Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 8 Deluxe

Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Joo. Muistaisin jostain lukeneeni, et peili- ja 200cc ratoja tulee entistä useemmin.

Juu viimeisimmässä päivityksessä tuli. On Nisu tuossa sun omassa viestissä pari viestiä ylempänä asia kerrottu. [emoji23][emoji23]

Äkkiä se unohtuu. :D Tuli kuitenkin yllätyksenä ja ihan hauskana sellaisena. Radat osaa suurinpiirteiden ulkoa, piti ne nyt ottaa uudella tavalla haasteena. Se vähän mitä tuota 200cc kokeillut, on vauhtia aivan liikaa.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Itsellä menee into kyllä heti, kun tulee 200 alle. Ei riitä taidot, eikä ajomäärät oppimiseen. Tälläkään viikolla en ole ehtinyt kuin yhden pelin pelaamaan. Muut pelit vieneet kaiken ajan.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Itsellä menee into kyllä heti, kun tulee 200 alle. Ei riitä taidot, eikä ajomäärät oppimiseen. Tälläkään viikolla en ole ehtinyt kuin yhden pelin pelaamaan. Muut pelit vieneet kaiken ajan.

Täällä mennään peliajassa jo hyvää matkaa päälle 50 tunnin. Pidän tästä pelistä todella paljon. Sopivasti haastetta, pilke silmäkulmassa. Sama tiimi on ilmeisesti myös Armsin takana, joten tietää mitä luvassa.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Täällä mennään peliajassa jo hyvää matkaa päälle 50 tunnin. Pidän tästä pelistä todella paljon. Sopivasti haastetta, pilke silmäkulmassa. Sama tiimi on ilmeisesti myös Armsin takana, joten tietää mitä luvassa.

Ite ehtisin aina välillä pelaan 1-10 erää ja silloin ei ole ollut yhtään suomalaista pelaamassa, joten olen sit jättänyt pelaamatta kokonaan. NBA Playgrounds Switchillä ja Pokemon, Ace Attorneu ja Zelda 3DS:llä syöneet kaiken peliajan nyt.

Ois kiva kun ilmoitettaisiin et esim maanantaina 21.00 suomiporukalla kisat ja paikalla ois se 7-12 suomalaista ni ois helpompi löytää peliseuraa. Peli itsessäänhän on mahtava, kun olisi aikaa. :D
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Ois kiva kun ilmoitettaisiin et esim maanantaina 21.00 suomiporukalla kisat ja paikalla ois se 7-12 suomalaista ni ois helpompi löytää peliseuraa. Peli itsessäänhän on mahtava, kun olisi aikaa. :D

Kyllä, tässä on vain niin monta muuttujaa matkassa ettei mikään helppo nakki.

Tänään tulee lätkää, joka taas vie osan pelaajista mennessään. Meillä oli eilen useita suomalaisia samalla serverillä ajamassa. Kaverilistojen kautta liittyminen on joustavin ja helpoin tapa löytää perille. Voidaan kuitenkin yrittää yhteisiä ajoja vaikka huomenna sunnuntaina klo 19-21? Siellä on tuttu 'KonsoliFIN skaba' -turnaus taas auki lauantai klo 10 - sunnuntai klo 21.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Huomenna varmaan on vielä turha kun tulee mm pronssi ja finaalipelit ja siinä välissäkin studiot, mutta ensiviikosta alkaen periaatteessa pystyisi mitä päiviä vain ottamaan.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Peli päivittynyt versioon 1.1:
  • “Worldwide” and “Regional” modes add players to Mirror and 200cc matches less often.

Lähde: http://www.nintendolife.com/news/20...uxe_version_1_1_is_now_available_for_download
Eikö tämä meinaa juuri että niitä tulisi nykyään vähemmän? itselläni ainakin ennen päivitystä tuntui tulevan vain tuota 200cc ja sen takia meinasi into peliin loppu, koska tuo 200cc ei mielestäni sovi mario karttiin.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Kappas, niinhän onkin. Mulle niitä tuli ennen ehkä 1/15 kisasta, jos sitäkään. Aina normi 100/150. Mirroria olen tasan kerran pelannut.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Eikö tämä meinaa juuri että niitä tulisi nykyään vähemmän? itselläni ainakin ennen päivitystä tuntui tulevan vain tuota 200cc ja sen takia meinasi into peliin loppu, koska tuo 200cc ei mielestäni sovi mario karttiin.

Pelaan pelkästään 150cc Regionia ja eilen ensimmäisen kerran tuli peilattu rata. Nopeita 200cc ei ole tullut vastaan kuin Internationalin kohdalla. Olen samaa mieltä ettei tuolla luokalla ole mielekästä pelata.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Miten tuota moninpeliä pääsee pelaamaan, nat2 ja oppen on WiFi mutta ei se mua pelaamaan päästä.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Omat online-statsit oli 11 peliä, 1 hopea ja 2 pronssia. Vähän eri luokkaa kun muilla :D
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Sit alkaa opiskelu. :)
db0f61921a618df2c0acb7678472174d.jpg

62929a34a64191dc6d74208e8c241a3a.jpg
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Helatorstain kunniaksi hela dagen KonsoliFIN Battle-servu: 3264-1024-7723.

Auki: 25.5., klo 10-22
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Sit alkaa opiskelu. :)
db0f61921a618df2c0acb7678472174d.jpg

62929a34a64191dc6d74208e8c241a3a.jpg
Helatorstain kunniaksi hela dagen KonsoliFIN Battle-servu: 3264-1024-7723.

Auki: 25.5., klo 10-22

Nyt Nisup, Omppu ja muut foorumilaiset laitatte sen Mario Kartin jäähylle seuraavan kahden viikon ajaksi ja ette sinä aikana edes vilkaise sinne suuntaa niin kerkeen sillä välin ottaa vähän tuntumaa. :D Eihän tässä muuten uskalla tulla edes koittamaan onneaan samalle servulle ;)
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Mä oon niin vähän ehtinyt pelaaman, että mut voittaa kuka vain. Kävin vähän treenaamassa Time Trialissa ajolinjoja, reittejä jne tuon kirjasen avulla.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Reilut 60 tuntia siihen meni, kaikki kisat vedetty kolmelle kulta tähdelle luokassa 150cc. En huomannut mitään palkintoa tästä urotyöstä. Miten saan koko kaluston kullaksi Mariota myöten? Noitahan näkee verkkopelissä silloin tällöin.
 
Ylös Bottom