Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Olen nyt vähän aikaa miettinyt tämän ostamista, saako pelistä pitkä aikaista viihdettä, ja onko
täällä vielä tämän pelaajia?
Sanoisin, että ehdottomasti yksi viime vuoden parhaista peleistä. Kaverin kanssa aivan loistavaa mättöä, mutta en ole varma onko niin kovin hauska nettipelinä kun ei ole mikkitukeakaan.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kovasti tässä haluis hommata tän pelin...Mutta kyllä SSBB ja Mario Kart Wii pitävät mut kiireisenä ennen kuin saan haalittua rahat tän pelin hommaamiseen... :)
Mut oon pelannut kavereilla tätä pelii ja on kyllä SAIRAAN HYVÄ!Kaikkee on enemmän ekaan osaan verrattuna:Enemmän hahmoja,enemmän kenttiä jne.
Aivan mahtava! :D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

No niin,nyt on ollut peli lainassa kavereilta jo muutaman viikon.:eek:
Elikkä.....Peli on turkasen hyvä,mutta moneen kertaan on suututtu tämän Strikers-cupin ärsyttävyyden takia;Aina tuli joku kohta,missä vedot pilattiin joko enemmin tai myöhemmin.
Tietsikat spämmi esineitä kuin hullut ja pussittivat välillä maalin toisensa jälkeen.
Noh,lopuksi Yoshilla päästiin koko Road to the Striker-moodi läpi..Sitten meni ne haasteet ja vikaksi ne umpitylsät tutoriaalit...

Nettipeli on ihan hyvä,tosin oma yhteys on useimmiten niin ihana,että peli pätkii hieman tai enemmän,tai ihan liikaa..

Kaiken kaikkiaan hyvä peli!:D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Pelaako täältä kukaan tätä enää netissä? Juuri itse tutustuin nettipeliin :D Päivän top 50:ssä pyöriskelen :cool:
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

onko tää ostamisen arvoinen? Entä onko nettipeli hyvä?:D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

onko tää ostamisen arvoinen? Entä onko nettipeli hyvä?:D

Kyllähän tää ihan hyvä on :p Tänään testasin ekaa kertaa nettipeliä, pelasin sitä n. 5h, kivaa on ollut. Välillä vein kaverinkin questina mukaan nettiin. Ranking systeemit on myös käteviä. Rankingeja on 2; Season-rank(kestää viikon) ja Day-rank (yhden päivän). Tästä voi tykätä vaikkei kova futisfani olisikaan!

On kiva jos saat tuosta selvää :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Ja tähän täytyy vielä sanoa, että tämäntyylistä Mario -lätkää jään odottelemaan... Toivottavasti joskus semmoinen tulee! :D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kyllähän tää ihan hyvä on :p Tänään testasin ekaa kertaa nettipeliä, pelasin sitä n. 5h, kivaa on ollut. Välillä vein kaverinkin questina mukaan nettiin. Ranking systeemit on myös käteviä. Rankingeja on 2; Season-rank(kestää viikon) ja Day-rank (yhden päivän). Tästä voi tykätä vaikkei kova futisfani olisikaan!

On kiva jos saat tuosta selvää :D

sainhan mä selvää:). vois harkita tän pelin ostoo jossain vaihees.
tykkäsin nimittäin Gamecuben mario futiksesta
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Löpä sanoi:
sainhan mä selvää. vois harkita tän pelin ostoo jossain vaihees.
tykkäsin nimittäin Gamecuben mario futiksesta

Jos tulee jotain kysyttävää niin kysy pois.
 
Ylös Bottom