Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 8 Deluxe

Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Viikonlopputurnaus luotu nimellä: KonsoliFIN.net skaba. Löydät sen koodilla 3264-1024-7723.

Alkaa lauantai-aamuna klo 10 ja päättyy sunnuntai-iltana klo 22.

Skaba käynnistyy jo kahdella kuskilla. Tervetuloa ajelemaan!
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Viikonlopputurnaus luotu nimellä: KonsoliFIN.net skaba. Löydät sen koodilla 3264-1024-7723.

Alkaa lauantai-aamuna klo 10 ja päättyy sunnuntai-iltana klo 22.

Skaba käynnistyy jo kahdella kuskilla. Tervetuloa ajelemaan!

Täällä ollaan valmiina. Tulkaa haastamaan!
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Pari skabaa Nisua vastaan ja yksi peli loppui voittooni vaikka en ollut kuin 3 kierroksen puolessa välissä? Mutta kohta jatkan, käyn kaupassa niin semmonen 20min menee.
Ja eka kisa oli hyvä, viime hetkillä Nisu painui ohitse voittoon!
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Pari skabaa Nisua vastaan ja yksi peli loppui voittooni vaikka en ollut kuin 3 kierroksen puolessa välissä? Mutta kohta jatkan, käyn kaupassa niin semmonen 20min menee.
Ja eka kisa oli hyvä, viime hetkillä Nisu painui ohitse voittoon!

Tuli sopivasti disco kesken skaban kun vielä olin johdossa. Kolmannessa lähti mopo käsistä. Tästä sisuuntuneena kohti voittoja. :D
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Oon niin vähän ehtinyt pelailemaan tätä, että muut on painelleet oikealta ja vasemmalta ohi. Ei tullu mitään. Ei välillä pärjännyt edes AI:ta vastaan.

Ihan ekassa kisassa ihmettelin kun puoltaa vasemmalle. Lopulta tajusin että on liiketunnistus käytössä ja joutui sen säätämään. Hyvin huomasi pelin luonteen. Olin pysähdyksissä ja yli puoli kierrosta jäljessä edes toiseksi viimeistä.
Sen jälkeen koko loppukisan tuli aseeksi se tykinkuula ja nousin neljänneksi.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Erinomaiset kisat oli ja välillä mentiin ihan kylki kyljessä. Nämä keskinäiset väännöt olivat illan parasta antia. Tulee mieleen kisat Blurin parissa.

Laitetaan ketjuun talteen hyvä video kertomaan mistä löytyy oikotiet. Ratkaisevassa paikassa maalisuoralla alla näillä on jo isompi rooli.

 
Minkälaisia statseja olette ehtineen keräilemään onlinessa? Itsellä on:

Total battles (racing): 113
Gold: 11
Silver: 11
Bronze: 16

Race rating: 2109

Olen siinä mielessä tyytyväinen statseihin, että olen päässyt kolmen parhaan joukkoon 33,6% kisoista, joka on minun taidoilleni oikein hyvä!

Balloon battleja, tai muutakaan kuin normikisoja, en ole edes kokeillut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Omat online statsit näyttää nytten tältä:

Total battles (racing): 353

Gold: 83
Silver: 65
Bronze: 44

Race Rating: 4786


 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Harvoin tulee voitettua. Usein siellä keskikastissa ottamassa osumaa.

Total battles (racing): 395
Gold: 18
Silver: 29
Bronze: 27

Race Rating: 2839
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Sanokees työ jotka ootte ehtineet pelaamaan että onko ostamisen arvoinen? Tässä ite oon miettinä et sama kait se on ostaa pois ku tää tuskin ihan heti tulee hinnassa halpenemaan.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Sanokees työ jotka ootte ehtineet pelaamaan että onko ostamisen arvoinen? Tässä ite oon miettinä et sama kait se on ostaa pois ku tää tuskin ihan heti tulee hinnassa halpenemaan.

Todellakin on. En keksi kyllä yhtäkään syytä olla ostamatta..ei edes Wii U:lle tämän omistaminen ei ole sellainen.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Sanokees työ jotka ootte ehtineet pelaamaan että onko ostamisen arvoinen? Tässä ite oon miettinä et sama kait se on ostaa pois ku tää tuskin ihan heti tulee hinnassa halpenemaan.

On ehdottomasti ostamisen arvoinen, jopa oli täällä syy ostaa konsoli. Verkkopeli on tässä se joka koukuttaa, joten jos olet valmis ottamaan pataan kerta toisensa jälkeen niin ei muuta kuin radalle.

Metacritic, keskiarvolla 92: http://www.metacritic.com/game/switch/mario-kart-8-deluxe
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Peli päivittynyt versioon 1.1:

  • Opponents’ names are displayed in the rear view mirror view in online matches.
  • Invincibility period after a spin-out or crash is longer in online matches.
  • Up to two players can spectate a friend group while they wait to join.
  • “Worldwide” and “Regional” modes add players to Mirror and 200cc matches less often.
  • Can now properly create a friend lobby when you have 100 or more friends.
  • Inkling Girl’s animation has been adjusted.
  • Starting positions in online races now properly reflect the order in which players join.
  • Driver Miis now properly showing facial expressions.
  • Tournament clock now properly reflects real-world time.

Lähde: http://www.nintendolife.com/news/20...uxe_version_1_1_is_now_available_for_download
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

En tuosta animaatiosta ollut nähnyt ainuttakaan uutisointia edes, joten miks moinen täytyi poistaa?

Tuosta alkuperäisestä otteesta käsi hauiksen päällä ja kämmen nyrkissä tuli mieleen toisen maailmansodan propagandajuliste Yhdysvalloista. Saattaa siellä olla muutakin taustalla.

250px-We_Can_Do_It%21.jpg


Edit: Näemmä merkitys on sama kuin keskisormen heiluttelulla - https://www.vg247.com/2017/05/18/ma...y-gesture-deemed-offensive-in-some-countries/
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Eilisen illan Region-ajoissa tuli ratoja peilikuvina vastaan useammin kuin kerran. Olisivatko muuttaneet serveriasetuksia? Hämmentävän virkistävää.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Juu viimeisimmässä päivityksessä tuli. On Nisu tuossa sun omassa viestissä pari viestiä ylempänä asia kerrottu. [emoji23][emoji23]
 
Ylös Bottom