Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vähän aiemmin kun ois tienny niin oisi voinu tullakkin

E: Jesh, taas sivun aloitus : D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Deri puhuu vähän mutta asiaa. Tule n. 22.30 linjoille ja tuon uuttaverta tullessani...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kiitti peleistä. Jos haluaa käydä katsomassa suoritusta, niin tuon ylemmän linkin takaa voi katsoa tämän iltaisen pelin.
Kannattaa hypätä eka 45 minuuttia yli.
Eli löytyy siis täältä: Ramtoi
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pelissä mukana taas pienen tauon jälkeen. Kiitettävästi riittää pelaajia ja hyvät matsit on saatu aikaan. KFS-hahmo vain on B-slotissa joten en sillä pääse pelaamaan. Nyt sitten aloittelen uuttaa hahmoa ja hyvin on lähtenyt käyntiin. Sen verran olen saanut aikaan, että emäntäkin kiinnostui pelistä ja pelailee omalla accollaan. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mukavasti oli eilen pelaajia niin KFS-tiimissä kuin pelimuodoissa. Jos homma jatkuu samana niin joudutaan vajaan puolen vuoden päästä pitämään 3-vuotis bileet.

Ainoa valittamisen aihe oli kahden pelin verran jatkunut tajuton lagi. Ilon aihe 4 sekunnin marginaalilla voittoon päättynyt Darienin sabo hyökkäys ja Keijun sankarillinen plänttäys.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itse olen tuota lagia ihmetellyt. Välillä tulee aivan jumalaton lagi matsiin. Välillä peli jopa jumahtaa. Ennen taukoa näitä tapauksia ei ollut kuin muutama. Erittäin harmillista kun haluaisi pari erää ottaa kiireen keskellä. :/
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Klaapu;1407669Ainoa valittamisen aihe oli kahden pelin verran jatkunut tajuton lagi. Ilon aihe 4 sekunnin marginaalilla voittoon päättynyt Darienin sabo hyökkäys ja Keijun sankarillinen plänttäys.[/QUOTE sanoi:
Aijai ja heti puhutaan palturia! Sen plänttäyksen suoritin kyllä minä mut Krapulan kanssa pidettiin kahdestaan apuvoimia odotellessa ;)

-Z
 
Ylös Bottom