Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart DS

Mun friend code: 060189 491487

Huhhuh, ompa mainio peli. Olen nyt urakalla tätä pelaillut (= 50cc:n jokaisen kentän ja netissä hieman) ja olen pitänyt. Palomuuri vähän pisti hanttiin tuon donglen takia mutta lähti sekin sitten pelaamaan. Hehkutan lisää kunhan olen pelaillut tarpeeksi... ;) Ja ei, tätä ei pysty laskemaan pois käsistään kunhan on vauhtiin päässyt.

fDiamond, lisäsin sut listalle. Matsia joskus tässä iltasella?
 
Tänään ostin mokoman, usblootaa en kehannu samalla ottaa kainaloon kun on se niin kovin kallis, 50kuutio ja 100kuutio läpi, mukava kokonaan uusi hahmo se DryBones... Tai ei sen kaarat oli aivan kauheita.
Muuten olen kyllä tykänny, netti peli vielä ni ai että tekee hyvää. Uskallampa muuten väittää että meikällä on makein Emblemi :D
 
Vastaus: Mario Kart DS

Viewtiful Duck sanoi:
Uskallampa muuten väittää että meikällä on makein Emblemi :D
No ei todellakaan. makedin mega Emblem (tähän pitäisi tulla tm yläindeksiin) on voittaja. Huomasin muuten, että tuossa on jotain valmiitakin muotoja, mutta niitähän ei tueta.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Möör.

Täälä myöskin yksi uusi osanottaja uunituoreen DS:sän kanssa + Mario Kart.

Liityn mukaan kunhan tilaan donglen :P
 
Vastaus: Mario Kart DS

Eilen pääsin pelaamaan :o Pelkäsin ohjauksen olevan yhtä tunnoton kuin MK64:ssä, mutta turhaa oli se, tuntuma on todella hyvä. On DS-peliksi erittäin hienon näköinen ja pyörii tasaisesti nykimättä. Ratoja on tähän asti Mario Karteissa ollut aika vähän joten vanhojen ratojen lisääminen uusien rinnalle on todella hyvä juttu. Tosin mielestäni DD:stä mukana on Yoshi Circuittia lukuunottamatta, melkeimpä huonoimmat(=tylsimmät) radat. MK64:stä olisi myös parempi ratoja löytynyt, mutta ihan ok nämäkin. Uusista radoista kaikki tähän astiset (Mushroom ja Flower -cup) radat tuntuneet todella hyviltä.

Hiekalla tai ruoholla ajaminen hidastaa tällä kertaa ihan kunnolla, eli täytyy yrittää ajaa tarkemmin :)

Ikinä enää importtaa jos pelin Euroopan julkaisu on näin lähellä P-Amerikan julkaisua. Keskiviikkona peli tuli ja silloin sen olisi saanut jo kaupasta täältäkin. Eurokaan ei ole enää niin vahva kuin joskus viime talvena joten hintakin olisi ollut melko sama Suomesta ostettuna :/
 
Vastaus: Mario Kart DS

Mistä te ihmiset hommailette noita dongleja? onko se jossain jo muka myynnissä?
 
Vastaus: Mario Kart DS

xasa sanoi:
Mistä te ihmiset hommailette noita dongleja? onko se jossain jo muka myynnissä?
Konsolinetissä on ainakin myynnissä, sieltä minäkin tilasin. Tosin nuo vievät liikaa postikuluja, dongle nimittäin mahtuu ihan hyvin kirjeessä tulemaan (kuten minulle tuli). :mad:

Mutta tuo peli, ai että on hyvä. 50cc ja 100cc:t on kaluttu läpi ja netissäkin on tullut riehuttua. Onhan tuo nettipeli(kin) hyvä, vaikka rajoitukset vähän harmittaakin. Eniten varmasti se, että parhaat radat on vedetty pois (olisikohan ne laginut liikaa vai mikä?).

Saa tulla haastamaan kisaan vaikka mesen kautta. ;)
 
Vastaus: Mario Kart DS

Itse vielä harkitsen tämän pelin ostamista. Ihmettelen vieläkin vähän tuota verkkopeliä. :confused: Tarvitaanko siinä nyt jonkinlaista piuhaa/kortti-systeemiä enää lisäksi, jos on laajakaista yhteys?
 
Vastaus: Mario Kart DS

1 7 6 1 5 3 5 5 4 0 6 0

Uskaltakaakin haastaa minut. Yksikään kaverilistalla oleva ei ole vielä kyennyt voittamaan minua. Nettipelistatsit on 32 voittoa ja 17 häviötä. Häviöt tulivat alussa, mutta nyt on voittoputki päällä.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Wespa sanoi:
Itse vielä harkitsen tämän pelin ostamista. Ihmettelen vieläkin vähän tuota verkkopeliä. :confused: Tarvitaanko siinä nyt jonkinlaista piuhaa/kortti-systeemiä enää lisäksi, jos on laajakaista yhteys?
Tarvii. En osaa enää yksinkertaisemmin selittää, mutta osta peli niin näet toimiiko nettipeli?
 
Vastaus: Mario Kart DS

Wespa sanoi:
Itse vielä harkitsen tämän pelin ostamista. Ihmettelen vieläkin vähän tuota verkkopeliä. :confused: Tarvitaanko siinä nyt jonkinlaista piuhaa/kortti-systeemiä enää lisäksi, jos on laajakaista yhteys?

Tarvitset siis laajakaistayhteyden lisäksi vielä langattoman reitittimen tai vaihtoehtoisesti voit ostaa Nintendon tarjoaman USB-härvelin, joka siis pitää tunkea USB-väylään. Tuolla USB-donglella voit korvata langattoman reitittimen.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Jos jollain riittää motivaatiota tehdä tänne threadi tyyliin "Mario Kart DS, Friend Code & peliajat" niin sinne vois kerää ekaan viestiin kaikki nickit joiden perään friend code ja sitten vaan threadiin aikoja koska olisi porukaa pelaamassa.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Peli on Mario Kart -laatua, mutta pystyykö nappeja mitenkään vaihtamaan?

Tänään pelasin puolisentoista tuntia ja peukalo kipeytyy niin pirust. Jos tuota A-nappia meinaa pohjassa pitää, niin ei ainakaan meikäläinen saa mitenkään hyvää otetta masiinaan. A-nappi on aivan laitteen reunassa eli joko täytyy pitää vain sormenpäillä kiinni tai sitten peukalo kiinni kämmenessä ja siten täysin luonnottomassa asennossa. Yoshi, Meteos, Kirby ja Castlevania eivät pahemmin tuota A-nappia rasita, joten tämän ongelman tiedostin vasta nyt.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Mulla ei toi netti peli oikein toimi. Valittaa, että on vajaa tai puuttuva liitettävyys.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Itselläni DS:n pitely ei tuota ongelmia. Otteeni siis tällainen: etusormi suoraan A-napin alapuolelle siten, että peukalon pää menee selkeästi X-napin ylitse. GBA-pelejä pelatessa voi sitten vetäytyä vähän alemmas, jolloin peukalon pää on X-napin alapuolella. Tosin itselläni ei mitkään maailman suurimmat kourat ole ja sormet ovat tönkkömallia; eli lyhyet, todennäköisesti iän myötä jatkavat pullistumistaan sivusuunnassa kuten tähänkin asti.

Itse jaksan sittenkin malttaa pelin suhteen jouluun asti, pyysin siskon ostamaan lahjaksi. Alunperin piti tulla syntymäpäivälahjana.
 
Ylös Bottom