Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mahtavat pelit oli:D sai jopa täydet 12 mukaan kisaan(tosin 1 oli guestina täällä päässä:p). On se kyllä hienoa aivan viime metreillä ohittaa joku juuri ennen maaliviivaa:D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Joo oli hyvät pelit! Ilmotelkaa sit ku on seuraavat pelit ni tuun mukaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Jos joku vielä illemalla tekee huoneen, olen kyllä tulossa! Ensimmäisellä kerralla Sherbet Landissa tipuin sitten juuri ennen maalia sinne 7:nneksi, mutta revanssi tuli ja otin vahingon takaisin.:D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Juu u, ihan mukavaa se oli kun kokohuono oli täynnä, vaikka oma suoritukseni meni hieman mönkään ja yhdessä vaiheessa vielä soi ovikellokin kesken ajon. Mutta lisää vain tälläisiä täyden huoneen pelejä ja voisi yrittää jossain vaiheessa täyden huoneen battleakin.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Joo hyvät pelit oli. Ekassa roundissa olin lopputuloksissa toinen ja toisessa ekana. Oli kyllä aika ruma ohitus ekan roundin vikassa radassa jossa voitin vikan kentän kun menin jollain aseella rumasti vaarin ohi jos oikein muistan. Taisi olla pisteen ero kärkikolmikolla kun lopussa näytettiin pisteet.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Joo hyvät pelit oli. Ekassa roundissa olin lopputuloksissa toinen ja toisessa ekana. Oli kyllä aika ruma ohitus ekan roundin vikassa radassa jossa voitin vikan kentän kun menin jollain aseella rumasti vaarin ohi jos oikein muistan. Taisi olla pisteen ero kärkikolmikolla kun lopussa näytettiin pisteet.

Tuo harmitti kyllä ja pitkään:D, kun katsoin loppupisteistä 45 - 44 - 43, olisin siis voittanut koko rundin jos olisin ollut ensimmäinen!
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Oisko kiinnostuneita jos kympiltä pistäs pelit tulille? Nyt vasta kotiuduin niin en päässyt tuohon aikasempaan peliin osallistumaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mä olin ekassa neljäs ja tokassa toinen. Ei ollu onni myötä:D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tuo harmitti kyllä ja pitkään:D, kun katsoin loppupisteistä 45 - 44 - 43, olisin siis voittanut koko rundin jos olisin ollut ensimmäinen!

No mutta voittohan ei ole tarkeinta vaan hauskanpito:p... ei kun mites se nyt taas menikaan;). Taytyy kylla itsekin myontaa, etta niin konetta vastaan kuin netissa kisaillessakin on tullut "muutamaan" kertaan kirosana heitettya ilmoille. Mistakohan mahtanee johtua...
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mä en tänään enää pääse et ilmotelkaa sit huomenna et monelta olis pelejä.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Oisko kiinnostuneita jos kympiltä pistäs pelit tulille? Nyt vasta kotiuduin niin en päässyt tuohon aikasempaan peliin osallistumaan.

Vois sita itseasiassa tullakin mukaan. Saattaa meno olla taas vaihteeksi vahan hakemista, kun ei ole tanaan kerennyt viela karttia pelailla. Frendin kanssa pelattiin tossa jonkun aikaa Forzaa, joka voi taas vaikuttaa heikentavasti kartti "taitoihin";).
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

No mutta voittohan ei ole tarkeinta vaan hauskanpito:p... ei kun mites se nyt taas menikaan;). Taytyy kylla itsekin myontaa, etta niin konetta vastaan kuin netissa kisaillessakin on tullut "muutamaan" kertaan kirosana heitettya ilmoille. Mistakohan mahtanee johtua...

Juu kyllä sinne aina ensisijaisesti mennään hauskaa pitämään, mutta silti kun tuollainen tilanne tulee...:D Itsellä niitä kirosanoja pääsee yleensä vain konekuskeja vastaan, jotka eivät sattuneesta syystä tiedosta ihmispelaajan tilannetta.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tein huoneen. Minä ja Ötzi tällä hetkellä mukana. Eli eikös nyt pitäisi näkyä kaikille joilla on miä ja/tai Ötzi lisättynä listaan?

E: Lisäsin Maagiset listaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Juu kyllä sinne aina ensisijaisesti mennään hauskaa pitämään, mutta silti kun tuollainen tilanne tulee...:D Itsellä niitä kirosanoja pääsee yleensä vain konekuskeja vastaan, jotka eivät sattuneesta syystä tiedosta ihmispelaajan tilannetta.

Juu siis kyllahan sita konetta vastaan tulee useammin kirottua. Valilla kuitenkin netissakin paassy muutama paha sana ilmoille, kun viimeisessa mutkassa on tippunut ensimmaiselta sijalta viimeiseksi:p.
 
Ylös Bottom