Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 8 Deluxe

Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Eli jos mä ajan jotain umpisurkeaa vastaan ja saan paljon pisteitä. Sit tulee myöhemmin neljä kivikovaa tyyppiä taistelemaan keskenään, niin he syövät toistensa pisteet ja saatan voittaa turnauksen olematta läheskään paras kuski. :D vähän hassua. Toki ongelmaa ei ole, kun itse sovitaan et pelataan turnaus kaikki samaan aikaan.

Että tuo on kyllä välillä epäreilu peli.
Puolen kierroksen johdossa vielä ennen viimeisiä mutkia, sit alkaa pommitus ja jään parhaimmillaan kymmenenneksi. En tiedä mitä sen jälkeen tapahtui, kun maalisuoralla nousi silti toiseksi.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Olispa kiva tulla geimeihin mukaan, mutta online ei vain toimi.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Olispa kiva tulla geimeihin mukaan, mutta online ei vain toimi.

Tuohon reitittimen asetukseen se jotenkin liittyy. Täytyis varmaan reitittimeen jotenkin lisätä Switch tms. Noista sillatuista purkeista en tiedä ite mitään.
 
Ok, eli homma toimii jos kytken Switchin LAN-piuhalla kiinni (joka on siis kiinni sillatussa nelosportissa). Tällöin voin pelata toki vain konsolin ollessa kytkettynä telakkaan. Kiitos WiiU:n Splatoonin, minulla oli LAN-adapteri valmiina ja nelosportti valmiiksi sillattuna.

WLANin kautta en pysty edelleenkään pelaamaan, kun pukkaa error codea. Ketuttaa niin paljon että vaihtanen ensi viikolla Soneran esim. Elisaan. Kiitos kaikille avusta, ja otan mieluusti vinkkejä vastaan mikäli tiedät miten langattoman yhteyden verkkopeliin saisi myös toimimaan. Pitää kokeilla kännykän kautta jossain vaiheessa, mutta en näe sitä pysyväksi ratkaisuksi.

Mutta, itse asiaan. Otin parit tyypit Mario Kart 8 Deluxe online-moninpelista, ja taas muistui mieleen miksi Mario Kart on ihan parasta moninpeliviihdettä. Taito ratkaisee pitkällä tähtäimellä, mutta sattumalla on suuri osuus yksittäisessä pelissä. Helkutin hauskaa hommaa, joka toisaalta kiristää monesti hermot äärimmilleen viime hetken sinisen kuoren aiheuttaman häviön myötä. Tässä myös huomaa oman (huonon) tasonsa, about viiden pelin aikana paras sijoitus oli 4/12, muuten oltiin keskimäärin 8/12.

Minun kaverikoodi on SW-5588-1088-2986 jos joku haluaa lisäillä. Olen myös kiinnostunut näistä kfin-yhteisgeimeistä!
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Illalla ajelemaan? Liitytään suoraan kaverilistan kautta. Siellä on muutkin tosin mukana, mutta lienee helpoiten näin.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Illalla ajelemaan? Liitytään suoraan kaverilistan kautta. Siellä on muutkin tosin mukana, mutta lienee helpoiten näin.

Noihin on tosi hankala päästä, kun pelaajia on aina se 12. Olen joka kerta yrittänyt +10min et pääsen samaan serveriin. Ja se tarkoittaa A-napin näpyttelyä kokoajan.
 
Ollaan Nisun kanssa samassa pelissä. Samassa pelissä tällä hetkellä 5 suomalaista.

Edit. 6 suomalaista. Tuo lisäfiilistä!
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Minä voisin tulla illalla kanssa. Varmaan noin 21.00 linjoilla, kun lapsi menee unille ja pääsee isä harrastamaan!
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Ollaan Nisun kanssa samassa pelissä. Samassa pelissä tällä hetkellä 5 suomalaista.

Edit. 6 suomalaista. Tuo lisäfiilistä!

Itsekin olin iltapäivällä viiden muun suomalaisen kanssa, eikä yksikään ollut edes kaverilistalla, eli pelaajia löytyy kivasti Suomessakin.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Osa sakkia laittoikin jo koodia joten kiitos niistä :)
Omat pelit ei toimi täällä emännän luona kun Elisan 4G ei päästä peliin, sama ongelma oli jo Wii U:n MK8:sin kanssa. Kotio kun pääsen niin pitäisi pelittää taas. Illasta siis ajelen ja huomenna on vapaata myös. Käyn varmaan myös tuonne Konsolifinin discord kanavalle itteni lyömässä ja kun on langattomat kuulokkeet niin saa voicen sitä kautta jos tarve.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Tässä pelaillut ensimmäistä kertaa Mario Karttia. Mulla jää lähes poikkeuksetta hypyissä ilmalento vajaaksi. Pitääkö siinä hyppyrillä painaa jotakin, vai onko ideana säästää joku boosti hyppyrille?
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Ohjaathan ilmassa lentoa? Ei siinä mitään ylimääräistä vaihtia tarvita, ainoastaan ohjausta ilmassa.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Toki ohjaan ja väistelen jos on esteitä ilmalennossa. Varmaan joku 50 online kisaa takana, ja paras sijoitus yhdessä 5. Vähän liian haastava toi online peli minulle, kun ei jaksa HC:nä pelailla. Onneksi tuli ostettua fyysisenä niin saa pistettyä kiertoon.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Mutta siis ohjatko ylös/alas myös?
Kyllä itsekin olen siellä keskikastin huonommalla puolen onlinessa, mutta toisten suomalaisten kanssa ollut todella hauskaa, vaikka nettipeleistä en pidä noin ylipäätään. Tässä se on lähes yhtä nopeaa kuin yksinpelikin.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Tässä pelaillut ensimmäistä kertaa Mario Karttia. Mulla jää lähes poikkeuksetta hypyissä ilmalento vajaaksi. Pitääkö siinä hyppyrillä painaa jotakin, vai onko ideana säästää joku boosti hyppyrille?

Ilmalentoa pääsee säätämään pituuden suhteen, vetämällä varjoa taakse nostaa keulaa ja eteenpäin tullaan nopeammin alas. Muuta juuri tarvitse tehdä. Boostilla tietty myös oma vaikutuksensa, mikäli haluaa sen tässä yhteydessä käyttää. Normaalisti vain ajan hyndään.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

No niin, kotiin palattuani heitin ekat nettimatsit vessasta käsin ja toimi ilman minkäänlaisia ongelmia.
Jos peli oli/on Wii U:lla jo loistava niin tämä parantaa siitä, teknisesti saatiin korjattua se 1 fps:n droppi (Itse ikinä edes huomannut) ja 1080p nosto auttaa kuvan siistimisessä isolta ruudulta kun saa natiivina pelata. Käsikonsolimoodissa 720p myös antaa hyvän kuvan pienemmälle näytölle. Ei tuo Wii U:n tekele myöskään ruma ole koskaan ollut mutta ero gamepadin ja Switchin ruudun välillä on todella suuri. Ei tätä pitänyt täyteen hintaan ostaa mutta tuli hommattua koska pelinä vain niin hauska ja hyvä.

Myös emäntä tykkäsi vähän välillä pelata vanhemmalla konsolilla peliä mutta Switchin kanssa tuntui olevan enemmän kotonaan. Tykkää enempi ohjaimista (on pro ja joy conit kehikkoneen) ja ajaa paljon liikeohjauksella. Kun ei ole mikään kauhean hyvä pelaaja niin uusi käännösten helpotus oli omiaan hänelle. Ja ei pidä uskoa että radalta ei voisi sen avulla pudota vaan kyllä mulahti monesti. Monet hyvät kisat ajettiin ja takaan että Switch ja MK8D liikkuu aina matkassa kun hänen luokseen pääsee :)
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Eli Mii-tuki löytyi sittenkin, samoin liikeohjaus. Tuota ohjausapua kehutaan kautta linjan. Missä on tämä kuoro nyt joka ennen pelin julkaisua haukkui tätä ja koitti kaikin keinoin vielä puolustella vanhentuneen WiiU-version paremmuutta? :D

Hauskaa vappua kaikille, sekä Switchin ylistäjille että dissaajille!:)
 
Ylös Bottom