Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Uusi dominaation aikarajaa koskeva polli blogissa!
Kappas ja äänestys todellakin johtaa muutokseen, jos sitä riittävästi halutaan! Hyvä tietää muitakin äänestyksiä ajatellen.

* Winning answer must have 60% of the overall vote for two-point questions.
* Winning answer must have 55% of the overall vote for three-point questions.
* If no answer has the required % then there is no status change.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko muilla tullut tänään tupla Xp:t? Huomasin äsken Ravenin sabossa. Pitää ilalla pelailla ja tutkia asiaa lisää.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Zipper hehkuttaa jälleen tulevan MAG-päivityksen massiivisuudesta. Ensi viikolla on luvassa ensimmäiset tiedot uudesta patchistä, mutta silloin ei vielä kerrota kaikkea. Lisäksi varsinaisen DLC:n info on luvassa hieman myöhemmin, kuitenkin ennen E3-messuja kesäkuussa.
Info on our next patch will be coming next week (but not all of it -- it's so large that it will take multiple updates to tell you about it) and info on our bigger DLC will be after that (before E3).
--------------------
Jeremy Dunham
Sr. Community Manager, Zipper Interactive
--------------------
Re: Every day - PlayStation MAG
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tietääkös kukaan saako MAG profiilia palautettua? Kävin niin paskamaisesti, että kapula oli sohvalla ja koira tallusteli sen päälle, no ennen kuin kerkesin tajuta mitä tapahtuu, niin profiili oli deletoitu koiran toimesta. :mad:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jaa-a. Vähän epäilen, mutta voit tietenkin ottaa yhteyttä Zipperiin ja kysellä heiltä, onko profiilia vielä heidän servereillään.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Muistaakseni jossain oli zipperin toteama että tuhottuja profiileja ei palauteta. Taisi olla jotain liittyen siihen että tietokantoja hoitavat sonyn erillinen porukka.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olette varmaankin huomanneet, että KonsoliFINistä puuttuu MAGin arvostelu. Nyt on aika korjata puute, sillä Massive Action Gamen syynäys on ensimmäinen PS3-nakkini. Peli ja PSN-saitilla tehty tunnus ovat jo hallussa, mutta itse PS3 saapunee taloon vasta ensi viikon alussa. Vuodet 1988-2004 olin ehta Nintendon fani, vuodet 2005-2010 menivät duolla Nintendo & Xbox ja nyt mukaan olisi tulossa se PS3. Koska MAG on vahvasti tiimipohjainen peli, tarvitsee minun luoda peliseurani kokonaan uudestaan pleikan puolella ensin (harvalla xbotkaverillani on PS3).

Nappasin tuon tuolta toisesta ketjusta, mutta FelisLeo, hold your horses. Tämä taistelukenttä vaatii pitkän totuttelun ja tuo "mullistava" päivitys kannattaa myös odottaa ja zekata läpi. Olisi todella hienoa jos tämä tuleva arvostelu kattaisi MAG:n koko laajuuden. Olisi väärin tätä helmeä kohtaan raapaista vaan pintaa. Suosittelen ainakin odottamaan tuota uutta päivitystä, niin arvosteluun saadaan myös jotain ajankohtaista sisältöä. Suuren homman olet itsellesi haalinut, mutta tässä olisi hyvä aloitusotsikkoehdotus pelin mukaisesti. "If you follow me, I promise that you never see the lite". :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olisi todella hienoa jos tämä tuleva arvostelu kattaisi MAG:n koko laajuuden. Olisi väärin tätä helmeä kohtaan raapaista vaan pintaa. Suosittelen ainakin odottamaan tuota uutta päivitystä, niin arvosteluun saadaan myös jotain ajankohtaista sisältöä.

Peli on jo puolisen vuotta vanha, joten mikään suuri hoppu tässä ei onneksi ole. Lisäksi kesä alkoi juuri, joten...:cool:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Peli on jo puolisen vuotta vanha, joten mikään suuri hoppu tässä ei onneksi ole. Lisäksi kesä alkoi juuri, joten...:cool:

Hieman hankala tämä on arvosteltavaksi, sillä saadakseen täyden kuvan pelistä, pitää pelata niin paljon, että saa riittävästi pisteitä taistelin varusteisiin ja toisaalta kokemusta myös johtotehtävistä. Tuohon menee hieman pelaajasta riippuen useita kymmeniä tunteja helposti.

Tässä kuussa pitäisi tosiaan tulla merkittävä DLC, joka ennakko hypetyksen mukaan tuo peliin paljon uutta, mahdollisesti kokonaan uuden palkka-armeijan aiempien kolmen lisäksi, ja uusia pelimuotoja, joten siinä vaiheessa arvostelu tulee hyvinkin ajankohtaiseksi.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

En tiedä onko tätä postattu aikaisemmin, en ainakaan äkkiseltään huomannut. Mutta katsokaapa tämä kuvasarja läpi, joko olen jo vainoharhainen tai sitten sieltä tarttuu pari mielenkiintoista seikkaa silmään.

Aluksi Ravenin kaappausmapilta näyttävässä mapissa Ravenin sotilaat ovat spawnikopterin luona, kun Valorin sotilaat ottavat heitä vastaan Ravenin puolustussuunnasta. Ajattelin, että ehkä miehet on vain sijoitettu vähän hassusti, mutta vähän myöhemmin kuvissa Sverin sotilaat näyttävät puolustavan Ravenia vastaan mapissa, joka näyttää vähän muokatulta Valorin sabomapilta. Hmm...

2009-04-29: MAG Media Day
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hieman hankala tämä on arvosteltavaksi, sillä saadakseen täyden kuvan pelistä, pitää pelata niin paljon, että saa riittävästi pisteitä taistelin varusteisiin ja toisaalta kokemusta myös johtotehtävistä. Tuohon menee hieman pelaajasta riippuen useita kymmeniä tunteja helposti.

Sopii minulle. Olen niin paljon muita verkkoräimeitä pelannut, että tiedän jo nyt, mihin kannattaa erikoistua: Combat Medic ja aseeksi kalashnikov / eRKoo / aAKoo / morsian eli AG-94.

"A Combat Medic focuses entirely on keeping teammates alive and fighting. They differ from the many other Medic classes, in that they are trained for high mobility and avoiding direct fire. Fast response and quick revival are their foci. They spend most of their time sprinting through combat to revive other team members who have fallen."

Kun nyt vain se masiina tulisi...:rolleyes:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Sopii minulle. Olen niin paljon muita verkkoräimeitä pelannut, että tiedän jo nyt, mihin kannattaa erikoistua: Combat Medic ja aseeksi kalashnikov / eRKoo / aAKoo / morsian eli

Kannattaa myös testata Field Supportin rooli. LMG - Sinko - Miinat - Korjausvälineet - Savu/kaasu. Pisteitä kertyy ainakin itsellä yhtä hyvin kuin mediccinä. Homman juju on se, että tuosta kasatulla setillä pysyn hengissä etulinjassa, siellä pahimmassa räimeessa ja jokainen hetki kun olen hengissä, kurittaa vihollista sen kaikissa ilmenemismuodoissa. Ja hyvässä tiimissä pärjää pelkällä korjausvälineelläkin. Opettelee vaan sen "I need medic" -jutskan joka saa toverien hudit huutamaan apua täplällesi.

Mutta tuo medic on ehdottomasti paras tapa aloittelijalle olla avuksi. Nyt vain nopeasti veteranisoitumaan siitä! ;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kannattaa myös testata Field Supportin rooli. LMG - Sinko - Miinat - Korjausvälineet - Savu/kaasu. Pisteitä kertyy ainakin itsellä yhtä hyvin kuin mediccinä. Homman juju on se, että tuosta kasatulla setillä pysyn hengissä etulinjassa, siellä pahimmassa räimeessa ja jokainen hetki kun olen hengissä, kurittaa vihollista sen kaikissa ilmenemismuodoissa. Ja hyvässä tiimissä pärjää pelkällä korjausvälineelläkin. Opettelee vaan sen "I need medic" -jutskan joka saa toverien hudit huutamaan apua täplällesi.

Mutta tuo medic on ehdottomasti paras tapa aloittelijalle olla avuksi. Nyt vain nopeasti veteranisoitumaan siitä! ;)

tuleeko siitä joku pallukka minimappiin kun huudat lääkintämiestä? haavoittuneena ilmeisesti toimii myös? :eek: tämä oli mulle uus juttu! ihmetelly miksi porukka kiljuu lääkintää vaikka ite pystyisivät kans piikittään mutta nytpä se selvis. :) tosin vielä kun unlokkais sen nostolaitteen ni sais nosteltuuki jopa. :p onko muita suomi kommuuneita mag:n kuin tämä sivu? tuntuu olevan sen verta hiljasta tolla värväyskeskuksen suunnassa että jos sitä alkais pikku hiljaa toisia tuulia haisteleen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

tuleeko siitä joku pallukka minimappiin kun huudat lääkintämiestä? haavoittuneena ilmeisesti toimii myös?

Niitä komentoja voi heittää sillä ristipadilla. Siellä tais olla jotain "Pick me up", "I need support", "I need healing" jne. Jos vaikka valitsee sen medic kohdan, niin silloin muut kuulevat "I need medic" huudon ja näkevät mimimapissa täpläsi kohdalla jonkun asiaan liiittyvän symbolin. Muistaakseni myös itse pelissä pääsipäällä näkyvässä nimimerkissä on tuo symboli. Bleed outissa tuota ei voi käyttää.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Uusimmassa Zipline Podcastissa kerrottiin, että ensi viikolla saadaan uutisia tulevasta DLCstä. Jäämme siis odottelemaan. :)
 
Ylös Bottom