Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tänään vois meikäläinenki ottaa osaa rähinään. Seiskalta ilmeisesti ollut tapana?
0216-1024-1977 on koodini.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Ja minä mukana kanssa. Tetsuo lisääppäs mun koodi myös niin pääsisin peleihin mukaan tällä kertaa.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Katotaan josko tällä kertaa kehtais jo käyttää rattia kun on aiemmin vähän epäillyt että pärjäiskö sillä teitä vastaan.:D Okei, kovat jätkät ajaa ruorilla, mutta jos ei kaikki oo kovia jätkiä...
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Katotaan josko tällä kertaa kehtais jo käyttää rattia kun on aiemmin vähän epäillyt että pärjäiskö sillä teitä vastaan.:D Okei, kovat jätkät ajaa ruorilla, mutta jos ei kaikki oo kovia jätkiä...

Mitä mitä... tottakai sitä rattia myös tuolla nettirähinöissä käytetään:D. Tostahan ei voi olla kahta puhetta;)... Milläs ohjaustyylillä Vaari on karttia vääntänyt?
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Kenen tekemässä huoneessa Vaari pelaa tällä hetkellä, kun mulla näkyy että pelaat friend matsia, mutta en pysty liittymään, kun mulla ei ole huoneen tekijän koodia ja päinvastoin.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Kenen tekemässä huoneessa Vaari pelaa tällä hetkellä, kun mulla näkyy että pelaat friend matsia, mutta en pysty liittymään, kun mulla ei ole huoneen tekijän koodia ja päinvastoin.
Minun. Lisään sut ku ollaan pelattu nämä pelit.

Edit: Oon näköjään jo lisänny sut. En tiedä miksei näy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mitä mitä... tottakai sitä rattia myös tuolla nettirähinöissä käytetään:D. Tostahan ei voi olla kahta puhetta;)... Milläs ohjaustyylillä Vaari on karttia vääntänyt?

Yksinpeliä pääasiassa ratilla, mutta netissä on tullut n. 80%:sesti käytettyä Wavebirdiä. No nyt kuitenkin uskalsin näyttäytyä ratin kanssa Miggen huoneessa, ja jos kohta joku tekee uuden pelin, voin tulla mukaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Migge jos vaan pystyt niin lisää minut niin liityn kisoihin.
Vastaa jotain kun on langallinen yhteys joten en voi olla netissä ja wifissä samaan aikaan :)

FC: 0001-3438-5176
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

En viiti nyt pistää huonetta kiinni. Katotaan ens kerralla. Tai sitten joku muu voi luoda toisen huoneen.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Juu olis kiva ajaa taas vaihteeksi sitä 12 pelaajan äksöniä.:):D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

PC yläkerrassa, Wii alakerrassa = huonot kommunikointimahdollisuudet, joten jos joku muu ystävällisesti avaisi huoneen:) Vähän ennen seitsemää kuten tavallisesti?

E: No, kaipa se huone on sitten tehtävä. Katsotaan moniko jaksaa tulla, viittä yli alkaa kisat, ja jos ei ehdi niin tänne ei kannata kirjoitella kun olen alakerrassa enkä lähde ramppaamaan edestakaisin:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Pirun teme!

Kun me muut keskitytään tappelemaan keskenämme, niin teme ajaa kilpaa karkuun! Meidän muidenkin pitäisi keskittyä kilvanajoon, eikä koko ajan moukaroida toisiamme ja niin päästää teme aina karkuun!!

Kyllä me täältä vielä noustaan!

Punaiset Voittoon!!
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Sori, jouduin lähtemään hieman yllättäen kun tuli kiireellistä menoa... Mutta joo, tiukkaa kisaamista Temen alun ylivoimaa lukuunottamatta. Battlessa punainen tiimi jyräsi yhden miehen ylivoimalla, ja sehän vasta hauskaa oli kun pääsi vihdoin Temeäkin kurittamaan:D Tuli yhteen vaiheeseen vahingossa tram grand prix kun meinasin vaihtaa battlesta suoraan ala kautta, mutta sehän olikin jo valmiiksi grand prixin kohdalla ja tulikin pelattua tiimeinä, jälleen ylivoimalla. No, myöhemmin uudestaan vai jokos teillä on uudet pelit käynnissä?
 
Ylös Bottom