Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 7 [3DS]

Vastaus: Mario Kart 7 [3DS]

Lisätkää minuakin nyt näin etukäteen. Peli on postissa ja näillä näkymin tulee huomenna tai ylihuomenna :)

Koodi: 3050-8330-8301
 
Vastaus: Mario Kart 7 [3DS]

Sitten taas vaihteeksi asiaan. Jos tuosta KonsoliFin communitystä nyt joskus tulee jotakin, niin sovittaisiinko ettei Wuhu Mountain Loopin puolet radasta skippaavaa glitchiä käytä kukaan? Olisi mukava kerrankin pelata koko kenttä läpi ilman että tarvitsee pelätä joutuvansa yhtäkkiä viimeiselle sijalle ellei käytä kyseistä glitchiä.
Sopii minulle, muutenkin aika tyhmän näköistä tuon glitchin käyttö. Voitaisiin järjestää joskus kisat tuolla communityssä? Mietitään vaan aika ja päivä niin se on siinä.

Lisäilen Denzun koodin tässä joskus... :p
 
Vastaus: Mario Kart 7 [3DS]

Onko meikä ainoa joka oli hieman pettynyt tähän peliin?
Siis...En sano että se on huono tai mitään.

Pirun hienot graffat ja pelattavuus toimii ja uudet kentät ovat kerrassaan upeita,
mutta jotenkin peli tuntuu...No tuntuu että sisältöä ei ole tarpeeksi, jos tämä nyt kuulostaa edes hieman ymmärrettävältä.
Ehkä se on vain se että sisimmässäni toivoin että pelissä olisivat myös bonuksena kaikki Mario Kart DS:n kentät mukana,
tai jotakin, mutta omasta mielestäni peli tuntuu liian pieneltä.

Ottakaa nyt sitten huomioon kun minut kivitätte,
että tämä on niitä harvoja miinuksia joita pelille annan.
Kerrassaan upea ajopeli, mutta jokin Mario Kart DS:ssä vain veti meikän osalta pitemmän korren.
 
Vastaus: Mario Kart 7 [3DS]

Kun ei kukaan muukaan kehtaa niin mainostanpa itse. eli...:

Maanantaina 20.2 klo 21. alkaen ajellaan kilpaa Kfin communityssä! Kaikki vaan paikalle! :eek: (edelliseltä sivulta löytyy community koodi)
PS. annetaanko oikoreitti glitchien olla?
 
Vastaus: Mario Kart 7 [3DS]

Kun ei kukaan muukaan kehtaa niin mainostanpa itse. eli...:

Maanantaina 20.2 klo 21. alkaen ajellaan kilpaa Kfin communityssä! Kaikki vaan paikalle! :eek: (edelliseltä sivulta löytyy community koodi)
PS. annetaanko oikoreitti glitchien olla?

Mun mielestä annetaan glitchien olla ja ajetaan rataa pitkin. Toivottavasti saadaan reilusti pelaajia paikalle.
 
Vastaus: Mario Kart 7 [3DS]

Juuri sopivasti eilen treenasin Mario Karttia pitkän tauon jälkeen eli mukana ollaan myös täällä!
Ja en edes tiedä miten tota Wuhu Mountain glitchiä käytetään eli rataa pitkin ajelen kyllä...ja todennäköisesti aika lailla jonon hännillä :)
 
Vastaus: Mario Kart 7 [3DS]

Pitäisikö Mario Kart 7 3ds version nettipelin toimia vielä? Vaatiiko toi jotain säätöä reitittimeen? Laitoin kyllä konsolin DMZ vyöhykkeeseen kaikki auki mutta silti ei toimi, hakee vähän aikaa pelaajia ja tulee erinäisiä herjoja sen jälkeen.
 
Vastaus: Mario Kart 7 [3DS]

Pitäisikö Mario Kart 7 3ds version nettipelin toimia vielä? Vaatiiko toi jotain säätöä reitittimeen? Laitoin kyllä konsolin DMZ vyöhykkeeseen kaikki auki mutta silti ei toimi, hakee vähän aikaa pelaajia ja tulee erinäisiä herjoja sen jälkeen.

Kyllä pitäisi yhä toimia ihan normaalisti. Tarkistaisin asian itse, mutta en nyt muista mihin olen pelin laittanut. :D
 
Vastaus: Mario Kart 7 [2DS]

Mario Kart 8 alkaa omalla kohdallani olla melkoisen puhkipelattu, joten kaivoin MK7:n esiin, ja hyvinhän tämä yhä pelittää. Mario Kart 7 tarjoaa juuri sitä sopivaa vaihtelua MK8:sta, koska kurssivalikoima on suureksi osaksi ihan erilainen. Pelisuunnittelun ja pelattavuuden puolesta pelit ovat kuitenkin lähellä toisiaan, kuten järjestysnumerostakin näkee.

Mii-hahmon käyttäminen synnyttää yllättävää hilpeyttä, kun hahmo kuulostaa koko ajan huutelevan "Fuuuck yoooo!" :D

Pitäisikö Mario Kart 7 3ds version nettipelin toimia vielä? Vaatiiko toi jotain säätöä reitittimeen? Laitoin kyllä konsolin DMZ vyöhykkeeseen kaikki auki mutta silti ei toimi, hakee vähän aikaa pelaajia ja tulee erinäisiä herjoja sen jälkeen.

Testasin myös tämän samalla nyt, nettipeli toimii täysin moitteetta yhä.
 
Ylös Bottom