Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fDiamond
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

onkos täällä nyt pelaajia? ois hyvä jos sais vaikka 3 tai 4 samaan peliin. pelaan nyt aika kauan eli mut löytää pelaamasta.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Joh, minulle maistuisi peli, odotelkaa vain siellä rauhassa niin tulen.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

tulkaas nyt kaikki pelaamaan nii löytyis muitaki ku toi harayu :p
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

girgo tuuppas nyt pelaamaan mulla on tossa koko aja haku päällä...
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Noh, sainpas ihan turpiin...Syytän autoa, kokeilin sitä ekaa kertaa! :D
Pelailen vielä, että tulkaas vain.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

olipas tiukkoja matseja kurimuksen ja harayun kanssa. taisin yhen jopa hävitä... siullä lailla vielä kun saisi sen neljännen pelaajan mukaan nii johan lähtis. en taida kyllä enää tänä iltana pelailla mut huomenna taas
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Kelli sanoi:
olipas tiukkoja matseja kurimuksen ja harayun kanssa. taisin yhen jopa hävitä... siullä lailla vielä kun saisi sen neljännen pelaajan mukaan nii johan lähtis. en taida kyllä enää tänä iltana pelailla mut huomenna taas

Joo peli muuttu kertaheitolla tiukemmaksi kun mukaan tuli kurimus kolmanneks lenkisi siihen. Lisää tälläistä. Vieläkös porukka jaksaa pelata?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

noh harayu jos oot nyt paikalla nii voisin tulla ottaa vielä matsii. haku on päällä nyt. odotan vastaustasi :p
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Kelli sanoi:
noh harayu jos oot nyt paikalla nii voisin tulla ottaa vielä matsii. haku on päällä nyt. odotan vastaustasi :p

noh jos sitä nyt vielä vähän....
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Enää ei pysty. Rupee olemaan ranne jo sen verran kipeenä että ei pysty enää :p

Hyvät matsit Kelli. Voitit 3-8 ja sitten oli lukuisia tasapelejä.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

heheh mulla ei tunnu missään. joo oli aika tiukkoja pelejä kuiteski. paitsi se yks sillo päivällä ku otin huvin vuoks bowserin ja sen lentokoneen nii hävisin iha kepeesti :P. huomenna kai taas jatketaan... :)

ja muuten... opit aika hyvin ton yoshi fallsin. eka kertaa ku pelattiin nii menit iha vääristä paikoista ja voitin iha kevyesti... :D
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Kelli sanoi:
olipas tiukkoja matseja kurimuksen ja harayun kanssa. taisin yhen jopa hävitä... siullä lailla vielä kun saisi sen neljännen pelaajan mukaan nii johan lähtis. en taida kyllä enää tänä iltana pelailla mut huomenna taas

Oli kyllä hyvät ja melko tasaset kisat mutta yleensä se olin kuitenkii minä joka hävis mutta vielä minä tulen ja rankaisen teitä ankarammin kuin ketään koskaan.
Joku päivä uusiks Kelli ja Harayu?
Ois kyllä mahtavaa kun sais sen neljännen pelaajan.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

ootkos coldskull nyt paikalla nii voisin ottaa matsii?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

juu tuliskos joku nyt pelaamaan? ois hyvä jos sais 3 pelaamaan. harayu? coldskull? kurimus? tulkaapas pelaamaan
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Ei taida olla muita kuin Kelli linjoilla? Ei jaksais aina hävitä Kellille :(
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

nyt kaikki mahdolliset pelaajat mukaan jos sais vaikka 4 pelaajaa!!! laitan 14:25 haun päälle. kaikki mahdolliset mukaan. ilmottakaa tänne jos ootte tulossa nii tietää tuleeko ketään.
 
Ylös Bottom