Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yhden kanssa jo koitin mutta ei suostunut friend peli toimimaan.Kaappis sanoi:fDiamond, lisäsin sut listalle. Matsia joskus tässä iltasella?
No ei todellakaan. makedin mega Emblem (tähän pitäisi tulla tm yläindeksiin) on voittaja. Huomasin muuten, että tuossa on jotain valmiitakin muotoja, mutta niitähän ei tueta.Viewtiful Duck sanoi:Uskallampa muuten väittää että meikällä on makein Emblemi
Konsolinetissä on ainakin myynnissä, sieltä minäkin tilasin. Tosin nuo vievät liikaa postikuluja, dongle nimittäin mahtuu ihan hyvin kirjeessä tulemaan (kuten minulle tuli).xasa sanoi:Mistä te ihmiset hommailette noita dongleja? onko se jossain jo muka myynnissä?
xasa sanoi:Mistä te ihmiset hommailette noita dongleja? onko se jossain jo muka myynnissä?
Tarvii. En osaa enää yksinkertaisemmin selittää, mutta osta peli niin näet toimiiko nettipeli?Wespa sanoi:Itse vielä harkitsen tämän pelin ostamista. Ihmettelen vieläkin vähän tuota verkkopeliä. Tarvitaanko siinä nyt jonkinlaista piuhaa/kortti-systeemiä enää lisäksi, jos on laajakaista yhteys?
Wespa sanoi:Itse vielä harkitsen tämän pelin ostamista. Ihmettelen vieläkin vähän tuota verkkopeliä. Tarvitaanko siinä nyt jonkinlaista piuhaa/kortti-systeemiä enää lisäksi, jos on laajakaista yhteys?