Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Magic: the Gathering

Vastaus: Magic: The Gathering

Itsellä on käytössä Vihreä - Sininen. Vaikeasti torjuttavia creatureita joita sitten buffitaan. Samalla sekoitetaan muiden suunnitelmat instanteilla.
Muutamia kortteja mitä on tällä hetkellä pakassa:

Cancel
Remove Soul
Invert the Skies
Overrun
Hurricane
Spitting Image
Telling Time
Wash Out
Snakeform
Favor of the Overbeing
Blanchwood Armor
Upheaval

Molimo, Maro-Sorcerer
Phantom Warrior
Rhox
Slippery Bogle
Civic Wayfinder
eri Elementaleita
eri Merfolkeja
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Shards of Alara vaikuttaa parhaalta setiltä miesmuistiin. Power-level on aika muikea ja lapuissa on mahtavaa arttia ja lennokkuutta. Tulee ihan Invasionin kulta-ajat mieleen.

Sarkhan Vol planeswalkereista vaikuttaa aika perhanan hyvältä ja Wild Nacatl löytää varmasti peli-aikaa ja runsaasti. Yhden manan potentiaalinen 3/3 on jo aikamoinen pommi.


Minulla olisi muuten sitten mahdollisesti myynnissä Lorwyn blokista rakennettu standard-pakka myynnissä jolla en ehdi itse pelaamaan. Jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä. Dekki on hyvä ja sillä voi suoraan pelata turnauksissa.
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Itse aloitin pelaamisen muistaakseeni joskus 1995 kuin 4th edition tuli markkinoille ja pelasin suht. koht aktiivisesti kolme vuotta Exodus sarjaan, sen jälkeen olen vain pelannut silloin tällöin enkä ole ostanut kortin korttia kymmeneen vuoteen. Kaikki "vanhat" kortit on tallessa vielä.
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Osa voi olla ihan myymiskelpoista kamaakin jos ei pelaaminen enää kiinnosta. Heitä listalla jos haluat ilmaisen arvion ;)
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Osa voi olla ihan myymiskelpoista kamaakin jos ei pelaaminen enää kiinnosta. Heitä listalla jos haluat ilmaisen arvion ;)

Kiitos mutta mulla on paksu kansio niitä kortteja, en minä niitä kaikkia jaksa luetella =)

Mutta on siellä kaikenlaista, unlimitedin Berserk ja Legendsin Underworld dreams, revisedin Serendib Efreettejä ym, pitäis ihan ottaa pakat/kansio esille kuin en minä niitä kortteja muista ulkoa.
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Täälläkin on pelailtu suunnilleen 5th editionista lähtien. Nykyään ei kovin aktiivista, mutta joskus pelataan draftejä kavereiden kanssa, niin on noista uusista sarjoistakin kertynyt kortteja. Shards of Alaraa voisi taas tilata jostain laatikollisen.

Mmmm, Berserk. Mulle on jostain päätynyt toi Underworld dreams, mutta ei se oikeen oo yhtä pelikelponen ku Berserk.
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Berserk ei vanhene ikinä! Kyllähän noista rahaa saa jos haluaa, mutta mieluummin kannattaa pitää "raha pankissa kasvamassa".

Ja tosiaan SoA:a on pakko ostaa, vaikkei rahaa ja aikaa olekaan, sillä on se niin maukkaan näköinen sarja. Täppidualitkin ovat hieman parempia kun niistä saa kolmea eri manaa :eek:
 
Vastaus: Magic: The Gathering

En ole peliä taas pariin viime vuoteen pelaillut, mutta meninpä kuitenkin hankkimaan turnausjärjestäjän oikeudet itselleni viikko sitten. Ei niitä turnauksia tuntunut kukaan muukaan täällä Mikkelin suunnalla järkkäävän. Lokakuussa draftataan.
 
Vastaus: Magic: The Gathering

2nd editionista osteltu, aina johonkin vitoseen asti. Yhteensä varmaan joku tuhannen lappua.

Kaikki tallella kyl! Pitäis vaan käydä tuolla varastolla ni sais ne listattua jos vaikka pistäis lihoiks.

Löytyy muistaakseni (ainakin oon omistanut, joitakin tuli joskus vaihdettua) - Balance, Birds of Paradise, Fork, Sierra Angel, Sol Ring, will-o-the-wispit ja ties mitä muitakin.

Frendillä on ihan kansioissa betasta asti, aika hyvät hillot vois irrota! :)
 
Vastaus: Magic: The Gathering

2nd editionista osteltu, aina johonkin vitoseen asti. Yhteensä varmaan joku tuhannen lappua.

Kaikki tallella kyl! Pitäis vaan käydä tuolla varastolla ni sais ne listattua jos vaikka pistäis lihoiks.

Löytyy muistaakseni (ainakin oon omistanut, joitakin tuli joskus vaihdettua) - Balance, Birds of Paradise, Fork, Sierra Angel, Sol Ring, will-o-the-wispit ja ties mitä muitakin.

Frendillä on ihan kansioissa betasta asti, aika hyvät hillot vois irrota! :)

Ohhoh. Ei sentään alphaa löydy? Juteltiin tossa kavereiden kesken, että jossain täytyy olla joku kauppa missä on vielä noita alphan tai betan boostereita. Olisi aika mukava löytää $6 hintalapulla :)
 
Vastaus: Magic: The Gathering

vieläkin on avaamaton pakka kortteja kämpillä pelaajalehden välistä tulleena :D
e: en siis harrasta tälläisiä pelejä
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Sain pelata taas mtg:eetä koko illan, on se hauskaa kuin pelaa vain pari kertaa vuodessa :)

Ja taas täyspuna goblinpakka oli voittamaton.

Tohon online pelaamisen sen sorru, ei ole hauskaa maksaa dollaraita boostereista eikä oikeastaan mitään jää käteen.
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Oltiin kavereiden kanssa tänään Alaran prelikassa ja ihan onnistunut reissu siitä tuli. Käteen jäi kaksi PW:tä ja niiden lisäksi yksi mythic. Tietty myös rareja ja unkkeja ropisi :p
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Suora lainaus Pelit.fi:stä:
"Suomeen Magicin maailmanmestaruus

Suomen Antti Malin voitti Magic the Gathering -korttipelin maailmanmestaruuden viime viikonloppuna käydyissä kisoissa.

Finaalissa Malinin keijupakka peittosi Jamie Parkenin kontrollipakan pelein kolme yksi. Mestaruus oli Antti Malinin ensimmäinen ja toi miehelle 45 000 dollarin palkkion MM-tittelin ohella.

"Tätä ei kukaan vie meiltä pois, nyt saa huutaa, nyt saa itkeä", kommentoi mestaruutta tuoreeltaan Pelit-lehden Juha Kerätär.

Malinin voittajapakka

1. 4 Mistbind Clique
2 Sower of Temptation
4 Spellstutter Sprite
2 Vendilion Clique
4 Agony Warp
4 Bitterblossom
3 Broken Ambitions
4 Cryptic Command
3 Remove Soul
1 Terror
4 Thoughtseize
1 Faerie Conclave
6 Island
4 Mutavault
4 Secluded Glen
4 Sunken Ruins
2 Swamp
4 Underground River

Vaihtokortit

1. 4 Flashfreeze
2 Glen Elendra Archmage
4 Infest
2 Jace Beleren
1 Mind Shatter
1 Ponder
1 Sower of Temptation"

Hienoa, että tuli voitto Suomeen. On tätä piireissä varmaan odoteltu jo muutama tovi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Magic: The Gathering

Joo, Terrorista on muistijälki. Muut taitaa olla uudemmista painoksista kun ei oo mitään hajuakaan mitä ne vois olla. Niin hei ja joo! tunnistin myös Swampin ja Islandin. :p Ja Sunken Ruins taitaa ola väritöntä manaa?
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Confluxin prelikka olisi nyt viikonloppuna. Onko kellään aikeita lähteä pelailemaan? Ite oon sunnuntaina Lautapeleissä/Safehavenissa viemässä muita mtgläisiä.
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Nostellaas aihetta ylös. Tuli korkattua Alara reborn fatpackillisella viime viikolla. Mulla on Esper deck rakenteilla atm. tosin kaksivärisenä - valkosininen.

Ei kukaan confluxista tai shardsista sattunut saamaan Master transmuterita, Master of etheriumeja, sharding sphinxejä, path to exileitä tai muita käyttis lappuja artifact deckkiin ? Kiva nippu blockista kertyny rareja, niitä vois vaihdella vaikka postin välityksellä.
 
Vastaus: Magic: The Gathering

Confluxin prelikka olisi nyt viikonloppuna. Onko kellään aikeita lähteä pelailemaan? Ite oon sunnuntaina Lautapeleissä/Safehavenissa viemässä muita mtgläisiä.

Oisin voinu tulla, jos asuisin lähempänä Helsinkiä.. Harmi, kun Mikkelissä on melko vähäiset harrastus mahikset, laputkin pitää tilata muualta..
 
Ylös Bottom