Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Sopii mainosti. Myös Hex lisätty.

Oma FC: 3952-7110-3736
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Kasilta käy hyvin, koodini on 5198-2544-5184. Kurimus pelaa samalla koneella guestina.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Kasilta sopii hienosti!

oma koodini on: 1418-6820-1476

edit: ainiin, kaikki lisätty..
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Lisään kaikki ja katsotaan jos itse kanssa pääsen pelaamaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Vielä jos mahtuu niin kasilta ollaan mukana.

FC: 1075-0860-6578

Lisään kaikki aiemmin ilmoittaneet omaan listaani.

Edit: Kaikki lisätty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Migge, jostain syystä en pystynyt liittymään sun peliin mukaan. Parit continental matsit tossa otin ja mukavaa oli... odottelen, että pääsis mukaan pelaamaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Erikoista. Tehdään kohta uusi huone vaika.

Edt: Nyt on Hexillä huone auki. Pidän ite vähän taukoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Hauskaa oli. En tiedä mikä tossa vikassa kusi, kun peli katkesi kesken kaiken. Koitan keretä huomennakin.

Taitaa olla prätkä autoa nopeampi. Heti tuntui meno sujuvammalta, kun vaihtoi kaksipyöräiseen.

Mikä toi kultainen ratti on? Onko se merkki siitä, että on niin kova jätkä, ettei ole edes kokeillut parempia ohjaustapoja? :p
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Huomenna voisi sitten sopia että pidetään huonetta auki joku tietty aika, koska nyt osa halukkaista ei ehtinyt mukaan. Huoneisiin pystyy näköjään liittymään ainoastaan, jos peli ei ole käynnissä.

Esim. huone auki 19:55-20:00 ja kisa alkaa klo 20:00.

Prätkä on tosiaan minunkin mieleen. Nelipyöräisellä saa toisen tason miniboostin, mutta ei se oikein voita parempaa ohjattavuutta ja keulimista.

En itseasiassa tiedä mikä tuo kultainen ratti on. 100% olen pelannut ratilla, mutta ei sitä olut alusta asti. Oikeastaan tuli nyt kun olen mennyt pelin "läpi". Muita ohjausvaihtoehtoja olen kokeillut jo aiemmin, toisella Wiillä.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Hauskaa oli. En tiedä mikä tossa vikassa kusi, kun peli katkesi kesken kaiken. Koitan keretä huomennakin.

Taitaa olla prätkä autoa nopeampi. Heti tuntui meno sujuvammalta, kun vaihtoi kaksipyöräiseen.

Mikä toi kultainen ratti on? Onko se merkki siitä, että on niin kova jätkä, ettei ole edes kokeillut parempia ohjaustapoja? :p

En tiedä onko pyörä autoa nopeampi, mutta hemmetisti paremmin ohjautuu ainakin. Ja se kultainen ratti tarkoittaa varmaan sitä, että Migge on jaksanut kahlata yksinpelin läpi.

E: Jahas, Migge ehti ensin...:)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Hyvät pelit oli! Vaikka minä ja kaverini jäätiinkin teidän parempien jalkoihin..
Mutta me ollaan harjoiteltu nyt jo aika paljon ja seuraavalla kerralla meistä voi olla jo vaikka haastettakin!

Mutta toivottavasti otetaan tänään uudestaan jossain vaiheessa!
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Jokohan tänään saataisiin huone täyteen kun näyttää näitä pelin omistajia ilmoittautuvan lisää koko ajan. Lisään loputkin tähän mennessä ilmoittautuneet omaan listaani, niin päästään jossain vaiheessa taas pelaamaan.
 
Ylös Bottom