Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kyllä toimii, ainakin täällä. Pelaajia riittää, kun ei tarvitse 7 s kauemmin etsiä, kun jo löytyy peliseuraa. Ja harvoin kyllä errroria pukkaa.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Mitä sanotta, olisko tämä nyt sen arvoinen sijoitus, että kävis kaupasta hakees ton lan adapterin ja tämän?
Vai ihan suosiolla ottaa mukaan Ressa 4:nen?
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

FindRb sanoi:
Mitä sanotta, olisko tämä nyt sen arvoinen sijoitus, että kävis kaupasta hakees ton lan adapterin ja tämän?
Vai ihan suosiolla ottaa mukaan Ressa 4:nen?
Tästä ollaan montaa eri mieltä. Itse suosittelen chargedia , vaikka itse futis ei ole minua koskaan kiinnostanutkaan.
Cuben ressaa en jaksanut pelata edes läpi..
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Jos minun pitäisi valita niin RE4 olisi ehdoton valinta. Strikers on hyvä peli, mutta yhden kikan tyypit (jotka saavat sillä melkein aina maalin) alkavat vaan ärsyttämään verkkopelissä, koska niiden torjumista ei ole jaksanut opetella. Omaa laiskuuttahan tuo on mutta toi silti negatiivisen fiiliksen verkkopelistä. Muuten verkko toimi hyvin, pelaajia oli ja pelikin pyöri nätisti. En vaan mahda mitään sille, että olen ressaan ihan koukussa ^-^
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

No nyt kun on alkanu nettikin taas pelittää niin päätin tossa eilen kokeilla ja ainakaan itellä ei lagi vaivannut. Perhanan vaikeita vastustajia vaan nyt kun ei itte oo kuukauteen pelannut ja päässyt ite vähän ruostumaan, mut hauskaa oli silti. Yksinpelin pelasin läpi ensteks Luigilla ja nyt on menossa Donkey kong. Ihmettelin itsekkin kun Peliplaneetassa sanoivat helpoksi, pääsin yhdeltä istumalta Strikers Cupiin ja sitten alkoi tappioputki. Jonkun aikaa yritin mutta sitten keksin että ton datanhan voi siirtää sd -kortille ja jos ei peli mee oikeen putkeen ni poistaa tiedot koneelta ja siirtää kortilta takasin ja ekun uus yritys. Ei ehkä ihan reilua mutta kun se oli pakko päästä läpi ennen kun kehtas kaverit haastaa:D.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Tuli tänään hommattua tämä peli eikä kaduta yhtään. Todella viihdyttävää menoa :)
Netissäkin pelailin, mutta en pärjännyt kenellekkään. Lagia ei ilmennyt missään.
Pitää huomenna opetella tekemään jotain kikkojakin.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Tulipaha itekin ostettua viime perjantaina, mahtava peli on kyllä ja kestää vielä kauan, mutta eniten tässä kyllä alkaa pänniin tuo strikers cup, vedetty 2 ekaa cupia ilman yhtäkään häviötä ja tuo Strikers Cup onkin sitten astetta vaikeempi. Yleensä menee parilla häviöllä alkuerät mutta eliminatoihin aina kusen. Alkaa pidemmän päälle hellat poksuun kyl tuossa hommassa. :(
 
Mario Strikers Charged Football

Outoa, että tästä ei ollu ketjua, niin vanha peli varmaan.

Kuitenkin, tuli hankittua tämä peli vihdoin itselle. Hyvin kauan mietin ostaako vai ei, koska Gamecube Mario Strikers oli suoraan sanottuna aivan turha peli, ala-arvoinen suoritus. Harvemmin oon niin pahasti pettyny mihinkään. Mutta lueskelin sitten myöhemmin paljon arvosteluja, jotka sanoo, että tää wii versio ei oo mitenkään edes verrattavissa siihen vanhaan.

No, oikeassa olivat, tässä ei oo oikeestaan MITÄÄN samaa verrattuna siihen edelliseen paitsi nimi. Kaikki vanhan pelin virheet on korjattu ja peli on oikeasti aivan uskomattoman hyvä.


Pelimekaniikka on aivan loistava, jos pystyt hyväksymään sen pienen asian, että taidolla ei kaikkea aina välttämättä voiteta :D Välissä ruudulla tapahtuu niin paljon asioita, että pallo saattaa hukkua 5:ksi sekunniksi jonnekin tietymättömiin, samalla kun pelaajat potkii toisiaan jalkoihin.

Kaikki pienetkin osa-alueet on huolella tehty, kuten vaikka menut, jotka on todella tyylikkäitä ja selkeitä. Grafiikat on hyvää tyylikästä jälkeä ja pelin ääniefektit on hyvää tasoa.

Kaikista uskomattomin asia on pelin musiikit, jotka, on oikeesti varmaan pelihistorian parhaimmat (ihan oikeesti). Hakkaa omassa genressään Final Fantasyn ja perhana, minkä tahansa. Tottakai musiikki on makuasia, mutta se nousee itselleni tästä pelistä päällimmäisenä esiin.

Tottakai pelissä on muutamia pieniä ongelmia, joista yksi on vaikeustaso, joka on normaalilla liian helppo ja extremellä liian vaikea (ainoat vaihtoehdot). Toinen on pelin syvyys. Mm. kuljettaessa palloa ei ole kuin yksi harhautusnappi, joten vastustajan ohittaminen on lähinnä kiinni hyvästä ajoituksesta (arvauksesta) milloin se yrittää taklata. Muutenkaan peli ei ole aivan äärettömän strateginen. Itse laskisin tämän hyväksi puoleksi, mutta joku muu voi olla eri mieltä.


Täytyy vaan ihmetellä miten tämmönen peli on päässy imestymään näin vähin äänin. Suosittelen tätä kenelle tahansa, joka tykkää party peleistä ja osaa ottaa myös vähemmän vakavia pelejä tosissaan (niin sanotusti).
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football

Joo olet tosiaan vähän myöhässä, Philosopher. Hyvä peli mutta tuskin tätä enää kovin kauaa pelataan (itse kyllä silloin tällöin netissä, mutta vähemmälle on jäänyt). Ja on totta ettei Smash Football ollut kovin kummoinen ja tämä taas on jotain aivan mahtavaa varsinkin nettipelin takia. Valikkomusiikit ovat todella hyvät, mutta ottelun aikaiset ehkä hieman vaisut pelin luonne huomioon ottaen. Onneksi sudden deathilla musa vaihtuu sopivasti tuoden hieman lisää jännitystä peliin. Kuitenkin odottelen niin innoissani uutta Mario Karttia ettei tätä enää juurikaan tule muistaneeksi.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football

Sain vasta syksyllä Wiin, nii en kerenny tätä peliä huomata ollenkaan. Nettipelistä en välitä pätkän vertaa tämmösten partypelien kanssa, joten mulle aivan sama miten se toimii. Kavereitten kanssa samassa huoneessa tätä lähinnä pelaa.

Olipahan vaan mukava yllätys. Odotin jotain "ihan jees" peliä, mutta tää oliki aaivan loistava.

Jos joku muukin on vaikka jouluna hankkinu Wiin niin tämä peli kannattaa ehdottomasti hankkia ;)
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Huhhuh mikä tykityspeli. Justiisa loistavia ominaisuuksia ukkeleilla niin että pelit on aina erilaisia. Jo kolmestaan konetta vastaan upeaa, saati 4v4 samalla koneella (jos se on mahdollista käytännössä, en tiedä).
Sen sanon silti että Bowser tsiittaa :D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Koneen Kritteri on kyllä aika saamarinmoinen kheettari. Toisaalta oli meilläki robot hand 2000 maalissa aina välissä, että sai konekin ihmetellä kun ei saa supereilla maalia.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vieläkös joku tätä pelaa? Ajattelin että voisi tässä jossain vaiheessa matsia ottaa kun on noihin täysin tuntemattomiin vastustajiin vähän ehtinyt tympääntyä. Eli kun olet johdossa, juuri peliajan lopussa näyttöön tulee: "Your opponent has disconnected from WFC" tai "Connection lost". Ja tässä Mario Kart Wiitä odotellessa...

FC: 219165 027625

Ja laittakaa mielellään tuo FC:kin mukaan vastauksiin kun on aika rasittavaa etsiä niitä tästä ketjusta, kun ei silloin aikaisemmin tullut niitä kirjoiteltua, ja nyt ei tiedä ketkä enää pelaavat.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vieläkös joku tätä pelaa? Ajattelin että voisi tässä jossain vaiheessa matsia ottaa kun on noihin täysin tuntemattomiin vastustajiin vähän ehtinyt tympääntyä. Eli kun olet johdossa, juuri peliajan lopussa näyttöön tulee: "Your opponent has disconnected from WFC" tai "Connection lost". Ja tässä Mario Kart Wiitä odotellessa...

FC: 219165 027625

Ja laittakaa mielellään tuo FC:kin mukaan vastauksiin kun on aika rasittavaa etsiä niitä tästä ketjusta, kun ei silloin aikaisemmin tullut niitä kirjoiteltua, ja nyt ei tiedä ketkä enää pelaavat.

Kyllä minä ainakin, pahemman puutteessa..

FC: 5289 2020 4121 1873
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kyllä minä ainakin, pahemman puutteessa..

FC: 5289 2020 4121 1873

Selvä, lisään rosteriin. Ilmotelkaa ihmeessä jos satutte tietämään milloin olette haastettavissa.:)

Edit: Tuli tässä juuri mieleen että et kai Fwank vahingossa laittanut Wii numberiasi kun on muutama ylimääräinen numero verrattuna omaani?:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Selvä, lisään rosteriin. Ilmotelkaa ihmeessä jos satutte tietämään milloin olette haastettavissa.:)

Edit: Tuli tässä juuri mieleen että et kai Fwank vahingossa laittanut Wii numberiasi kun on muutama ylimääräinen numero verrattuna omaani?:)

No laitetaan nyt kokonaan uutena viestinä että jaksaisitte tässäkin ketjussa vierailla (etenkin Fwank).:)
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Ei minulla pitäisi olla liikaa numeroita. Yritin lisätä sinun numeroa (Vaari), mutta valitti sen olevan "viallinen".
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Ei minulla pitäisi olla liikaa numeroita. Yritin lisätä sinun numeroa (Vaari), mutta valitti sen olevan "viallinen".

Entä mihin yrität sitä numeroa syöttää? Meinaan minulla tulee kaksi kuuden ruudun riviä, joihin tuo pitäisi kirjoittaa, kun menen siellä WFC Centralissa Friend Rosterin kohtaan "ADD FRIEND".
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Entä mihin yrität sitä numeroa syöttää? Meinaan minulla tulee kaksi kuuden ruudun riviä, joihin tuo pitäisi kirjoittaa, kun menen siellä WFC Centralissa Friend Rosterin kohtaan "ADD FRIEND".

Sori, tuli laitettua Wii Number:D

EDIT: Nyt hokasin mikä numerosarja piti tohon laittaa. Eli:

FC: 146131 886235
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom