Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

migge sanoi:
Jostain järjettömästä syystä tässä pelissä on ihan omat kaverikoodinsa, jolloin Wii Friendit eivät päde.

Niin joo. Piti vastata tähän aikaisemmin. Syy tähän on se, että voit luoda useamman profiilin yhdellä Wiillä.

Ja tämähän on tarpeellista jo sitäkin varten, että peliä voi pelata netissä kaksikin pelaajaa samalta koneelta yhtäaikaa. Ainakin näin olen käsittänyt. Tosin tarpeellistahan tämä on ylipäänsä jo siksi, että useampi eri pelaaja voi pelata netissä kavereita vastaan yhdellä Wiillä.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

niijoo mutta mites ois niitä tunnelmia? Onko turhauttavat kontrollit ja paska pelimekaniikka vai koukuttava konsepti ja loistava moninpeli?

Wittuku oon taas PA
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Tässä vaiheessa on vaikea sanoa mitään lopullista pelistä, mutta kun tutoriaalin kävin läpi niin kontrolli tuntui heti erittäin toimivalta. Itse peliäkin on tullut pelattua ihan yksinpelillä ja hauskaahan tuo on. Tasapainosta ja muusta on vaikea sanoa vielä mitään, mutta kontrolli toimii ja peli vaikuttaa yllättävän taktiselta kaikkine erikoiskykyineen ja laukaisuineen. Se mistä pidän heti paljon on hahmojen eroavaisuus. Jopa erityyppiset taustapelaajat eroavat toisistaan ja heilläkin on oma erikoisiskunsa.

Peli vaikuttaa jopa yllättävän hyvältä, mutta on aikaista sanoa mitään lopullista. Pelattavuus toimii, peli on yllättävän taktinen ja pelattavaa tuntuu riittävän. Jos tasapaino on kohdallaan, on tämä yllättävän hyvää viihdettä jo yksinpelinäkin. Moninpelinä tämän sitten taas luulisi olevan jo varmasti laatuviihdettä. Sitä pääsen kokeilemaan illemmalla ja nettipeliäkin täytynee silloin testailla.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Pitihän se käydä hakemassa kun näytti hyllystä löytyvän. Ja ei kun pelaamaan!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kontrollit pelaavat upeasti. Tosin tuon ristiohjaimen käyttö (harhautus / jalkataklaus) on hieman hankalahkoa omiin sormiini. Mutta nuo nyt eivät ole ihan elintärkeitä komentoja.

Netissä pystyy yhdellä Wii!:llä pelaamaan useampi.. mutta samassa joukkueessa. Tämän olen kokeillut Ranked-vaihtoehdolla, luultavasti Friendly-peleissäkin tämä myös toimii samallatavalla.

Mutta tosiaan vain yhden Mii:n voi valita kerrallaan aktiiviseksi, johon tallentuu kaikki nettidata.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Huh huh... hauskaa puuhaa kyllä, niin yksin- kuin nettipelienkin osalta. Kiitokset kemppakimmolle peleistä ;) Lisää vain sitten kun linjoilla tavataan.
Homma toimii hyvin, lagiin en törmännyt ollenkaan ranked- tai friend-peleissä. Kontrollit sisäisti noin minuutissa ja toimivat erittäin hyvin. Aina vain iloista kun peli yllättää laadullaan. Niin ja vielä, parasta A-luokkaa olevat biisit kyllä pelissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Peli on hyvä, musiikit toimii ja pelit on jänniä aina loppuun asti ja sudden death ratkaisut usein venyvät! Peliseuraa löytyy hyvin ja tämäkin foorumin käyttäjien kanssa otettu monet tiukat matsit jo! Kiitos vaan kaikille, esim. Mage ja Mika!
En ollut pelannut edellistä versiota GC:llä, mutta yllättävän nopeasti homma rupeaa toimimaan!

Jos jotain pyytäis, niin mikin jollla pysyi heittään juttuu tai joku muu kommunikaatiokeino tonne valikoihin..

Lisää vaan jengiä mukaan ja kunnon turnaukset pystyyn!!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

hitto, pakko ne rahat näemmä on jostain raapia.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Niin ärsyttävää!! Onko teille tullut tilannetta, että johdatte jotain ja juuri ennen pelin loppua tulee yllättäen connection lost! Mä pelasin 7:ksi rankattua vastaan ja johdin ratkaisevaa peliä 2-1, sitten kun tein 3-1 maalin, niin kuin käskystä tuli connection lost! Niin ärsyttävää! Miksi he eivät kestä häviötään kuin ihmiset!!
Sama kävi äsken uudestaan, kun oli peliä alle 10 sekunttia jäljellä ja johdin peliä parilla maalilla!! Se sai mut tänne avautumaan, anteeksi siitä!

Jos on peli halukkaita, niin oon täällä valmiina..
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kertokaas nyt jotain huonojakin puolia pelistä vai löytyykö niitä? Olen vielä kahden vaiheilla, että tulisiko peli ostaa vai ei.

Niin ja mites tuo nettipeli. Luoko toinen pelaajista servun mihin toinen sitten liittyy? Vai onko nintendolla omia peliservereitä vai mites tuo homma toimii. Lagitonta nettipeliä kaipailen ja olen kuullut huonoja juttuja muilla konsoleilla tästä joissain peleissä..
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Mä voisin huomenna pelata, tuossa klo. 15.00. Jos on halukkaita.
Edit. Oikeastaan on hankalaa sanoa mitään huonoa, kun ei oikein ole. Nettipeli on lagitonta, riippuen tietenkin siitä, kuinka hyvä nettiyhteys sinulla/vastustajallasi on. Peliseuraa löytyy n. 10 sekunnissa, nytkin, vaikka peliä ei ole vielä edes julkaistu. Eli nettipeli toimii loistavasti.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kuinkas hyvä uppikaista olisi syytä olla, että 1vs1 peli toimii lagitta? Näin suomen sisällä. Riittääkö minun 1mt uppi moiseen?
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Miten pelissä kommunikoidaan toisen pelaajan kanssa? Onko tietoa nintendon suunnitelmista laittaa tekstichatit ja puheyhteydet konsoliinsa?
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Aivan loistavaa hupia netissä tuo peli, kertakaikkiaan! Harvoin peli lagaa, mutta siitä ainakaan vielä ole tullut haittaa itselleni. Kummallista, ettei pelissä ole minkäänlaista mahdollisuutta kommunikoida vastapelaajan kanssa, se olisi ollut hyvä lisä.

Peli tuntuisi olevan kohtuullisen hyvin tasapainotettu, ainoana poikkeuksena Hammer Bro ehkä on liian hyvä, vai mitä olette muut mieltä?

Aluksi myös yksinpelistä näyttäisi löytyvän haastetta, ainakin Challenge-pelimuodossa.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

kemppakimmo sanoi:
Niin ärsyttävää!! O, kuin käskystä tuli connection lost! Niin ärsyttävää! Miksi he eivät kestä häviötään kuin ihmiset!!
Sama kävi äsken uudestaan, kun oli peliä alle 10 sekunttia jäljellä ja johdin peliä parilla maalilla!!

Jos on peli halukkaita, niin oon täällä valmiina..

Toi on NiN syvältä.!

Rupee jo mieli oleen levoton kun lukee hehkutuksia pelistä. Huominen pelaaminen on postin ja sattuman käsissä, tänään lähti posteljooni kuljettamaan sitä kohti pohjoista. Toivottavasti se ei jää nyt mihinkään keskikievariin rellestämään se postiukkeli.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

kemppakimmo sanoi:
Niin ärsyttävää!! Onko teille tullut tilannetta, että johdatte jotain ja juuri ennen pelin loppua tulee yllättäen connection lost! Mä pelasin 7:ksi rankattua vastaan ja johdin ratkaisevaa peliä 2-1, sitten kun tein 3-1 maalin, niin kuin käskystä tuli connection lost! Niin ärsyttävää! Miksi he eivät kestä häviötään kuin ihmiset!!
Sama kävi äsken uudestaan, kun oli peliä alle 10 sekunttia jäljellä ja johdin peliä parilla maalilla!! Se sai mut tänne avautumaan, anteeksi siitä!

Jos on peli halukkaita, niin oon täällä valmiina..
nimiä kehiin jos oli täältä :D nolataan poikia/tyttöjä vähän :p
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

kemppakimmo sanoi:
Niin ärsyttävää!! Onko teille tullut tilannetta, että johdatte jotain ja juuri ennen pelin loppua tulee yllättäen connection lost! Mä pelasin 7:ksi rankattua vastaan ja johdin ratkaisevaa peliä 2-1, sitten kun tein 3-1 maalin, niin kuin käskystä tuli connection lost! Niin ärsyttävää! Miksi he eivät kestä häviötään kuin ihmiset!!
Sama kävi äsken uudestaan, kun oli peliä alle 10 sekunttia jäljellä ja johdin peliä parilla maalilla!! Se sai mut tänne avautumaan, anteeksi siitä!

Jos on peli halukkaita, niin oon täällä valmiina..
Itse ymmärsin sen niin, että pisteitä voi menettää vain jos lähtee pelistä ennen loppua pois. Joten sille lähtevällä se luovutus on huonoin vaihtoehto, enemmän pisteitä saisi kun vain pelaisi loppuun ja häviäisi. En tiedä mitä se johtaja sitten saa pojoja.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Sehän menee suunnilleen näin. Jos vastustajasi lähtee pois, hän menettää 5 pistettä, ja sinä saat 5 pistettä. Näin minä olen sen käsittänyt.
 
Ylös Bottom