Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart DS

Kannatetaan. Sitäpaitsi, kaikilla on jokatapauksessa samat hahmot/kartit käytettävissä.

Toki on, mutta mun nähdäkseni osallistumis- ja kehityskynnystä parantais huomattavasti, jos kaikki ajais samalla setupilla. Onko joku tästä eri mieltä, vai tuntuuko kenties siltä, ettei halua "tuhlata" aikaa ei-optimaalisella yhdistelmällä pelaten? Kaikilla ei kuitenkaan ole aikaa tai kiinnostusta kokeilla ja analysoida hahmojen soveltuvuuksia juuri sen hetkiseen rataan, mutta silti haluaisi jotain samalta leveliltä lähtevää vertailupohjaa. Rapuparvelle sanoisin, että tällainen hahmon ja kartin ennakkoon määrääminen on nimenomaan asian yksinkertaistamista ja tasapäistämistä....niin, ja juurikin "actiona" "all talkin" sijaan ;)
 
Vastaus: Mario Kart DS

Turnausta olisi tarjolla jos ketään kiinnostaa niin tsekkaa "Mario Kart DS Finland Tournament 2006" topic.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS

Ehkä tälle voisi tehdä oman topicin? Hyvä idea muuten, ja hienoa että jaksoit keksiä koko jutun. Ja hmm... ehkä suomenkieliset muiden maiden kansalaisetkin saavat osallistua, eikö? (pilkuti pii, pilkuti pilkuti)
 
Vastaus: Mario Kart DS

Nyt olen ylittänyt rajan. Olen kyllästynyt. Peli alkaa maistumaan puulta, eikä nettipelikään jaksa innostaa. Joka kisa etenee samaan tapaan, eikä mitään mielenkiintoista tapahdu. Pelaaminen ei ole enää yhtä hauskaa. ei edes rivalseja vastaan. Noh, olihan se n. 30 tuntia ihan kiitettävästi pelattavaa, mutta enää ei innosta. Katsotaan, joko vähän ajan päästä taas innostuisin. Matkoilla kuitenkin pelaan Missionit ym. läpi, joten saan pelistä vielä jonkun verran iloa irti.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Noita "ase/boostikuutioita" saisi olla vähintään kolme kertaa enemmän. Sitten kisaan tulisi jotain jännitystäkin.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Jarmo Hänninen sanoi:
Noita "ase/boostikuutioita" saisi olla vähintään kolme kertaa enemmän. Sitten kisaan tulisi jotain jännitystäkin.
Silloin tuurilla pärjäisi vieläkin paremmin, joten ei kiitos.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Näinhän se on, nettipelissä ei ole mitään mieltä jos vastapeluri ei osaa mitään tai quittailee häviöllä ollessaan. Useimmat joita vastaan olen pelannut, ovat tyyliin 10 peliä pelanneita, jotka eivät siis pärjää. Missä ovat ne hyvät pelaajat...?

Noh, katsoo parin kuukauden päästä uudestaan. Jos siihen mennessä olisi porukka harjoitellut tarpeeksi.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Hakekaa friend -koodit muualta ja tulkaa Time Trialiin todistamaan puheenne, siellähän se ajopelien sielu muutenkin mitataan.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Sorsa, tuhnu, tabsa ja rapu, teidän panosta odotellaan Time Trialissa :) Ois hauska nähdä millasissa ajoissa liikutaan..
 
Vastaus: Mario Kart DS

Justin Bailey sanoi:
Sorsa, tuhnu, tabsa ja rapu, teidän panosta odotellaan Time Trialissa :) Ois hauska nähdä millasissa ajoissa liikutaan..

Onko ne säännöt nyt, että saa käyttää vain tuota Mario, vai onko kaikki valittavissa?
Kerro äkkiä, jotta pääsen pelailemaan näitä aikoja. :)
 
Vastaus: Mario Kart DS

Minun pitäisi kyllä opetella ajamaan siten, että ignooraan kummituksen. Teen parhaat aikani ilman kummitusta, mutta parhaat nopeusvinkit saa juuri staff-kummituksta katsomalla... huonot hermot "oikeassa kilpailutilanteessa". Noh, jatkanpahan yrittämistä...

Mikään ei muuten ole ärsyttävämpää, kuin sormen lipsahtaminen jarrunäppäimelle tiukassa kurvissa, joka on noin muuten onnistumassa täydellisesti. Nappulat voisivat olla vähän kauempana toisistaan, ettei pieni tärähdys pilaa trialia...
 
Vastaus: Mario Kart DS

Multicart-moninpeliä tässä testailtiin. Yllätys oli että mukaan sai myös CPU-kuskit ja niiden vaikeustason pystyi säätämään. Mitään lagia tai muita ongelmia ei ollut.

P-Amerikan peli toimi hyvin yhteen Eurooppalaisen pelin kanssa :o Jostain olin joskus lukevinani että Metroidin demo ei toimisi yhteen kuin saman alueen demon kanssa.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Hassua, ettei ohjekirjassa selitetä mitä eroa on eri moottorityypeillä. Myös banaanin kuvaus, "Saa kanssakilpailijoiden autot pyörimään", on aika vajavainen.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Itse ostin tämän pelin heti julkaisupäivänä, ja olihan se silloin tosi hyvä peli. Kyllähän tuota nykyään jaksaa vielä vähän pelata, mutta kun peli on lähes 100% läpi, niin ei löydy tekemistä.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Tumppa sanoi:
Itse ostin tämän pelin heti julkaisupäivänä, ja olihan se silloin tosi hyvä peli. Kyllähän tuota nykyään jaksaa vielä vähän pelata, mutta kun peli on lähes 100% läpi, niin ei löydy tekemistä.
Sillon ruvetaan tahkoamaan aikoja ja pelaamaan netissä
 
Vastaus: Mario Kart DS

Tumppa sanoi:
Itse ostin tämän pelin heti julkaisupäivänä, ja olihan se silloin tosi hyvä peli. Kyllähän tuota nykyään jaksaa vielä vähän pelata, mutta kun peli on lähes 100% läpi, niin ei löydy tekemistä.

Lol!
 
Vastaus: Mario Kart DS

Keskustelun vaisusta vilkkaudesta päätellen alkuinnostukjsen jälkeen tämä peli ei jaksa kiinnostaa? Vai? Itellä pölyttyy DS hyllyssä, mutta kauheesti kiinnostais nähdä miten käsikonsolilla nettipelaaminen sujuu? Tää Mario Cart ei vaan teemana oikeen nappaa ja mullahan ei niistä olekaan entuuudestaan mitään kokemuksia. Mut hyvä kaahailupeli toki kiinnostaa aina, mutta mulla ei oikein ole havaintoa että minkä tyyppöisestä pelistä tässä puhutaan kun en ole oiekin jaksanut seurata näitä DS-kuvioita?

Esim. jos se vähääkään tyyliin "Mashed" (Xbox) tai "Circuit breakers" (PS) niin menen kauppaan. Sanoskaas peliä enemmän pelanneet, että olisko tämä 4 kympin väärti Mario Cart nuupilelle? Ja onko se mitenkään mainittujen pelien tyylinen hauska rällästely peli?

Ja toinen kyssäri, Euro versio pelistä varmaan toimii jenkkikoneessa ja em. setupilla voi pelata suomalaisten kanssa joilla Euro-koneet? Kiitos jo etukäteen vastauksista!
 
Ylös Bottom