Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Juu voisi huomenna ottaa uudestaan samaan aikaan ja uhrata tänään loppuilta ihan oikealle prätkälle.:)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Onkos tänää illalla enää kisaamista tiedossa ku en ite päässy tohon ekaan mukaan?
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Voisi vihdoinkin jopa osallistua tämän päivän kisailuun. Avittakaahan mua kun en omaa manuskaa. Eli pitääkö minun lisätä nuo kaikki friend codet jotta pääsen kisailemaan vai riittääkö johonkin kanavaan joinaaminen?

EDIT: Näköjään nintendolla taas aivot narikassa kun tuo competition on toteutettu päin vittua. Jos menee competitions kohtaan tulee joku helvetin herja että mene nettiin ja kytke wiiconnect24 päälle ja odota kisaa. No ne on tietenkin kytketty mutta silti en pääse edes minnekään valikkoon josta edes näkisi meneillään olevia kisoja. Että oikein viksua.

Olisin kiitollinen jos joku jelppaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tuo competitioni on luultavasti jotain nintendon omia kilpailuja.. peleihin pääsee kun menee friendi listalle.. sinne ne huoneet tehään ja niihin liitytään jos on huoneen tekijän koodi
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

OK, toisinsanoen liitän kaikki tuon toisen tredin firend codet niin silloin pääsee varmasi kisailemaan?
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Juu melkeinpä niin paitsi harmillista että on vaan 30 max koodia laitettavana.. itselläni on melko täysi.. paitsi 4 on vielä kysymysmerkkinä.. voisi ne poistaa ja ottaa muita tilalle
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

No niin modeemi temppuili hieman enkä päässyt nettiin, mutta nyt homma taas pelittää. Onkos joku vielä tulossa ajamaan jos huoneen avaisin?

Ja Calathia, riittää että listalta löytyy pelin hostaajan koodi, niin joinaaminen kyllä onnistuu. Täytyy vissiin lisäillä sut jos meinaat mun huoneeseen tulla.;)

E: No, käyn sen huoneen nyt kuitenkin avaamassa. Tulkaa jos tulette...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

No niin modeemi temppuili hieman enkä päässyt nettiin, mutta nyt homma taas pelittää. Onkos joku vielä tulossa ajamaan jos huoneen avaisin?

Ja Calathia, riittää että listalta löytyy pelin hostaajan koodi, niin joinaaminen kyllä onnistuu. Täytyy vissiin lisäillä sut jos meinaat mun huoneeseen tulla.;)

E: No, käyn sen huoneen nyt kuitenkin avaamassa. Tulkaa jos tulette...

täällä venaillaan :)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Voisin tulla kans pelaamaan jos pelaajia riittää. Koodi on 3351-4259-0958.
Ilmottakaa, jos ootte mut lisänny, niin saan teidän koodit lisättyä.
Lisäsin Vaarin ja Calathian. Lisäilkääpäs mut jos vapaita paikkoja löytyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Voisin tulla kans pelaamaan jos pelaajia riittää. Koodi on 3351-4259-0958.
Ilmottakaa, jos ootte mut lisänny, niin saan teidän koodit lisättyä.
Lisäsin Vaarin ja Calathian. Lisäilkääpäs mut jos vapaita paikkoja löytyy.

Lisäsin sut et voitpi tehä saman:)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mulla kans Calathia, Axe ja maagiset kyssäreinä. Lisätkää toki jos tilaa on.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Lisäsin sut et voitpi tehä saman:)

Kenes pelissä pelaat, et voin lisätä sen itselleni.
Pääsis ehkä joskus pelaamaan Konsolifinin porukkaan.
Jotenkin tuntuu, et tän Wiin netti systeemi ois saanu ottaa oppia Xboxin vastaavasta...
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

tällä hetkellä en pelaile missään mutta voin tehä huoneen niin päästään pelaamaan:) näyt jo listalla
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Vähän nihkeesti tuli porukkaa mun huoneeseen:D enkä pystynyt liittymään muiden huoneisiin vaikka useamman kerran yritin:(. Täytyy huomenna taas yrittää uudestaan ja lisäilen sitten samalla Axen ja muita uudempia nimiä kun moni tällä hetkellä listaltani löytyvä on näköjään jättänyt pelaamisen vähemmälle niin voin taas vapauttaa muutaman paikan uudemmille haastajille.
 
Ylös Bottom