Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DD

All Cup Tournament on kieltämättä aivan älyttömän hauskaa moninpelinä, juuri menin sen 1/2 vs 3 player tavalla läpi 50cc:llä.

Luigi's Mansion on Battle kenttä ja sen saa unlockattua ja sen saa menemällä 150cc:llä Mushroom Cupin läpi.
 
Aika kuiva yksinpeli. Lopputekstit tulivat ruutuun ensimmäisenä iltana. Time Attack taas on ihan kokonaan uusi elämä puhumattakaan moninpelista, mikä voittaa uuden elämänkin.
 
Millos noita uusia pelimuotoja, battlekenttiä ja cuppeja saa alkamaan auki, kun olen pelannut 50cc:n ja kohta 100cc cupit yksinpelinä läpi? Mitään tuollaista All Cup Touria en ole valikossa edes nähnyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan iodine
Millos noita uusia pelimuotoja, battlekenttiä ja cuppeja saa alkamaan auki, kun olen pelannut 50cc:n ja kohta 100cc cupit yksinpelinä läpi? Mitään tuollaista All Cup Touria en ole valikossa edes nähnyt.

Pelaamalla 150cc:llä läpi :)
 
Nyt on sitten moninpelibileet pidetty, pelihän on loistavaa viihdettä! En ole sarjan aiempia osia testannut, mutta kyllä kelpasi veteraaneillekin. Nyt vain yksinpelinä läpi ja kaikki kentäät käyttöön. Univaje iskee..
 
Warp Pipe

Warp Pipellähän (http://www.warppipe.com) saa LAN-pelin siirrettyä nettiin. Onko kellään kiinnostusta testata tätä ominaisuutta?

Käytännössä tarvitaan siis Mario Kart, laajakaista-adapteri, tietokone jossa Warp Pipe -softa sekä jonkinlainen router/hub/kytkin. Palomuurista pitää puhkoa UDP-portti 4000 ja sillä pitäisi homman toimia.

Jatkossa kaikkien LAN-pelien pitäisi toimia myös Warp Pipen kanssa, ja tämähän tarkoittaa sitä että myös Kirby's Air Ride ja 1080 Avalanche tulevat toimimaan!
 
Paras moninpeli aikoihin. Ei voi muuta sanoa, että todella hauskaa on kahdestaankin Battlen kanssa.

Yksinpeli kokonaan läpi eli myös Mirrorilla kaikki.
 
Heh. No tulipas tuota hakattua tänään viiteen asti aamulla moninpelinä :) Aika mainiota menoa kyllä. Saldona on goldi 50cc cupeista ja 100cc:stä. Vielä pitäis ne 150cc pelata. Mahtava peli kyllä :)
 
En kyllä ymmärrä miksi peli on saanut arvosteluissa näinkin huonoja arvosanoja?
Itse antaisin pelille noin 9.5, sillä se ei todellakaan petä millään osa-alueella ja uuttakin on tullut mukavasti. Loistava peli.
 
Tiltillä ihan OK arvostelu ja arvosanakin oikea. Gamespotin arvostelu on kyllä paras mikä on tullut vastaan.

Itse antaisin pelille 8.6.
 
Tiltin netin arvostelussa sanottiin, että moninpeli käy tylsäksi parin tunnin jälkeen. Eikö se ole perseestä? Numero sinänsä ihan ymmärrettävä.

Antaisin pelille noin 9.0. Yksinpeli vie paljon pisteitä aivan loistavalta moninpeliltä.
 
Saattaa tulla nyt vähän väärälle alueelle tää viesti, mut en viitsi uutta ketjua perustaa.
Eli huhu kertoo, että Mario kart DD bundlen mukana olevaa Zelda-bonusta ei tulisi pohjoismaihin? Mikä muuten mahtaa olla koko bundlen kohtalo, kun sitä ei missään näy? pitihän siitä kuitenkin tulla bundle?
 
Hep, vieläkään en oo peliä hankkinut.

Kuka jaksais jakaa kokemuksia DD:stä ja miten se pärjää vertailussa alkuperäisen MarioKartin vahvuuksiin, eli kenttäsuunnitteluun, TimeTrialiin ja tietysti moninpeliin. 64:n versio lähti omaan makuuni huonompaan suuntaan, joten tältä pohjalta jos sais jotain infoa..

Thanks :)
 
Onkos muillakin niin, että 150:sissä se heittää CPU:t ihan randomeiksi pareiksi? Saisiko tätä mitenkään pois?
 
Randomeiksi? sehän siis riippuu ihan siitä mitkä hahmot itse valitset, otat itse oikeet parit ni cpukin ottaa, tai sit ymmärsin tämän väärin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo
Tuota en tiennytkään, kun en sitä vielä ehtinyt kokeilla.
Parempi noin.

Mikä ihme on Staff Ghost?
GameFaqsin foorumeilla puhutaan niistä.

Staff ghostit on pelintekijöiden ns. huippuaikoja, ajat time trialia ja sitten kun olet tästä Staffin tekemästä ajasta n: 1-2sek päässä niin näkyviin tulee sen haamu seuraavan kerran kun ajat, esim Luigis circuitissa ajoin 1:26:028 joka riitti voittoon noin kymmenyksen erolla, haamu näkyy jo kun pääsee johki 1:27.. tienoille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Hep, vieläkään en oo peliä hankkinut.

Kuka jaksais jakaa kokemuksia DD:stä ja miten se pärjää vertailussa alkuperäisen MarioKartin vahvuuksiin, eli kenttäsuunnitteluun, TimeTrialiin ja tietysti moninpeliin. 64:n versio lähti omaan makuuni huonompaan suuntaan, joten tältä pohjalta jos sais jotain infoa..

Thanks :)

Vaikea vastata kun MK64:sen ja sen edeltäjien pelikokemus on sen verta pieni, tietenkin Cuben resursseilla radoissa on enemmän syvyyttä ja toimintaa, mielestäni radat ovat varsin hyviä, värikkäitä, muutamia pieniä yksityiskohtia ja oikoreittejä tietenkin, mitä nyt MK64:sta muistelee niin melkosta pixeplirallia se oli, moninpeli on tietääkseni melko samaa kaavaa kuin edeltäjissä, eli todella hubaa :) nyt kun autot ovat kaksipaikkaisia niin neljä pelaajaa voi pelaa championshipiä, mutta itse en henk. koht. pidä tuosta 2vs2 niin paljon kuin 1vs1 (+cput tietenkin) championshipista, on vaan paljon yksinkertaisempaa ja omalta kannalta helpompi homma kun saa itse ampua ja tähdätä :p

Time Trial, mitäs tästä, yritetään rikkoa pelintekijöiden ajat, tai jos huushollista löytyy useampi pelaaja niin sittenhän se voi olla melko addiktoivaa pitää ittensä listan kärjessä, mun tapauksessa systeri ei aivan pysy perässä ;)

Eli peli on loistava, mutta jos kaikkia Mario Kartteja on tahkonu niin ehkä tältä haluais enemmän, mutta silti tästä on vaikea olla pitämättä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Randomeiksi? sehän siis riippuu ihan siitä mitkä hahmot itse valitset, otat itse oikeet parit ni cpukin ottaa, tai sit ymmärsin tämän väärin :)
Ihan oikean parin otan, ja ei se 50:sissä ja 100:sissa heitä CPU:ta randomeiksi.
 
Mitä tarkoitat tuolla randomilla? Kyllä se on aina ollut siitä kiinni mitä hahmoja itse käyttää.
 
Ylös Bottom