Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Huh huh oli tuossa seitsemän aikoihin kova meno kyllä päällä. 12 pelaajaa huoneessa ja juurikaan mitään lagia missään suunnassa. Kenties hostilla on kovat yhteydet tai nettikoodi on yllättävänkin kevyttä no joka tapauksessa hauskaa oli.

Omalla osalla meni kyllä niin perus "maanantai" meiningillä tuo. Tipuin radalta vähän väli joko salaman, tykinammuksen tai tähden takia :( ja sijalla 11:sta sai vain pelkkiä sieniä joiden kanssa ei pääse kuin alkuun.

Noh pääsi sitä noin puolessa matsissa kunnolla sinne kärkikahinoihin vaikka ikävä kyllä joutui tyytymään muutamaan kolmos sijaan :p
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Juu Ötzi löytyy ja muutamaan otteeseen on pelailtukkin.. mutta sinä vielä jostain syystä näyt kysymysmerkkinä.. tosin 7 muuta myös vielä kysymysmerkkejä:confused:
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Juu Ötzi löytyy ja muutamaan otteeseen on pelailtukkin.. mutta sinä vielä jostain syystä näyt kysymysmerkkinä.. tosin 7 muuta myös vielä kysymysmerkkejä:confused:

Asia selvä. Lisään sinut ja Ötzi tekee huoneen niin pääsee kaikki mukaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Muutamaan kertaan kyllä löysin huoneen, mutta ei vaan pystynyt liittymään, ja sitten se peli jo alkoikin. Jäätin Miggen kanssa kyydistä. No, huomenna sitten:)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Ötzin huone on koko ajan auki. Pelaamaan sieltä. 5 pelaajaa vasta mukana, eli hyvin mahtuu mukaan.

E:6 mukana
E2: 7 mukana
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Jahas, tokan kisan jälkeen heitti ulos. No, ei voi mitään, nyt nukkumaan ja huomenna uudestaan.:)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

hmm.. aika omituista.. tuossa Rainbow Road kentässä olin viimisenä ja heitin tykinkuulaa menemään ja samalla kaikki olivat jo ajanut maaliviivan yli viimistä kertaa ja yhtäkkiä olinkin listan mukaan mukamas ensimmäinen ja samantien lensin ulos pelistä:confused:

No taitaapa jäädä tämänpäivän kisat tähän.. Huomenna voisi uusiksi ottaa:D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Hmm... en paassyt taas vaihteeksi liittymaan peleihin mukaan. Kokeilin tossa noin viistoista vaille ykstoista tulla siihen auki olevaan huoneeseen. Ilmotti taas tekstin joining friend ja muutaman sekunnin odottelun jalkeen ruutuun paukahti teksti, etta en pysty liittymaan. Kokeilin muutaman kerran uudestaan ja sama homma. Sen jalkeen porukka olikin kerenny aloittaa seuraavan roundin. Hmm... mistakohan mahtaapi johtua?
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Migen kanssa oli lopussa erinomainen Rainbow Road vääntö. Kisa ratkesi viimeisessä mutkassa. Tähänastisista kisoista paras.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Voitte lisätä mutkin Mario Kart -pelaajien listalle.
Mun numero on 3351-4259-0958.
Laitan vielä Wii numeron näkyviin, et jos jollain sattuis olemaan Metroid Prime 3:n friend vouchereita:)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

hmm.. aika omituista.. tuossa Rainbow Road kentässä olin viimisenä ja heitin tykinkuulaa menemään ja samalla kaikki olivat jo ajanut maaliviivan yli viimistä kertaa ja yhtäkkiä olinkin listan mukaan mukamas ensimmäinen ja samantien lensin ulos pelistä:confused:

Sama kävi mulle Maple Treewayssä kun vähän aiemmin pelasin parin muun KFINiläisen kanssa Worldwidea. kesken kisan heitti saman tekstin kuin jos olisit viimeinen ja muut jo maalissa, ja minä sitten kuitenkin näyin ensimmäisenä pisteissä. Kun sitten liityin peliin uudestaan, siellä olikin kaikki samat pelaajat mukana, eli tämä tapahtui luultavasti vain minulle, eikä muille.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Migen kanssa oli lopussa erinomainen Rainbow Road vääntö. Kisa ratkesi viimeisessä mutkassa. Tähänastisista kisoista paras.
Kyllä. Olen oppinut että tässä pelissä taistellaan viimeisille metreille asti, näytti kuinka epätoivoiselta tahansa.

Eilisessä pelissä hostaaja muuten aloitti liian innokkasti uuden pelin. Olisin halunnut lopettaa, mutta en sitä ehtinyt tehdä. Antakaa jatkossa muutaman minuutin verran aikaa viesteille ja lopettamishaluisille.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Kyllä. Olen oppinut että tässä pelissä taistellaan viimeisille metreille asti, näytti kuinka epätoivoiselta tahansa.

Eilisessä pelissä hostaaja muuten aloitti liian innokkasti uuden pelin. Olisin halunnut lopettaa, mutta en sitä ehtinyt tehdä. Antakaa jatkossa muutaman minuutin verran aikaa viesteille ja lopettamishaluisille.
Jeps.

Tänään lähtee taas 18.50 rallit käyntiin, eikö?
 
Ylös Bottom