Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Niin sinne kun tosiaan voi joinia vaan jos peli ei ole kesken. Sikälimikäli olisi hyvä jos saatavilla on huoneen luoja ja/tai tarkahko kelloaika. :)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Juu lisäilen kaikki huomenna. Vaari ei vissiin järkännyt sessioita nyt. Anyway, joinasin mikon ww kisaan ja hauskaa oli. Ei ollut niin vaikeaa tuo online pelaaminen kuin luulin ja voitimpa kisankin kerran. 150cc.n koneita vastaan pidän selvästi haastavampana. Myöhemmin sitten pelailin temen kisoissa ja niissä ei niin ollut järkeä kun teme oli puoli kierrosta muita edellä. Eikös moinen pelaaminen ole vähän tylsää, junou kun mario kartin idea on noi tavarat ym..

Ja tuo kultainen ratti ei vaadi pelin läpipeluuta 150cc:ssä. Meinaa itse olen saanut kulta 50 ja 100ccssä kaikista radoista, mutta 150cctä en ole pelannut läpi. Silti minulla on kultainen ratti...mene ja tiedä

Huomasin muuten aika säälittävän keinon mitä porukka maailmalla tuntuu harrastavan. Eli pelaaja on kahteen kertaan kisassa mukana, molemmat nämä kisaajat valitsevat aina saman radan samaan aikaan ja kappas toinen heistä ei lähde startista eteenpäin. Eli näin saadaan omaa sijoitusta hilattua 1 pykälän ylöspäin. Taitaa tuo elämäpuoli olla joillakin vähän hukassa. :rolleyes:

Mutta huomenna voisi kisailla taasen, olen kuvioissa n. 21:00 - 21:30, jahka saan muksut nukkumaan. :cool:
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Huomasin muuten aika säälittävän keinon mitä porukka maailmalla tuntuu harrastavan. Eli pelaaja on kahteen kertaan kisassa mukana, molemmat nämä kisaajat valitsevat aina saman radan samaan aikaan ja kappas toinen heistä ei lähde startista eteenpäin. Eli näin saadaan omaa sijoitusta hilattua 1 pykälän ylöspäin. Taitaa tuo elämäpuoli olla joillakin vähän hukassa.

Tuo 2 "samaa" pelaajaa meinaa sitä että sillä kuka pelaa on toinen henkilö mukana samalla koneella. Meinaan voit pelata "kaksinpelinä" netissä. ja silloin toinen on questina mukana ja tietenkin sama kenttä valiintuu koska ei ole kuin 1 kone millä valita kenttää ja 2 pelaajaa samalla koneella:)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Takaisin ruodussa rentouttavan viikonloppureissun jäljiltä. Torstaina en päässytkään vaikka niin lupailin. Tuli äkkilähtö. Tänään taas seitsemältä lähtee ensimmäiset. Kymmentä vaille on jo servu pystyssä että kerkeää porukat.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Juu oli itsellä aluksi hieman ongelmia netin kanssa joten pääsin mukaan vasta myöhemmin. Kaksi valmista huonettakin näkyi jo olevan ja molemmissa viimeinen erä käynnissä, joten päätin odotella niiden loppumista ja joinata sitten jompaan kumpaan, mutta eipä onnistunut vaikka useamman kerran yritin kumpaankin, ja sitten jo ilmoittikin että uusi kisa aloitettu. Päätinpä sitten tehdä oman huoneen ja ensin ilmestyi Enskae, jonka kanssa pienet battlet, ja sitten mukaan taisi liittyä Jabbe. No tänään voisikin jo suosiolla tulla taas tetsuon huoneeseen:D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tuo 2 "samaa" pelaajaa meinaa sitä että sillä kuka pelaa on toinen henkilö mukana samalla koneella. Meinaan voit pelata "kaksinpelinä" netissä. ja silloin toinen on questina mukana ja tietenkin sama kenttä valiintuu koska ei ole kuin 1 kone millä valita kenttää ja 2 pelaajaa samalla koneella:)

Jaaha, siinä meni mun salaliittoteoriani :D

Mutta asiaan, johtuuko nuo "unable to join" ja "error during data transfer" errorit itsestään/wlan setupista vai onko N.nän päässä vikaa? Harmillisia moiset..
Hitto kun ei ole saanut unlocklattua kaikkia vempeleitä, vielä on tyytyminen rakkaaseen bullet bikeen :rolleyes:
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mutta asiaan, johtuuko nuo "unable to join" ja "error during data transfer" errorit itsestään/wlan setupista vai onko N.nän päässä vikaa? Harmillisia moiset..
Hitto kun ei ole saanut unlocklattua kaikkia vempeleitä, vielä on tyytyminen rakkaaseen bullet bikeen :rolleyes:

Mä sain ekaa kertaa eilen tuon "error during data transfer" ja kävin netistä tarkistamassa saamani virhekoodin (86420) ja tulos on tässä:

http://www.nintendo.com/consumer/wf...em=Wii&locale=en_US&action2.x=18&action2.y=29

Itse laitoin tämän kohdan reitittimen asetuksiin, testailen tässä jonkin aikaa oliko tuosta hyötyä:

Try enabling the "DMZ" feature of the router and setting it to the Wii's IP address
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mutta asiaan, johtuuko nuo "unable to join" ja "error during data transfer" errorit itsestään/wlan setupista vai onko N.nän päässä vikaa? Harmillisia moiset..

Täällä ei ainakaan ole ollut tämän pelin kanssa minkäänlaisia pienempiäkään nettiongelmia tähän asti, joka on kyllä aika ennenkuulumatonta. Ei ole tullut edes pienintäkään näkyvää lagia vastaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Täällä ei ainakaan ole ollut tämän pelin kanssa minkäänlaisia pienempiäkään nettiongelmia tähän asti, joka on kyllä aika ennenkuulumatonta. Ei ole tullut edes pienintäkään näkyvää lagia vastaan.

Kerran kun yritin joinaa worldwide matsiin, niin Wii jumahti. Muuten on kyllä toiminut kaikki moninpelimatsit tosi hyvin.

Mut joo asiaan, tänään taas matsia ? Sama aika eli 1850 huone auki ja n.1900 Le Grand Prix !! ;)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tetsuo tuossa viime yönä taisi lupailla matsia illalle, ja minä ainakin olen tulossa.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Noniin, noin 30 ekaa listalla olevaa lisätty, lisäkse ne jotka privaa heittivät. listalla pääsin kurimukseen asti.

illalla siis 21 pintaan pelaillaan :rolleyes:
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Piru, kun en näe huonetta!
Olisin tulossa pelaileen, mutta WeePee:n jostain syystä rekisteröin vasta äsken!!
Toivottavasti poistuu kysymysmerkki ennen seuraavia pelejä, niin pääsee mukaan. Täältä ois kaksi tulossa!!

Toi 30 paikkaa kyllä harmittaa, kun jos joku listan ulkopuolinen luo huoneen, niin ei pääse peleihin mukaan!!
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Höh. Eipä päässyt taaskaan. Unable to joinia vaan pukkaa. Liekö mulla sitten oikeita tyyppejä edes friendseinä. -_-
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Joo pistän kiinni huoneen kohta. 2 matsia jäljellä.
Lisäsin sut kemppakimmo
 
Ylös Bottom