Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fDiamond
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Kelli sanoi:
nyt kaikki mahdolliset pelaajat mukaan jos sais vaikka 4 pelaajaa!!! laitan 14:25 haun päälle. kaikki mahdolliset mukaan. ilmottakaa tänne jos ootte tulossa nii tietää tuleeko ketään.
Kokeillaan klo 15.00
Sillon oisin mukana
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Enää ei pysty pelaamaan, kun on ranteet taas niin jökissä ettei sladittaminenkaan onnistu kunnolla enää :p

Joo muutamia ihan helmi tilanteita oli. DK passissa kun viimeiseen mutkaan tultaessa olin kolmantena ja nousin lopulta voittoon tripla sienten avulla :D

Hyvät matsit oli taas. Illemmalla uudestaan?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

joo olihan ne tiukkoja pelejä. ja just siinä dk passissä MÄ olin ekana mut päästin miniturbon liia aikasi nii törmäsi lumiukkoo :mad: no nyt harayun kanssa tilastot mulle 13-6 ja kurimukselle 10-0 :D :D :D :D mut ei siinä mitään kurimus tuli monesti tasoihin ( siis ku on 3 niin molemmat voitti)

ja illemmalla TOTTA KAI otetaan lisää matsia. aijai kun saisi vielä sen neljannen mukaan :rolleyes:
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Coldskull olis kova sana. Pelasitko Kelli muuten coldia vastaan? Kova pala syötäväks peräti sullekin varmaan :)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

harayu kyllä mä oon pelannu 2 pelii coldskullin kaa. pelit on 1-1. onhan se coldskull ihan kova pala. mut kunhan sekin tulisi meidän "isoihin matseihin" eikä vain 1v1:siin :p

Muuten? vois alkaa ilmotteleen että millonkas tässä otettais tässä matsia? laittakaas aikoja. itselleni taitais sopia ihan mikä aika vaan. Ois se vaan nii hauskaa ku sais sen neljannen pelaamaan. :cool:
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Mä laitan tässä kohtapuolin tuon haun päälle, että jos peliseuraa haluutte niin täältä tulee. Friend code löytyy tuolta ensimmäiseltä sivulta.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Scum? eiköhän odoteta harayutä ja kurimusta? :) sais 4 yhteen peliin :cool: ois se vaan niin makeeta. harayu? kurimus? sanokaapas millon matsit alkaa? :)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Tuli tässä muuten mieleen että miksi kovin moni ei osallistu Time Trials- kisoihin? itse olen aktiivisesti siellä ja olenhan voittanutkin kaksi rataa(osallistunut vain kahteen). eniten ajattelin tässä kurimusta ja harayuta :D
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Jaa vai että olis neljäs playeri tiedossa....no jos nyt vaikka vartin yli? eli 17:15? eiköhän meitsin kultaranteet ole siihen mennessä taas iskussa ;)

No tuosta time trialista...ei ole jaksanut tahkota oikein tuota time trialia. On mulla Super Mario Kartissa ekaan kenttään kova aika :D
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

ok scum muistappas sääkin tulla vartin yli ottaa matsia . voi voi jos saadaan se neljäs pelaaja. :cool: en jaksa odottaa :p
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Selvä homma. Mä laitan vartin yli haun päälle.

edit. Mun nimi on sitten Taavetti
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

JES!! neljäs pelaaja varmistui. voi voi kun taitaa tulla mukavat matsit ;) :)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

kaikki haku päälle.... NYT!!!!

tulkaapas nyt

edit. aika kumma että miksei oikee nappaa?

kummallista? nyt ei kukaan ole hakemassa?

edit. scum muuten? oletko lisännyt meitä listaasi? meitä ei ole ekassa viestissä
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

onko kaikilla lisätty toiset friend listaan?
Ei meinaa nimittäin löytyä ketään.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Juu, lisäsin teidät kaikki. Otettiin jo yks matsi Harayun kanssa äsken.

Laitetaankos uusi haku päälle vai onko teillä pelit kesken?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Joo Taavetti löytyi kun oli haku päällä. Mikseiköhän se tykkää ottaa meitä kaikkia samaan peliin?
 
Ylös Bottom