Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DD

Itse olen juuri alittanut 2 minuuttia myös. Vaikea olisi saada siihen enää 10 sekunnin parannusta tällä ajotyylillä.
 
Viisi päivää aikaa yrittää saada huippuaika.

Kävin siellä keskustelualueella:

"The trick is to get a smooth power slide for every corner and to get multiple power slides through longer turns (ie. 3 through the first tunnel turning right).
Taking the shortcut over the gap is way faster than the secret tunnel. "

Ja

"Its all about the SSMT's (Straight Stretch Mini Turbos) and Series Mini Turbos (2 or more MT's strung together) on the longer corners.

Combine those techniques with the perfect racing line, and you will be getting there

If you want a real headache, read the following taken from the MK64 players page tips section:

http://www31.brinkster.com/theredro...rat/sliding.htm

A lot of it is relevant to MK:DD"

Eli SSMT ja SMT ovat avainsanoja... En tosin tällä hetkellä tiedä miten ne tehdään... SSMT on ilmeisesti suoralla tehtävä turboboosti.

Edit: http://www.david99.co.uk/mkddindex.html Tuolla olisi video nopeasta ajasta, muttei se valitettavasti toimi.

Edit2: Video ei näköjään toimi sen takia, että sen saa vain lähettämällä sähköpostia. Jos jollain on 15 megaa ylimääräistä tilaa, niin hostatkaa tuo video meille, jotta saadaan hyvät ajat kehiin.

Edit3: NTCS-puolen paras aika on tällä hetkellä 1:47:528.
 
Viime postauksesta asti tuli pelattua putkeen Time Attackia ja ajaksi muodostui: 1.52.686

Kädet todellakin tärisevät ja tuskan hiki on päällä. =/

Mitään muutoksia en tehnyt lukuunottamatta paranneltuja ajolinjoja. Enää en yritä aikaa parantaa ellei joku sitä rehellisesti peittoa.
Sen verran nappiin meni vihdoin suoritus. =)


EDIT: Mistähän tuo 5 sekuntia on oikein repäisty? Ja vain ensimmäinen saa siis kilpailussa palkinnon?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bootlegger
SSMT on ilmeisesti suoralla tehtävä turboboosti
Tästä ei ole minulla hajuakaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Rauru puhuit jotain Mario kart 64:sen suora buusteista? sama asia kuin SSMT? Miten teet MK64? suorabuusteij?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepe90
Rauru puhuit jotain Mario kart 64:sen suora buusteista? sama asia kuin SSMT? Miten teet MK64? suorabuusteij?

Mario Kart 64:ssa sain satunnaisesti ns. suorabuusteja. Niiden toimintaa en ole saanut selville, mutta ilmeisesti niitä saa suorilla jollakin näppäinyhdistelmällä.

Kaarrebuustit taas ovat hallussa jo 64 ajoilta. (Sliden aikana liikuta tattia toistaen vasemmalle ja oikealla kunnes sliden väri muuttuu siniseksi -> saat buustin)


Ilmoittakaa jos joku tietää tavan saada suorabuusteja. (Jos sellainen on, ilmeisesti kyllä).
Myös infoa jos tuo ilman sientä oikominen on mahdollista. Kun edes toinen näistä onnistuisi niin tuo 1.49.054 ei ole kovin kaukana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Viime postauksesta asti tuli pelattua putkeen Time Attackia ja ajaksi muodostui: 1.52.686
Whoa! Pirun hyvä aika sulla. Mulla on nyt n. sekuntia huonompi aika.

Ei tähän mitään yksiselitteistä asiaa ole kuin pitää vain höylätä sitä rataa ihan mielenvikaisena. Kyllä se nopein ajolinja hahmottuu siinä pelatessa.

Kehittelin tänään vähän uusia tapoja radan hankaliin kohtiin ja tänä iltana olisi tarkoitus saada ainakin sekunti pois ajasta.

Minä en ole edes koskaan pelannut MK64:ää.
 
Vielä yksi juttu:
Muistathan Rauru ja muut tosissaan ajajat tallentaa aina ghost ajostasi. Kilpailun järjestäjät hylkäävät armotta jos ghostia ei löydy. Se on niiden ainut keino varmistaa että kukaan ei huijaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Mario Kart 64:ssa sain satunnaisesti ns. suorabuusteja. Niiden toimintaa en ole saanut selville, mutta ilmeisesti niitä saa suorilla jollakin näppäinyhdistelmällä.

Kaarrebuustit taas ovat hallussa jo 64 ajoilta. (Sliden aikana liikuta tattia toistaen vasemmalle ja oikealla kunnes sliden väri muuttuu siniseksi -> saat buustin)


Ilmoittakaa jos joku tietää tavan saada suorabuusteja. (Jos sellainen on, ilmeisesti kyllä).
Myös infoa jos tuo ilman sientä oikominen on mahdollista. Kun edes toinen näistä onnistuisi niin tuo 1.49.054 ei ole kovin kaukana.
1. SSMT on yksinkertaisesti MT joka tehdään suoralla, eli se ei ole mikään ihmeellinen uusi temppu.

2. Kyllä, ilman sientä oikominen on mahdollista. Ajoita MT niin, että pääset ruoholle 70 km/h.

3. Minulla on tuo edellämainittu video koneellani, mutta se on vanha, aika on 1'51''9xx. Siinä ei mennä sen kolon yli ilman sientä.

Voisin itsekin taas pelata hieman... milloinkas tuo kisa siis päättyy?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepe90
Nii juu aivan. Mutta miten MT tehdään suoralla?
Jos teet sen vasemmalle, käänny ensin oikealle, sitten liuku oikealta vasemmalle, ja kun päästät MTn, suorista takaisin oikealle. Ei se nyt mitenkään hankalaa ole. Teet MTn, ja yrität pysyä radalla.
 
Juu paranneltua tuli taas suoritusta kun koukkuun tuntuu jäävän.

Enää ei muu auta kuin yrittää oikoa ilman sientä.

1.52.068


EDIT: Ei tuo ilman sientä oikominen onnistu millään.
Oletan, että täytyy mennä vasenta laitaa pitkin ja laukaista buusti ennen nurmikkoa? Puoliväliin jää hyppy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Ei tuo ilman sientä oikominen onnistu millään.
Oletan, että täytyy mennä vasenta laitaa pitkin ja laukaista buusti ennen nurmikkoa? Puoliväliin jää hyppy.
Juu, tiedän. Onnistumisprosentti on valitettavan pieni. Teoriassa olisi nopeinta mennä tuosta joka kierroksella ilman sientä, ja käyttää sienet esimerkiksi lopussa nurmikon ylittämiseen. Mutta se olisi käytännössä mahdotonta...
 
Väittäisin että se on mahdotonta mennä siitä ilman sientä. Ei onnistu kevyellä ei raskaalla.
 
Nyt meni kyllä niin tappiin kuin vain voi. Ajaksi tuli 1:51.1xx. Pitäisi keksiä jotenkin miten saisin alle 36:n aikoja. Nyt paras kierrosaika on 36.2. Ensimmäinen kierros, jossa en käytä sientä on n.38.5.
 
Hmh, hmh. Kun nyt päätin pitkästä aikaa pelata Mario Kartia, en saanut parempaa aikaa kuin 1'52''0xx. Aluksi en ollut päästä alle 1'55, kunnes tajusin, että teen aivan liikaa MT:tä. Kun karsin MT:tä pois, parani aika heti yli kolmella sekunnilla.

Tiedän, että saisin ainakin noin 1'50''xxx, mutta ei jaksa yrittää enempää, migen aika on todella hyvä. Kuinkas paljon olet nyt pelannut tätä rataa migge? ;) Jos vielä riittää motivaatiota, niin SE on 1'50''221.

Se hyvä puoli tässä oli, että kiinnostuin Mario Kartista uudelleen. Nyt pitää ainakin voittaa kaikki Staff Ghostit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eli mikä noista on sinun ennätyksesi?

Minulla taitaa jäädä lopputulokseksi 1:50:735. Top 5 on minulla täynnä tuosta kymmenyksen huonompia aikoja, joten en oikeen keksi miten tuosta vielä parantaa. 15-16 miniturboa menee per kierros.

Viideltä sulkeutuu kilpailu Suomen aikaan.
 
Yllättäen keksin vielä pikku jekun parantamaan aikaa viime hetkillä. 1:49:962 jäi loppuajaksi.
 
Suomalainen PAL Territoryn kärjessä ajalla 1'48"009 (ilmoittautunut foorumilla) ja kisa päättyy pian! Kuka tunnustaa olevansa Dudester/Tuomas Dunkel?
 
Onnea vaan voittajalle, toivottavasti voitto tulee Suomeen. Itse en voinut oikein harjoitella, kun koeviikko vei mielenkiinnon. Muistakaa ilmoitella, jos tulee uusia kilpailuja.
 
Oisko tämä hyvä peli kaveruksille joista toinen tykkää autopeleistä ja toinen ylipäätänsä Mariosta?

Kaveri siis tykkää autoista ja minä Mariosta mutta kaveri ei ensin oikein lämmennyt pelille mutta kiinnostui ideasta ajaa minä takapenkillä tavaramiehenä. Onko siis tuo mahdollista? Vai pitääkö moninpeli hoitaa eri autoissa tehden molempia hommia?

Ja tuo onnistuis tietty yhdellä ruudulla? Varmaan tyhmä kysymys mutta tähän kellonaikaan pakko kysyä.

Ois siis suunnitelmissa joulun jälkeen lahjarahoilla käydä hankkimassa. :D
 
Ylös Bottom