Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 8 Deluxe

Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Voisiko joku vähän enemmän netissä pelannut antaa tähän vinkkejä.

AI:ta ja muksuja vastaan on niin kovin erilaista. Mulle on nyt netissä hyvin tyypillistä, että viimeisellä kierroksella olen sijoilla 3-6 ja viimeisten mutkien aikana tipun viimeisten joukkoon.

Eli miten tuota on ylipäätään järkevä ajella. Driftissä vai optimaalisilla ajolinjoilla? Ja onko jotain strategioita eri aseille vai mitä teen väärin.

Sit ku ammun esim punaisen kilven, niin edessä ajava jotenkin torjuu sen, eikä saa siitä vahinkoa. Miten se tehdään?
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Sit ku ammun esim punaisen kilven, niin edessä ajava jotenkin torjuu sen, eikä saa siitä vahinkoa. Miten se tehdään?

Noita kilpiä, pommeja ja banaaninkuoria voi pitää auton perässä roikkumassa pitämällä asenäppäintä pohjassa, blockkaa tuollaiset projektiili aseet automaattisesti mutta menetät sen oman aseesi siinä tieten.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Kas tuota en tiennytkään! Pystyykö tuossa katselemaan taakse mitenkään?
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Mulle kävis muuten ainakin alustavasti tänään Vappukilpailut. Olisko miten paljon muita kiinnostuneita?
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Tässä ei vissiin vielä ole mitään voice chat mahdollisuutta?
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Voisiko joku vähän enemmän netissä pelannut antaa tähän vinkkejä.

AI:ta ja muksuja vastaan on niin kovin erilaista. Mulle on nyt netissä hyvin tyypillistä, että viimeisellä kierroksella olen sijoilla 3-6 ja viimeisten mutkien aikana tipun viimeisten joukkoon.

Eli miten tuota on ylipäätään järkevä ajella. Driftissä vai optimaalisilla ajolinjoilla? Ja onko jotain strategioita eri aseille vai mitä teen väärin.

Sit ku ammun esim punaisen kilven, niin edessä ajava jotenkin torjuu sen, eikä saa siitä vahinkoa. Miten se tehdään?

Hoho oon kans ihan huono tässä. Onlinessä aina vika tai toka vika =D
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Peli läpäissyt lauantai-iltapäivän Mario Kart -bileiden kriittisen kutsuvierasjoukon lähemmän tarkastelun kiitettävin arvosanoin. Otettiin ohjausavustin pois päältä aikuisilta ja saatiin näin vähän tasoiteltua eroja.

Yllättävän helposti ohjaaminen sujuu myös yhdellä poikittain käännettyllä Joy-Conilla. Lisäsin ohjaimiin tosin mukana tulleen rannehihnallisen lisäosan, joka antaa paremmat olkanapit. Vieraat olivat odotetusti nopeasti perillä ohjaimesta. Kilpailusijoitukset eivät olleet niistä kiinni, vaikka ensimmäisestä kokemuksesta oli kysymys. Pakkaa voidaan myös sekoittaa niin, että joku pelaa Gripillä.

Pelistä saa riisuttua kokonaan koneen ohjaamat kisaajat ulos. Ruudun jaettua neljään osaan.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Loin meille kilpailun huomiseksi sunnuntaille:

KFIN May Day Racing

Ajankohta: 30.4., klo 12-19.

Löydät kilpailun kohdasta 'Online Play', 'Tournament', 'Search using code' ja syöttämällä alla oleva koodi:

3264-1024-7723

Kilpailu käydään luokassa 150cc, kaikki ajoneuvot, normaalit kerättävät ja hard-tason konekuskit. Harjoittelemaan pääsee jo nyt tuon kautta. Kolme rataa + arvottu neljäntenä.

Tervetuloa! Ensimmäinen kerta myös itselle, joten katsotaan kuinka käy. :D
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Erikoinen kun ei pääse harjoittelemaan yksin ja näköjään arpoo radatkin harjoittelussa. Tai voi väki äänestää mitä vaan. Ei kai näe mitä ratoja valittu. Osa täysin tuntemattomia niin olisin treenannut ;)
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Ei tarvi enempää treenaa näköjään. Näin nimittäin kukistetaan Nisu:
6e8a8bcaa4874550185219737eab6f83.jpg

(Joo joo, olin seuraavassa lähdössä viimeinen, en oo noin hyvä [emoji23])
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Morjesta. Itsekkin Kartin hommasin ja olisihan se mukavaa ajella Suomi-sakissa. Onko teillä jossain ketjua jossa voi fc koodeja vaihdella?
Oma koodini laitan tähän, saa lisätä: SW-7550-7322-9331

EDIT: Sokea kun on niin tuoltahan tuo aikaisemmalta sivulta löytyy. Lisään sinnekkin ja poimin listoilta muut. Olen tänään illemalla kotona (tarkkaa aikaa ei pysty ikävä kyllä sanomaan) joten jos ajelut jää nyt väliin niin toisella kertaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Ei tarvi enempää treenaa näköjään. Näin nimittäin kukistetaan Nisu:
6e8a8bcaa4874550185219737eab6f83.jpg

Heh, taso on kyllä toivottoman kaukana omista taidoista. Paras sijoitus ollut nettiajeluissa 4. Yleensä siellä häntäpäässä, jolloin tulee miinusta sijoituksista 9-12. Hyvä vaan kun on haastetta.

Peliseuraa löytää täältä: https://www.konsolifin.net/bbs/show...Kart-8-Deluxe-peliseura?p=1753610#post1753610

Tänään voisi kokeilla yhteislähtöä? Sanokaa kellonaika ja tehdään privahuone?

Rinnalla kulkee myös tuo turnaus.

Näitä Greg Millerin ajolinjoja kelpaa ihastella. Kuvaa heidän turnausajostaan.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Onko teistä kiinnittänyt kukaan huomiota vaikuttaako nuo renkaat, erilaiset liitimet tai autonkorit auton nopeuteen? Vai saako niillä vaan itseään viihdytettyä?
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Onko teistä kiinnittänyt kukaan huomiota vaikuttaako nuo renkaat, erilaiset liitimet tai autonkorit auton nopeuteen? Vai saako niillä vaan itseään viihdytettyä?

Kun valitset auton osia ja painat plussaa, niin näet miten ne vaikuttaa nopeuteen, kiihtyvyyteen, pitoon jne. En vain tiedä mikä on oikeasti hyvä combo.
 
Ylös Bottom