Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart DS

WeePee sanoi:
AArrrgh tulis jo joulu ja saisin tämän pelin testaukseen... :D
Sinäpäs kärsivällinen olet. Itse hankin kyllä heti perjantaina, saattaa jäädää koulu(a)kin välistä.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Ei kyllä jouluun saakka voisi millään odottaa :O

Hyvällä tuurilla kuuden tunnin päästä jo pelailen. Todennäköisesti ei kuiteskaan ole vielä tullut ja sit saa itkeä ittensä uneen :/
 
Vastaus: Mario Kart DS

makedin sanoi:
Sinäpäs kärsivällinen olet. Itse hankin kyllä heti perjantaina, saattaa jäädää koulu(a)kin välistä.

Pakko olla, koska DS:n osto äskettäin vei jonkin verran rahaa, ei heti pysty Mk:ta ja wi-fi tikkua ostamaan. Ellei tuo "opiskelijan verkkokauppa" HobbyHall ota noita varastoonsa. :D
 
Vastaus: Mario Kart DS

Kyllähän tämää tulee luonnollisesti heti julkaisussa ostettua, eli perjantaina sitten.

Ja WLAN jyllää yhteytenä, joten online pelaamiseen pääsee myös tutustumaan, eli otetaan sitten siellä takkiin ;)
 
Vastaus: Mario Kart DS

Ihme ettei siihen mitään ip juttua vois hödeltää ja sitten jonkilaiset omat lobbyt. Sellai steami deeässälle :)
Joo irssi ja Mario kartti päälle ja menoks tekis gutaa itsekullekkin.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Joo konsolinetistä on tullut ennakko tilattua peli ja USB häsmäkkä. Kohta se tapahtuu mistä olen haaveillut Super Mario Kartin ajoista asti :rolleyes:
 
Vastaus: Mario Kart DS

Miksi minulla on sellainen mielikuva, että Mariokartin mukana tulisi johto, jolla sen saa kiinni tietokoneeseen? Pitääkö tämä paikkansa?
 
Vastaus: Mario Kart DS

WeePee sanoi:
Pakko olla, koska DS:n osto äskettäin vei jonkin verran rahaa, ei heti pysty Mk:ta ja wi-fi tikkua ostamaan. Ellei tuo "opiskelijan verkkokauppa" HobbyHall ota noita varastoonsa. :D
Jos meinaat osamaksua niin myös netanttilasta onnistuu.
 
Vastaus: Mario Kart DS

napsikas sanoi:
Miksi minulla on sellainen mielikuva, että Mariokartin mukana tulisi johto, jolla sen saa kiinni tietokoneeseen? Pitääkö tämä paikkansa?
Ei pidä paikkaansa.

Itse ajattelin heti perjantaina käydä ostamassa pelin ja USB-tikun, mikäli sitä myydään täällä.
Muistakaahan laittaa niitä friend codejanne sittten niin pääsee ottamaan mittaa toisistaan. :cool:
 
Vastaus: Mario Kart DS

Peliä saattaa saada jo joistain kaupoista. Varastoihin niitä on ainakin tullut kuulemma ympäri Suomea, joten jotkut kauppiaat saattavat ottaa jo tänään varaslähdön, tai siiten huomenna.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Azu sanoi:
Peliä saattaa saada jo joistain kaupoista. Varastoihin niitä on ainakin tullut kuulemma ympäri Suomea, joten jotkut kauppiaat saattavat ottaa jo tänään varaslähdön, tai siiten huomenna.
No sitten käynkin katsomassa huomenna kolun jälkeen. Ei ole hienoa tämmöinen. Parempi vaan, että tulisi perjantaina, jättäisin pari koulutuntia välistä, ja saisin ensimmäisten joukossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS

Vihdoin olen saanut tämän. Todella loistava peli, vaikka nettipeliä vasta olen pelannut. Nettipeli on todella simppeli ja minulla meni pari minuuttia, että pääsin pelaamaan nettiin. Kertokaa ystäväkoodejanne.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Noseblunt sanoi:
Vihdoin olen saanut tämän. Todella loistava peli, vaikka nettipeliä vasta olen pelannut. Nettipeli on todella simppeli ja minulla meni pari minuuttia, että pääsin pelaamaan nettiin. Kertokaa ystäväkoodejanne.
Arrr... Miksi... Mistä sait nyt jo?
 
Vastaus: Mario Kart DS

Hiihoo!
Mulla on ollut viime aikoina olemattoman vähän pelattavaa. Tää vaikutti sen verran hooseepeliltä että odotin kovasti paljon, mulla kun on vieläpä jonkinlainen outo perversio autopeleihin muutenkin! Viikko-pari sitten hermot kuitenkin pettivät ja huomatessani kaupassa käydessäni hyllyllä MK: Super Circuitin, päätin ostaa sen. Ikään kuin maistiaiseksi, Mario Karteista kun ei kokemusta ollut.

En pitänyt. :o
Päätin, etten hanki DS-versiota.

Tänään hermot pettivät taas ja kävin katsomassa josko peli jo löytyisi kaupoista.
Löytyi.
Hyvä niin. Tämä tuntuisi yhen ~tunnin session jälkeen älyttömän hyvältä ostokselta. Huh huu-u, ensimmäiset minuutit pelin parissa olivat ihan älytöntä nostatuskiksutusfiilistelyä. Äkkiäkös nousut olivat kuitenkin ohi ja rupesin huomaamaan ärsyttävyyksiä; kaikista kentistä en pidä, monet tuntuvat ihan liian leveiltä ja tylsiltä. Osa esineistä vituttaa kans kovasti paljon.
Olisivat saaneet laittaa (tähänkin) huomattavasti enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa asetuksiin ja pelimekaniikkaan, grr.
Sen sijaan buustimekaniikat ja muut pikkujipot toimivat aika lailla todella hyvin ja ihq(-u)sti! MMM! Ne lienevätkin (tässä yhteydessä kiinnostavin-oleellisin) syy sille, miksi peli tuntuu niin hyvältä.
Tunnelma on tosi jees. NINTENDOTAIKUUS(tm) on vahvasti läsnä!
Niin vahvasti, että tahtoisin sanoa itkettävän, että tämä on rallistelupeli, eikä samanlaista ROOLIPELAAMISTA kuin Super Mario Sunshine. Mutta kun ei itketkä. Ihan.
Mission Mode lämmittää sydäntä, toivottavasti vain olisi haastava!

Nettipeliin en ole käytännön syistä ehtinyt tutustua, enkä itse asiassa siitä paljoa tiedä. Onnistuuko pelaaminen missä wifi-yhteyden omaavassa paikassa tahansa? Olen saanut sen käsityksen, että vain salasanasuojaamattomissa mestoissa se sujuisi, hm?
 
Vastaus: Mario Kart DS

Tänään ostin todella hyvä paitsi ettei ole nettiin vielä mahdollista päästä, ehkä huomenna....
 
Vastaus: Mario Kart DS

rapuparvi sanoi:
Nettipeliin en ole käytännön syistä ehtinyt tutustua, enkä itse asiassa siitä paljoa tiedä. Onnistuuko pelaaminen missä wifi-yhteyden omaavassa paikassa tahansa? Olen saanut sen käsityksen, että vain salasanasuojaamattomissa mestoissa se sujuisi, hm?
Oikeassa olet. Ja kannattaa todellakin tutustua nettipeliin, todella hyvää viihdettä ja 2-hengen kisoistakin tulee todella tiukkoja ja jännittäviä.

makedin sanoi:
Arrr... Miksi...
Koska Rovaniemen Viihdekeskus on hyvä kauppa.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Nyt minullakin on tämä. Yhden Grand Prixin pelasin ennen kuin tulin hehkuttamaan. Loistava peli.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Noniin, joko laitetaan pelit pystyyn? Mistä näkee oman friend coden että vain laittaa sen tänne ;)
 
Vastaus: Mario Kart DS

Olen pelissä mukana, heti kun saan laitteen verkkoon. Voisiko joku siis kertoa, voiko nettipeliä pelata, vaikka tietokoneessa olisi pelkkä langaton verkkokortti? Entä saakos pelissä nopeusmittaria näkyviin?
 
Vastaus: Mario Kart DS

Friend codelle on oma valikko siellä mistä mennään nettiin pelaamaan.
Itse en ole vielä pääsemässä mukaan nettiin pelaamaan, kun pitää odottaa että USB palikka ilmestyy kauppaan :(
 
Ylös Bottom