Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DD

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker


Kaveri siis tykkää autoista ja minä Mariosta mutta kaveri ei ensin oikein lämmennyt pelille mutta kiinnostui ideasta ajaa minä takapenkillä tavaramiehenä. Onko siis tuo mahdollista? Vai pitääkö moninpeli hoitaa eri autoissa tehden molempia hommia?

Muistaakseni tuo on mahdollista.
 
Joo kyllä onnistuu! Kaksinpelinä se ois jopa helpompaa jos yhteispeli toimii 100% koska siin on sellanen side-attack takamiehellä jolla voit varastaa vastustajien kamoja. Tätä toimintoa ei ole yksinpelissä. Eli siitä vaan peliä hankkimaan. kyllä onnistuuu!
 
Ei sitten taida tulla voittoa Suomeen...

name: Bart Savelkouls
time: 1:45:186
PAL (netherlands)
kart: toad and toadette in barrel train
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YKA
Suomalainen PAL Territoryn kärjessä ajalla 1'48"009 (ilmoittautunut foorumilla) ja kisa päättyy pian! Kuka tunnustaa olevansa Dudester/Tuomas Dunkel?
"Tunnen" Dunkelin, häntä ei täällä näy.

Migge: Niin, ennätykseni on siis 1'52''0xx. Pahoittelen mahdollisimman sekavaa viestiä.
 
Ajattelin ihan yleisesti kysyä: Millä hahmoilla ja autoilla yleensä ajatte? (muista perustelut :))

Itse ajelen Toadilla ja Bowserilla. Miksi? Siksi, koska bowserin iso kilpi, on hyvä silloin kun johtaa niin laittaa sen taaksepäin menemään, niin eipähän ole takanatulijoista uhkaa. Toad taas siksi, koska en halua ottaa bowser jr. autoon, koska silloin heillä olisi samat speciaalit. Mietin kenen "pikkukuskin" otan, niin päätin valita Toadin, vielä kun toadilla on "superboosti" speciaalina.

/edit: Sitten kun saan King Boon, niin luultavasti kaksikko olisi Bowser ja Boo.
 
Ajattelin ihan yleisesti kysyä: Millä hahmoilla ja autoilla yleensä ajatte? (muista perustelut :))

/EDIT: (Vaihdoin kuskeja)

Koopatroopa ja Diddy Kong. Pienet kuskit, siksi koska Paratroopan auto on tosi sopiva minulle. Koopatroopa siksi, koska sillä on kolmoiskilvet, joka on takaa-ajoon hyvä ja Diddy Kong on taas hyvä laittamaan isoja banaaneja taaksepäin. Yritin Toadilla ja Bowserilla voittaa 150cc All-Cup Touria, neljä kertaa, eikä onnannut. Sitten ensimmäisen kerran kokeilin tota kaksikkoa. Johan onnasi ;)


OHO: VALVOJAT POISTAKAA EDELLINEN VIESTINI
 
.....

Peli on aivan mahtava...on sitä tullu taottua.....ite cupin oon pelannu läpi ja sitte sisaruksien kans SHINE THIEF ja BOMB-OMB Blastia.......se on niin ku monin pelin hauskuuden huippua...on tullu monta tuntia taottua tuota...
 
Ylös Bottom