Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 8 Deluxe

Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Eli Mii-tuki löytyi sittenkin, samoin liikeohjaus. Tuota ohjausapua kehutaan kautta linjan. Missä on tämä kuoro nyt joka ennen pelin julkaisua haukkui tätä ja koitti kaikin keinoin vielä puolustella vanhentuneen WiiU-version paremmuutta? :D

Hauskaa vappua kaikille, sekä Switchin ylistäjille että dissaajille!:)

Se yksi on siellä Wii U ketjussa yksinään ylistämällä miten pelaa parasta Mario Kartia Mii-hahmoillaan. [emoji23][emoji23]
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

On kyllä perhanan jees tahkota karttia taas netissä, tulee mieleen MKWiin kulta-ajat. Skippasin itse Wii U:n niin itselle Deluxe on käytännössä aivan uusi peli.

Milläs mentaliteetilla herrasväki muuten suhtautuu maanmiehiin? Ovatko suomalaiset kilpakumppaneita jotka on tuhottava hinnalla millä hyvänsä, vai ovatko teille "tiimikavereita"? Itselleni toistaiseksi olleet sekä että. Kosketuspintaa muiden suomalaisten näkemykseen olen itse hakenut siten, että en lähtökohtaisesti tovereita tulita. Jos avaavat itse tulen jatkuvasti, niin se on menoa sitten. Kommunikoinnin haastavuus tekee tietysti hyväveli-pelailusta haastavaa, mutta toisinaan tästä huolimatta on saatu kunnon suomalaisdynastiat aikaan regionaali matseissa. Parhaita keissejä toistaiseksi on olleet itselleni ne, kun on muutaman Matin ja Maijan kanssa päässyt kisaamaan jotain ihan oikeita klaaniherrasmiehiä vastaan, kun ovat sattuneet samaan porukkaan.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Itse olen kisannut vain suomalaisia vastaan, kun en kilpailun kärkisijoilla pahemmin majaile. Eli säästän aseita suomalaisia varten. :D

Sit ois ehkä eri juttu, jos porukalla sovitaan et mennään ajelee julkiselle vaikka 4 pelaajan voimin. Sit vois miettiä tiimiä.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Milläs mentaliteetilla herrasväki muuten suhtautuu maanmiehiin? Ovatko suomalaiset kilpakumppaneita jotka on tuhottava hinnalla millä hyvänsä, vai ovatko teille "tiimikavereita"?

Säälittä vaan mikäli kohdalle osuvat. Yleensä olet kyllä ollut siellä jossain kaukana kärjessä, ettei harvoja poikkeuksia lukuunottamatta ole juuri tarvinnut kapuloita rattaaseen heitellä. :D

Tältä aamulta, Nisu vs. JukkaBukka:

 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Säälittä vaan mikäli kohdalle osuvat. Yleensä olet kyllä ollut siellä jossain kaukana kärjessä, ettei harvoja poikkeuksia lukuunottamatta ole juuri tarvinnut kapuloita rattaaseen heitellä. :D

Tältä aamulta, Nisu vs. JukkaBukka:


Juu, juurikin tuossa videosi kisassa avautui itsellenikin ettei veljeilyä harrasteta :D Hyvät kisat oli, varmaan tässä illan aikana palailen vielä Deluxen äärelle.

Tuossa videossasi näkyi muuten hyvin yksi nettipelin ärsyttävimmistä piirteistä: viimeisellä kierroksella ammuit meikäläistä punaisella kuorella, ja kuvastasi näkyi että olisit osunut sillä (kolikot levisi ja hahmoni pokkuroi). Vauhtini ei kuitenkaan hidastunut osumasta lainkaan. Tämä johtuu siitä, että todellisuudessa mulla oli oma punainen kuori suojana, joka paria sekuntia aiemmin kuvassakin hyvin näkyi, eikä sun kuoresi siis muhun lopulta osunut lainkaan.

Tuo on omasta mielestä kohtalaisen kiukuttava fiba, kun monissa voittotaisteluissa on jo ehtinyt innostua omasta "osumasta", kun vihollisen kolikotkin leviää. Sitten se vastustaja painaa kuitenkin menemään maisemaan eikä vauhti hidastu lainkaan, kun oma ammus ei todellisuudessa osunutkaan. Ei nyt hirveän iso ongelma, mutta silti vähän ottaa kupoliin kun jääkin nuolemaan näppejään, kun ehtii jo onnistumisesta innostua :D
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Olipas kivat pelit suomiporukalla. Hiukan suomea maailmankartalle:
292a8deaac788f464f76943fc134815b.jpg
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Ei nyt hirveän iso ongelma, mutta silti vähän ottaa kupoliin kun jääkin nuolemaan näppejään, kun ehtii jo onnistumisesta innostua :D

Huomasin tämän ja ei siinä muuten, mutta kun voitto suomalaisesta antaa aina vähän enemmän. Ihmeellisesti ovat onnistuneet muuten piilottamaan lagin, kun tuntuu ettei sitä ole lainkaan?

Olipas kivat pelit suomiporukalla.

Kyllä, ja mikä parasta serverillä pelanneille pystyy kätevästi lähettämään kaverikutsuja suoraan pelaajanimimerkille. Suomalaiset pelaajat löytävät toisensa entistä helpommin.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Olipas kivat pelit suomiporukalla. Hiukan suomea maailmankartalle:
292a8deaac788f464f76943fc134815b.jpg

Piti itsekkin ottaa tästä kuvakaappaus mutta olin liian hidas :) oli kyllä hyvät kisailut tänään. pitää katsoa jos tänää vielä kerkeisi hetken pelailla. onko muilla muuten ollut ongelmia kun yrittää liittyä jonkun kaverin kanssa pelaamaan? itselläni heittää aina erroria kun yrittänyt liittyä. tulee teksti Unable to connect to the other user's console.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Ihmeellisesti ovat onnistuneet muuten piilottamaan lagin, kun tuntuu ettei sitä ole lainkaan?

Tätä olen itsekin ihmetellyt, että miten tuo on toteutettu. Sekä tämä, että Splatoonin beta oli täysin lagitonta, enkä ole moista ennen nähnyt.


onko muilla muuten ollut ongelmia kun yrittää liittyä jonkun kaverin kanssa pelaamaan? itselläni heittää aina erroria kun yrittänyt liittyä. tulee teksti Unable to connect to the other user's console.
Ainoastaan errori tulee, kun serveri on täynnä, kuten yleensä on. Tänäänkin useita minuutteja rämpytin A:ta, jotta Nisun kanssa samalle pääsin, jossa muutkin suomalaiset sitten oli. Muuta ei ole ilmoittanut.

Tuo on vähän typerää ettet pääse odottamaan jonoon, tai edes näyttäisi serverin tilanteen reaaliajassa. Nyt joutuu vain naputtelee nappia.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Ainoastaan errori tulee, kun serveri on täynnä, kuten yleensä on. Tänäänkin useita minuutteja rämpytin A:ta, jotta Nisun kanssa samalle pääsin, jossa muutkin suomalaiset sitten oli. Muuta ei ole ilmoittanut.

Tuo on vähän typerää ettet pääse odottamaan jonoon, tai edes näyttäisi serverin tilanteen reaaliajassa. Nyt joutuu vain naputtelee nappia.
Hyvä tietää että johtuu vaan siitä, kun nyt kahtena iltana peräkkäin yrittänyt päästä pelaamaan muitten foorumilaisten kanssa ja aina tullut tuota erroria. Nyt pääsin liittymään Uusiksen servulle kun tarpeeksi kauan yritti liittyä sinne.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Mut kertokaas nyt kovat nimet miten olette kisasta toiseen kärjessä. Mitä teette eritavalla? Vaikka pääsen itse kärkeen, niin kyllä sieltä kohta tulee sen tason ammusvarasto niskaan, että hetkessä löytää itsensä häntäpäästä. Ei siinä paljoa lohduta, että on pitänyt kilpeä perässä suojana. :/

Itse olen voittanut vissiin viisi kisaa, sijoilla 2-5 sitten ehkä 15 kertaa. Muuten aina häntäpäässä.

Sit ku servulle tulee teitä 3000-5000 pisteen jannuja, niin kisasta toiseen kärjessä. Miten se tapahtuu. Mitä alan opettelemaan?
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Mut kertokaas nyt kovat nimet miten olette kisasta toiseen kärjessä. Mitä teette eritavalla? Vaikka pääsen itse kärkeen, niin kyllä sieltä kohta tulee sen tason ammusvarasto niskaan, että hetkessä löytää itsensä häntäpäästä. Ei siinä paljoa lohduta, että on pitänyt kilpeä perässä suojana. :/

Itse olen voittanut vissiin viisi kisaa, sijoilla 2-5 sitten ehkä 15 kertaa. Muuten aina häntäpäässä.

Sit ku servulle tulee teitä 3000-5000 pisteen jannuja, niin kisasta toiseen kärjessä. Miten se tapahtuu. Mitä alan opettelemaan?

"oikoreittejä" kannattaa käyttää, eli niitä sellasia joista voi ajaa vain turbon kanssa. Vaatii tietenkin sen pienen tuurin, että sellaset saa sopivaan aikaan. Lähes joka kentän vikassa mutkassa on kohta, jossa voi vetää turbolla mutkat suoraks. Jotkut niiistä on vähän haastavampia ja vaativat esim pienen ja tarkan hypyn jollekkin pienelle tasolle radan ulkopuolella, mutta niitä käyttäen olen itse useammassa kisassa onnistunut nousemaan sieltä 6-8 sijalta palkintopallille sijalle.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Ekat onlinet jossa oli muutamia suomalaisia ja hauskaa oli. Toki pari ärräpäätä päästin kun kilpeä tulee niskaan ja sijat putoaa ennen viimeistä mutkaa mutta kuuluu pelin luonteeseen.
En ole mikään mestari mutta pärjäilen, toki tänään oli joku Espanjan kaveri ja oli joka erässä ykkösenä mitä ajoin. Aina yli puolenkierroksen erolla seuraavaan. Nämä ihmetyttää itseäkin mutta tosiaan tietävät varmasti jokaisen pienenkin oikoreitin ja osaavat ne hyödyntää.
Törmäillään, aina kun onlineen tulen niin katon onko sakkia ajamassa ja joinin sitä kautta peliin.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Kyllä sullekin näköjään noita vastustajien hyökkäysryppäitä tulee. Ei siinä paljoa voi tehdä, kun ensimmäinen kilpi osuu, tulee heti perään 2-3 lisää.

Oletteko muuten pistäneet merkille miten vähän porukka ajaa liiketunnistuksella. Olen nähnyt julkaisun jälkeen netissä ehkä 3 tyyppiä liikeohjauksella ajamassa. (Tunnistaa ratin kuvasta tuloslistalla nimimerkin vieressä)
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Mitä nyt tuota videota vilkaisin niin nisu ei tainnut tehdä temppuja ollenkaan?
Aivan 100% varmaksi en sano vaikka olen 50 tuntia WiiU versiota pelannut, mutta olen aina ajanut pärrällä joten en tiedä miltä ne autolla näyttää.
Nuohan tehdään painamalla driftaus namiskaa juuri kun auto on irtoamassa hyppyristä ja niistä saa aina pienen boostin.

Esim tuossa videolla kun tuo rata aaltoilee niin siinä voi välillä aina saada hyppy boostin ja tietenkin tuota täytyy käyttää muutenkin ihan joka hypyssä jos haluaa pärjätä.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Oletteko muuten pistäneet merkille miten vähän porukka ajaa liiketunnistuksella. Olen nähnyt julkaisun jälkeen netissä ehkä 3 tyyppiä liikeohjauksella ajamassa. (Tunnistaa ratin kuvasta tuloslistalla nimimerkin vieressä)

Nähnyt muutaman kerran näitä rattiohjaajia ja aina siellä häntäpäätä koristamassa. Ajotyyli oli eräällä hyvin seilaava ja tuskin oli syy Vappupäivässä. :D

Mitä nyt tuota videota vilkaisin niin nisu ei tainnut tehdä temppuja ollenkaan?
Aivan 100% varmaksi en sano vaikka olen 50 tuntia WiiU versiota pelannut, mutta olen aina ajanut pärrällä joten en tiedä miltä ne autolla näyttää.
Nuohan tehdään painamalla driftaus namiskaa juuri kun auto on irtoamassa hyppyristä ja niistä saa aina pienen boostin.

Huomannut välillä jengin temppuilevan ilmassa. Kaiken keskittymisen vienyt radalla pysyminen ja sen ymmärtäminen mitä ympäristössä tapahtuu. Seuraavassa vaiheessa lähdetään hakemaan oikoreittejä ja opettelemaan temput ilmassa. Kiitos hyvästä vinkistä!
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Itsekin olen temppuja tehnyt Wii U:lla, mutta en ole buustia tajunnut, joten en ole tässä kikkaillut ollenkaan. Loistava vinkki!

Kertokaas samalla mikä niiden kolikoiden keräyksen merkitys on? Ja onko kisoista saatavilla pisteillä muuta merkitystä, kuin vain maine. Eli mitä väliä jos pelaat niin huonosti, että tiput vaikkapa nolliin?
 
Ylös Bottom