli vihut riehumaan ja nehän joutu sieltä sitten tieten tappamaan...:D mutta piti sen verran ehtiä sitä homman kluuta että kevyin armori päälle ja A spawnilta päin tullessa seinän viertä oikealta löytyy pieni kukkula jonka päältä vauhtien kans pääsee hyppäämään tuonne spawnin tasanteelle takas...

tämä tiedoksi jotta glitsaajille saadaan ennen päivitystä kuula hiihtämään...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

2) en "häpäise" vastustajaa

Ei kai tuo tarkoita maassa makaavien lopettamista. Itse aina päästän pari kutia päähän, että vihu ei pääse elvyttämään tai vastaavasti maassa makaava huutelemaan ohjeita muille.
Tehdäänhän noin oikeissakin sodissa esim. viestinviejille. Tässä kutakuinkin jokainen voi olla sellainen.
 
Ylös Bottom