Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 8 Deluxe

Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Onko muilla ollut tälläistä ongelmaa, kun ottaa aselaatikon ja L-painikkeella pystyy pysäyttämään itse aseen arpomisen mutta jostain syystä ei aina toimi ja joutuu odottamaan että arpominen päättyy itsestäään? Enkä tiennyt että nettimatseissa voi tulla kenttä myös mirror modena. Onko muilla tullut? Itse pelannut noin 150 kisaa ja äsken tuli ensimmäistä kertaa sellanen regionalii pelatessa.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Miten pelistä pystyy kaveri kutsuja lähettää? Mullepäin satelee kutsuja ja konsoli ilmoittaa, että kutsu on lähetetty Mario Kartista.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Miten pelistä pystyy kaveri kutsuja lähettää? Mullepäin satelee kutsuja ja konsoli ilmoittaa, että kutsu on lähetetty Mario Kartista.

Ettei olisi vain sieltä käyttöjärjestelmän puolelta, kohdasta ´Tavatut pelaajat´? Itse olen sieltä laittanut kaikille suomalaisille kaverikutsut.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Illalla kahdeksalta linjoille! Käydään näyttäytymässä Fintendo-yhteisön turnauksessa.

Joka viikonloppu järjestetään myös viralliset Fintendo-pelihuoneet. Päivän parhaat pelaajat voidaan julkaista Fintendon somessa. Battle-turnaus huomioi pisteet 20 pelatusta kentästä ja 200cc 24:stä, joten ei ole väliä mihin aikaan pelit aloittaa. Rajan tai ajan tultua täyteen pelaamista voi silti jatkaa ilman pisteiden kertymistä.

Perjantaisin klo 20:00 - 00:30
Fintendo.fi Battle
0214-3716-1003

Lauantaisin klo 20:00 - 00:30
Fintendo.fi Racing 200cc
2198-7807-1851


C_CzPuPXUAE-nap.jpg


Lähde: https://fintendo.fi/foorumi/threads/mario-kart-8-deluxe.10/
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

En taida 200cc kisoihin itse ainakaan mennä. Ei riitä taidot yhtään. :D

Täytyy se vauhti nyt ainakin käydä kokeilemassa, niin tietää mitä on odotettavissa siinä vaiheessa kun luokkaa ylemmäksi lähtee haastetta hakemaan.

Tässä videokuvaa meidän Mario Kart -bileistä. Nätisti rullasi jaetulla ruudulla.

 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Uskomattoman hienoja vääntöjä eilen 'suomiserverillä'. Meistä oli 7/12 siniristilippua kantavia kuskeja. Usein ratkaisuja tehtiin aivan maaliviivoituksella, keinoja kaihtamatta. Jos ei ollut millä heittää niin puskeminen ja töniminen olivat käypäsiä keinoja oman sijoituksen kohentamiseen.

Oma ajaminen on selvästi kehittynyt viikon takaisesta. Nyt kisoja voidaan jo voittaa, tai ainakin olla siellä kärkikahinoissa mukana. Avaimia tähän on jatkuva boostin kerääminen sivuluisuista ja pompuista. Kisa voidaan jo melkein ratkaista lähtösuoran jälkeisessä mutkassa. Silloin pitää päästä eroon isosta massasta. Osaltaan tässä auttaa jo täälläkin esillä ollut lähdön boosti. Se pitää osata täsmäyttää lähtösutinoissa sinne kohta kakkosen päälle. Karkuun muita. Takapuskurissa kilpi tai banaani suojaamassa.

Täällä ja MoonTV:ssä esillä olleen Jarkon mietteitä pelistä:

 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Onhan tämä nyt huippu peli vaikkakin yksinpeli tuntuu aika turhalta, onlinessa ne kovat väännöt käydään. Peliä vaan vaivaa pahat yhteys ongelmat, jatkuvasti lentelee ulos servereiltä kun herjaa erroria. Plussa tulee uskomattoman hienosta ja silmiä hivelevästä grafiikasta ja raudanlujasta 60 FPS, kontrollit on helppo oppia ja äänimaailma on taattua mario kartia. Toivottavasti saavat nuo serveriltä putoamiset kuriin.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Onhan tämä nyt huippu peli vaikkakin yksinpeli tuntuu aika turhalta, onlinessa ne kovat väännöt käydään. Peliä vaan vaivaa pahat yhteys ongelmat, jatkuvasti lentelee ulos servereiltä kun herjaa erroria. Plussa tulee uskomattoman hienosta ja silmiä hivelevästä grafiikasta ja raudanlujasta 60 FPS, kontrollit on helppo oppia ja äänimaailma on taattua mario kartia. Toivottavasti saavat nuo serveriltä putoamiset kuriin.

Mitä sulla siinä herjaa? Itse olen tippunut kahdesti pois serveriltä kokoaikana ja nekin olleet sellaisia, että olen yrittänyt liittyä peliin, niin aulasta lentää pihalle. Eli varsinaisesti ei missään vaiheessa päässyt peliin edes.

Sensijaan saisivat keksiä toisen tavan kaverin peliin liittymiselle. Se kun ei näytä serverin tilannetta, etkä pääse jonoon odottelemaan jonkun pois lähtöä. Ainoa keino on yrittää liittyä ja katsella erroria serverin täynnä olemisesta ja uudestaan A-nappia hakkaamalla koittaa tuleeko errori, vai pääsetkö mukaan.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Mitä sulla siinä herjaa? Itse olen tippunut kahdesti pois serveriltä kokoaikana ja nekin olleet sellaisia, että olen yrittänyt liittyä peliin, niin aulasta lentää pihalle. Eli varsinaisesti ei missään vaiheessa päässyt peliin edes.

Sensijaan saisivat keksiä toisen tavan kaverin peliin liittymiselle. Se kun ei näytä serverin tilannetta, etkä pääse jonoon odottelemaan jonkun pois lähtöä. Ainoa keino on yrittää liittyä ja katsella erroria serverin täynnä olemisesta ja uudestaan A-nappia hakkaamalla koittaa tuleeko errori, vai pääsetkö mukaan.

Siis herjaa vaan jotain server communication problem tai jotain sellaista, tosiaan tulee usein siinä vaiheessa kun valitaan rataa jne, mut välillä kesken kisankin.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Siis herjaa vaan jotain server communication problem tai jotain sellaista, tosiaan tulee usein siinä vaiheessa kun valitaan rataa jne, mut välillä kesken kisankin.

Tekeekö tuon kaikissa kisoissa. Siis maailmanlaajuisissa, tai lähimaiden keskenkin? Tuntuu nimittäin oudolta, kun en ole pahemmin kuullut että tuollaista ongelmaa pahemmin muilla olisi ollut. Itse en ole kesken kisan lentänyt kertaakaan ulos.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Mikähän nuo sitten aiheuttais. Luulis et meikäläinen on pahimmasta päästä, kun 4G yhteyden varassa toimin.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Täällä kanssa menty jopa kännykästä jaetulla 4G:llä ja hyvin on rullannut.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Tekeekö tuon kaikissa kisoissa. Siis maailmanlaajuisissa, tai lähimaiden keskenkin? Tuntuu nimittäin oudolta, kun en ole pahemmin kuullut että tuollaista ongelmaa pahemmin muilla olisi ollut. Itse en ole kesken kisan lentänyt kertaakaan ulos.
Joo itekki oon regional kisasta kerran tipahtanu pois kesken ajon. Muuten tippumiset on tapahtunu radan valinnassa tai aiemmin
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Olikos tämä 60fps myös split screenillä pelattaessa, kahdella pelaajalla?
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Pakko sanoa, että jos olisi jokunen ylimääräinen kyösti taskun pohjalla niin lähtisi kyllä NS tilaukseen ja Mario Kart deluxe siihen kylkiäiseksi. Täytyy myöntää, että vähän jopa katkerana lueskelen ja katselen äijien fiilistelyä ja videoita. Vaikuttaa kaikin puolilta rennolta (mutta vakavalta) hauskanpidolta ilman turhanpäivästä pipon kiristelyä. Videoiden perusteella jopa parasta kaahailua tarjolla sitten CTR, vai liekkö jo kohdannut vertaisensa ;)
 
Ylös Bottom