Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Sori, tuli laitettua Wii Number:D

Selvä:D No entä muistuuko sitä friend codea mieleen?

Edit: Ehdit sitte sillä välin laittaa ku tätä kirjottelin:D Kenties huomenna vois ottaa matsia iltapäivällä/illalla kun nyt pitää mennä tutimaan meinaan olis töihinlähtö 7 tunnin päästä...:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Mites olis peliä tänä iltana? Meikäläiselle kävis mikä tahansa aika klo 18-21 välillä, ja loppuviikosta jo puolen päivän jälkeen kiitos lyhyempien duunipäivien.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Wii nettiin sitten vaan, täällä odotellaan:)
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Fwank takaisin! Peli heitti mut jostain syystä ulos heti pelin jälkee ja nyt sua ei enää näy missään. Mä haluun revanssin!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Revanssi hyväksytty:cool: Antaa tulla.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Et kai sä yrittäny haastaa mua just ku olin hörppäämässä kahvia? Meinaan ku tulin takas ni ruudulla luki "Disconnected from WFC during data transmission".
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Ja taas heitti ulos! No, ei nyt oikee peli sujunu tällä kertaa, ja tokassa matsissa oli vähän lagiakin, mikä vaikeutti torjumista. Katotaa sitte uudestaa ku oon vähän harjotellu (eli huomenna), tai viimestää sitte ku Mario Kart Wii tulee, ni ollaan vähän tasasempia uuden pelin kanssa...:)
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Ja taas heitti ulos! No, ei nyt oikee peli sujunu tällä kertaa, ja tokassa matsissa oli vähän lagiakin, mikä vaikeutti torjumista. Katotaa sitte uudestaa ku oon vähän harjotellu (eli huomenna), tai viimestää sitte ku Mario Kart Wii tulee, ni ollaan vähän tasasempia uuden pelin kanssa...:)

Aina kun itse menen pelaamaan Strikersia, otan kaikki lataukset pois ettei ole mitään hidasteita.
Perjantaina uusiks?
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Mikä ettei, saa kaks vuorokautta aikaa harjotella.:D Mikäs olis alustava kellonaika?
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vaikka 15- 20 välillä, mulle on ihan sama
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Selvä, sovitaan sitte tarkemmin.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Nyt sopisi tässä 16- 18 välillä matsi
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Perhana faija oli kaks tuntia putkee koneella joten en päässy tänne tarkistaan viestejä! Ilmota seuraava sopiva aika, mulle käy reilun tunnin päästä.

Suunnitelman muutos: käy sittenkin vaikka saman tien!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Tule sitten, täällä odotellaan
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

No nii tänää pysy meikäläisenki peli joten kuten kasassa:) Hemmetti vaan ku tokan matsin ekassa erässä tuli päästettyä pari megastrikeä ku pikkubroidi käveli just ruudun ohi ja moken kädet katos ruudulta:D No eipä mitää, ilmottele ku oot taas linjoilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Jos olisi Voice Chat, niin olis kiva kuitata:D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Jos olisi Voice Chat, niin olis kiva kuitata:D

Samat sanat, sitä harmittelin itsekin pelin aikana.

Edit: Ai niin ja siinä tokassa matsissa varmaan huomasit kun ei meitsin pelaajat oikeen liikkunu vähään aikaan ku kaveri soitti kesken tiukan paikan ja pitihän se piru vie vastata.:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Olen nyt vähän aikaa miettinyt tämän ostamista, saako pelistä pitkä aikaista viihdettä, ja onko
täällä vielä tämän pelaajia?
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Olen nyt vähän aikaa miettinyt tämän ostamista, saako pelistä pitkä aikaista viihdettä, ja onko
täällä vielä tämän pelaajia?

Hauska peli varsinkin netissä, ja yksinpeliinkin on saatu koukkua, sillä ainakin itse tunsin silloin tällöin jopa pientä ylpeyttä kun luki matsien jälkeisiä "Striker News" -uutisia, vaikka pelkkiä koneitahan ne vastustajat siinä ovat.:) Ja olisihan tätä ihan mukava kokeilla netissäkin taas pitkästä aikaa, kun on tuota Mario Karttia tullut hakattua viimeiset pari kuukautta...
 
Ylös Bottom