Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mukana ollaan, ja toivottavasti paremmalla menestyksellä kuin eilen Brawlissa tetsuon kanssa...:D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mukana ollaan.

Edit: Missä kaikki? Jamppe, tetsuo ja minä vasta haussa.

Edit2: Pelataanko WW:tä jos ei tule lisää populaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Ääh... Piti lähteä auttamaan faijaa rakennustarvikkeiden kuskaamisessa, mutta reissussa kestikin pitempään kuin piti, joten en ehtinyt mukaan... Millos olis halukkaita uusintaan?
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Vaari. Nyt?:p

E: Samapa tuo, kun ei kiinnosta niin ei.:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Vaari. Nyt?:p

E: Samapa tuo, kun ei kiinnosta niin ei.:p

Sori, selailin yleisiä. Käy kunhan systeri herkeää pelaamasta Brawlia...:rolleyes:

E: Samapa tuo, kun ei kiinnosta niin ei.:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Meikällähän on kartti hyvin hallussa vaikka onkin melko pitkä tauko ollu alla:D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Taitaa mennä kaljan puolelle. Liian hyvän ilman pisti.

Eääh... Liian kuumahan siellä ulkona on. Tänään oli autokoulun toisen vaiheen arvioiva ajo ja eihän niissä romuissa ole edes ilmastointia! Onneksi olin tullut paikalle mopolla joten kotimatka olikin sitten jo aivan toista:p ...Mistä mieleen että voisi taas pitkästä aikaa kokeilla kaksipyöräisiä Kartissakin. Tullut hieman liikaa fiilisteltyä Wild Wingillä ja Flame Flyerilla, joten olisikohan se vaihteeksi Warion customin aika...
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tänään ei varmaan, mutta huomenna olen kai klo 15-19 välisenä aikana jossain vaiheessa kaverin kanssa pelailemassa. Tarkemmin en osaa sanoa.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tänään ei varmaan, mutta huomenna olen kai klo 15-19 välisenä aikana jossain vaiheessa kaverin kanssa pelailemassa. Tarkemmin en osaa sanoa.

Ilmottele kun tiedät tarkemmin. Tänäänkin olisi kyllä joutavaa aikaa pelata jos vaan saa pelaajia mukaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Ilmottele kun tiedät tarkemmin. Tänäänkin olisi kyllä joutavaa aikaa pelata jos vaan saa pelaajia mukaan.

No entäs tänään?:p Seuraavan kerran mahdollista vasta joulun alla, siihen asti aika kuluu siinä intin kuuluisassa "loppusodassa"...:mad:
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Voitaisiin taas joku päivä pistää pystyyn kunnon kisan,jos vain aktiivisia pelaajia löytyy...Mitä mieltä?Mielestäni ihan hyvä idea vain,jos löytyy halukkaita....:cool:
 
Nonni yks halukas saatiin ;)
Kaikki vaan mukaan!Niin ja Platformer voidaanhan me ihan kaksistaan kisata,jos ei löydy muita halukkaita...
 
Ylös Bottom