Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DD

Ei sitten tullut ennakkotilaus tänäänkään. Lauantaiksi oli jo varattu peliseura, yms. :(
 
Ikäviä kyllä noi tilaukset kun julkasu on just joskus perjantaina ni jos ei tulekkaan ni menee viikonloppu piloille.
 
Pitihän se käydä amuzella ostamassa. Aluksi ainakin vaikuttaa myös yksinpelinä ihan kivalta, tosin ei varmaan mitään hirveän pitkäaikaista viihdettä. No illalla pääsee testaamaan moninpeliä ja se vaikuttaa lupaavalta.
 
Tuli kokeiltua kolminpelinä pikkusiskon13v. ja sen kaverin 13v. kanssa ja täytyy sanoa että paras moninpeli mitä olen pelannut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Erittäin mainiota viihdettä, etenkin moninpelinä. Ostamaan vaan!

- Esa
Näinhän se menee, vaikka olen vasta kaksinpeliä pelannut. Huomenna sitten kolminpeliä.
 
Just meni systerin kans Cupit läpi 50cc ja 100cc, hyvää viihdettä kyllä, hyvä että voi kahestaan pelaa championshippiä =)
 
Minullakin nyt kaikki 100cc:llä. Mikäs on suurin voittonne sekunneissa? Itse ajoin Special Cupin Bowser's Castlessa voittoon 41 sekunnilla. Aikani oli 3,53,xxx ja toisen 4,34,xxx.
 
150cc ois 2 viimestä cuppia menemättä läpi. On muuten aivan sairaan nopeat valikot ja pelin lataukset, katkoja ei tule missään vaiheessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkoz
150cc ois 2 viimestä cuppia menemättä läpi. On muuten aivan sairaan nopeat valikot ja pelin lataukset, katkoja ei tule missään vaiheessa.

Itse asiassa tuota lukiessa huomasin että eihän siinä ole melkein laisinkaan latausaikoja.

Itsellä on jäljellä All Cup Tournament 50cc,100cc ja 150cc..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo
Itse asiassa tuota lukiessa huomasin että eihän siinä ole melkein laisinkaan latausaikoja.

Itsellä on jäljellä All Cup Tournament 50cc,100cc ja 150cc..
Joo mikä?
 
All Cup Tournament on kaikki 4 pelin cuppia sisältävä piiiiitkäää Cup, jossa radat tulevat satunnaisessa järjestyksessä paitsi Cuppi alkaa aina Luigi Circuitista ja loppuu Rainbow Roadiin, muut tulevat satunnaisessa järjestyksessä siis. Siinä voi muuten saada 160 pistettä maksimissaan ja voitaisiin tulevaisuudessa, vaikka täällä tai esim. Peliplaneetalla kista siitä, kuka saa vaikka 150cc:llä eniten pisteitä kyseisessä cupissa, sillä 16 kertaa peräkkäin 1:seksi tuleminen voi olla aika vaikeaa, kun itse cuppikin kestää noin 40 min.

Noniin 150cc:llä Mushroom ja Flower läpi, eikä kyllä paljoa ongelmia ollut, sillä onnea oli pelissä aika lailla mukana, kun ei ollut mitään pää vihollista, niin pahin vastus vaihteli kokoajan. Flower cuppi tosin loppui, minä=32 pojoo, vastus=32 pojoo. Jostain syystä, minä tulin sitten ensimmäiseksi ja hän(siis he) toiseksi.

Kaksin ja Kolmin peliä testattu hieman ja selvästi yksinpeliä hauskemapaahan se on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ilgga
radat tulevat satunnaisessa järjestyksessä paitsi Cuppi alkaa aina Luigi Circuitista ja loppuu Rainbow Roadiin, muut tulevat satunnaisessa järjestyksessä siis.

Tuota en tiennytkään, kun en sitä vielä ehtinyt kokeilla.
Parempi noin.

Mikä ihme on Staff Ghost?
GameFaqsin foorumeilla puhutaan niistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
50cc:llä tuli köröteltyä all cup tournament läpi päivällä bonuksien toivossa mutta mitään ei tullut. Mikäs Luigis manson bonus tjsp. jutska oli kun meni itseltä vähän ohi?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkoz
50cc:llä tuli köröteltyä all cup tournament läpi päivällä bonuksien toivossa mutta mitään ei tullut. Mikäs Luigis manson bonus tjsp. jutska oli kun meni itseltä vähän ohi?
Luigi's mansion on battle kenttä
 
Nyt on peli menty läpi. Yksinpeli oli alussa aika suuri pettymys, mutta yhtäkkiä sekin alkoi maistua. Eilen kavereiden kanssa pelattiin nelinpelillä, oli mahtavaa. Co-op tournament neljästään on mielettömän hauskaa.
 
Ylös Bottom