Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tervehdys minulta näin pitkästä aikaa. Viestien perusteella MAGilla on vielä pelaajia ja peli-illatkaan eivät ole loppuneet.
Yli vuoteen en ole MAGia omistanut sen takia koska en ole päässyt sitä pelaamaan puuttuvan ja sopivan nettiyhteyden takia.
Joten nyt haluaisin päästä ajan tasalle.

Onko KonsoliFIN kuinka vahvasti edustettuina klaaneissa ja onko kannattava hankinta vielä?
Elokuun puolella pääsen taas PS3 nettiin joten tätä peliä olisi mahtavaa päästä pelaamaan puhtaalta pöydältä uudella hahmolla.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kävinpä äsken pelaamassa tätäkin legendaa todella pitkästä aikaa, ei ollu taidot ruostunu ;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

On se kannattava ostos! KFS ei ole klaaneissa hyvin edustettuna, me ollaan muututtu enemmänkin aina välillä pelaavaksi ulinajoukoksi : ) Voin vaikka lyödä vetoa että kun on päälle 8 KFS online ei löydä mistään muualta parempaa ärsyttävämpää hauskempaa tai hassumpaa peliseuraa.
Mites muuten olisiko ensi vkloppuna porukalla intoa pelailla?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

MVjs6l.jpg
___________________
MAG-2 olis parempi. : D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nyt menee jo soolopostailuksi mutta päivän ainoassa pelissä sabo puolustus valor, jäi vituttamaan aika paljon kun jäi kuudesta taposta kiinni allknife grimi ja 605xp oli mvp 2 ja UFC jäbät ottikin kaikki paikat siitä ympäriltä. 2,6k xp total.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onkos MAGissa sen vertaa pelaajia, että kannattais ostaa? Jos vaihteeks pelais, ku alko vaan vituttaa että samat paskat aseet ja level 8 katto trial-versiossa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kai siellä on jos pelaat sitä trialiakin : o
Nehän on samalla serverillä..
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olipas mukava pitkästä aikaa kouluttaa vähän Kitojaa ja Redlineä :D On tämä vaan vekkuli peli edelleenkin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ei kannata Keijukainen olla mustasukkainen, en mä millään raskisi sitä sinun paikkaasi kfs:ssä viedä :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vois yrittää ysin aikaan tulla pitkästä aikaa kentille. Jos tamsenin tähtäin on pysynyt säädöissä. Medikitin jo kaivoin rappusille odottamaan lähtöä!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Yhen pelin jaksoin pelata. Pitkästä aikaa. Jostain syystä ei kyllä napannut enää yhtään :D. No ehkä sitten taas joskus.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olipas mukava pitkästä aikaa kouluttaa vähän Kitojaa ja Redlineä :D On tämä vaan vekkuli peli edelleenkin.

Vai kouluttaa!!?? mies käkkii puskassa,ja mä ammun 30 laakia selkään metrin päästä,sitten kun mä lataan asetta niin lapin-poika kääntyy ja ampuu mua kerran jalkaan ja henki pois!!

Ens kerralla hitsaan sua persiiseen,jos se tehois paremmin ku toi rynkky...!? :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Löytyiskö vielä tälle illalle innokkaita MAGittajia? Vähän olisi fiilistä pelata,mutta ei sinne yksin viitti mennä.. :)

-KilliCat-

Edit: Pöh! Yks matsi ja alko pukkaan erroria.. Olkoot. :/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vai kouluttaa!!?? mies käkkii puskassa,ja mä ammun 30 laakia selkään metrin päästä,sitten kun mä lataan asetta niin lapin-poika kääntyy ja ampuu mua kerran jalkaan ja henki pois!!

Ens kerralla hitsaan sua persiiseen,jos se tehois paremmin ku toi rynkky...!?

Haha, saa kai sitä ampua vaikka toista sataa laakia, kun ohi ampuu paniikissa. Vähän kutitteli ne sun luodit, sitten hallittu käännös 180 astetta ja rauhallinen viimeistely. Kaunista.

Hitsipillin pidät kaukana musta, mikään ei ärsytä niin paljon kuin se sokeus mikä siitä seuraa :D
 
Ylös Bottom