Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Sunshine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E-Razor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

E-Razor

New Member
Siis olenko minä ainoa joka tajuaa tuon Sunshine-jipon? Spaceworldin videosta näkee ilmiselvästi, että kentässä on liikaa auringonpaistetta(huomaa aurinkomittari) ja paljon vettä... Mitä ilmeisimmin se ankka Marion selässä on joku ryyppymittari, joka nollaa veteen osuessaan aurinkomittarin ottamalla vettä... Ja siinä videossahan oli se kohta jossa Mario hidastuu ja tekee sen "hiki poes otsalta"-liikkeen. No siinä kohtaa aurinkomittari on täynnä!

Epäilen sitä väitettä, että nimike "Sunshine" tulisi muka siitä että se julkastaan kesällä... Se taitaa tulla siitä että siinä auringonpaiste riepottelee Mariota... Kuitenkin tämä on vain arvailua, mutta peli vaikuttaa koko ajan tylsemmältä... No, veivataan ennakkoluulot ja odotetaan lopputulosta... Onhan tekijänä Nipa iha ite...

Ei, vaan jostain syystä peli vain vaikuttaa tylsemmältä. Mutta sanoinhan jo, että turha mua on ees kuunnella, eihän siitä pelistä tiedetä muuta ku video. Mutta sittenhän jokaisessa tasossa pitäisi olla vettä ja auringonpaistetta...
Mitä ilmeisimmin kuitenkin hankin pelin, koska haluan nähdä Nipan perushahmon GC-debyytin. Odotan arvosteluja...

Minä. Tykkään vaihtelusta, enkä tavanomaisesta pompinnasta vailla omaperäistä juonta. Joten itse odotan aika paljon tältä peliltä jouluksi. Kuten E-Razor, itsekin odotan innolla arvosteluja.

Minä taas en odota arvosteluja, vaan Toukokuun lopun E3-messuja, joissa Mario Sunshinen todellinen luonne lopullisesti paljastuu.

- Esa

Jeps. Kyllä itsekin odotan E3 messuja, en ole täyttänyt vielä 18v, ja tuskinpa kyytikään järjestyisi. Joten eipä ole minullakaan asiaa Los Angelesiin (pidetäänkö ne edes täällä?). Odotan nopeinta nettisivua, joka kommentoi jotain Marion pelattavasta versiosta.

Minä henkilökohtaisesti odotan vain että uusi Mario ilmestyy ja saan sen käsiini! :D
Kyllähän on hyvä että jos pelissä on uudenlaista vaihtelua, mutta toivottavasti ei kuitenkaan Nintendo ryhdy poikkeamaan LIIKAA esim. Mario 64:m pelityylistä.

Ite oon vähän varovaisesti liikkeellä ton uuden marion suhteen. Toivon todellakin ettei siitä tuu mitään yhtä erilaista kun uudesta zeldasta( ei oo oikeen vakuuttanu)... Toivottavasti Miyamoto osaa pitää päänsä kylmänä ja jättää ne ihmeellisimmät ideat vaik Pikmin 2:seen mieluummin ku tunkis niitä pilaamaan vanhaa kunnon Mariota..:(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan proCyon
Ite oon vähän varovaisesti liikkeellä ton uuden marion suhteen. Toivon todellakin ettei siitä tuu mitään yhtä erilaista kun uudesta zeldasta( ei oo oikeen vakuuttanu)... Toivottavasti Miyamoto osaa pitää päänsä kylmänä ja jättää ne ihmeellisimmät ideat vaik Pikmin 2:seen mieluummin ku tunkis niitä pilaamaan vanhaa kunnon Mariota..:(

Sitä minä tässä ihmettelin tuossa sinun postauksessasi, että miten ihmeessä "uudet ideat" pilaisivat jotakin peliä?

- Esa

Niin, mä kyllä odotan että Mario Sunshine oli jotain todella erilaista ja uskon että se onkin. Mikään ei olisi huonompaa kuin se, että peli olis mario 64:selle , tosin mahtava peli, pelilliseti vaan jatkoo.

Haluan täysin uusia pelikokemuksia ja tiedän, että nintendo pystyy niitä antamaan. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lee
Niin, mä kyllä odotan että Mario Sunshine oli jotain todella erilaista ja uskon että se onkin. Mikään ei olisi huonompaa kuin se, että peli olis mario 64:selle , tosin mahtava peli, pelilliseti vaan jatkoo.

Haluan täysin uusia pelikokemuksia ja tiedän, että nintendo pystyy niitä antamaan. :)

Peli tulee kylläkin muistuttamaan hyvin paljon Super Mario 64:lää pelillisesti, kuten Shigeru onkin jo useaan otteeseen sanonut.

Minusta se ei tietenkään ole huono asia, mutta tietysti on myös toisin ajattelevia ihmisiä. Erilaisuutta hakevien kannattaa kokeilla Zeldaa. :cool:

KAIKILLE: Uusi ruutukaappaus: http://media.cloudchaser.com/nintendo/gamecube/software/mario_sunshine/images/04.jpg

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
http://cube.ign.com/articles/354/354858p1.html
--
Kannattaa lukea IGN Cubesta uusi artikkeli peliä koskien, jonka yhteydessä on nähtävissä myös muutamia uusia ruutukaappauksia. Mielenkiintoista luettavaa.

Uusia ruutukaappauksia? Esa, Esa, olet jäljessä! Katsoppas pari viestiä taaksepäin ;)

No sitten jotain kommenttia tuosta artikkelista...
"Mario Sunshine looks like Super Mario 64. Not Super Mario 64 with bigger levels or better textures -- just Super Mario 64. Okay, Super Mario 64 in high-resolution mode."

Uusi Mario todellakin muistuttaa graafisesti Mario 64:ää, mutta mitä muuta oikeastaan on odotettukaan? Ainakaan minä en edes ajatellutkaan että tähän osaan tulisi jotain todella poikkeavaa grafiikan osalta verrattuna N64-osaan (muuta kuin tuo "high-resolution mode") :D
Ja tuokin ei pakosti ole lopullinen grafiinen ilme, jota finaaliversio tulee käyttämään. Ainahan tulee joitain pieniä jippoja joita parannellaan kehityksen aikana. Ja jos totta puhutaan kelpaisi minulle tämä Mario-peli vaikka olisikin graafisesti täysin samanlainen kuin SM64 ;)

Mario Sunshinen 'juoni':

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Next-gen.co.uk (ja sitä ennen gamecube-europe ilmeisesti...)
"Princess Peach was vacationing on Dolpic [Dolphin?] Island when many large scribbles appeared [on the island]. Mario vows to bring those responsible for this crime to justice and clean up the island in the process. Until then, Princess Peach can't finish her vacation! Mario must track down the culprit making use of his new waterpump backpack."

Huomatkaa, että teksti on käännetty japanista englanniksi ilmeisesti hyvin kielilahjattomien henkilöiden toimesta, ja siksi se saattaa kuulostaa vähän oudolta, noin niinkuin kieliopillisesti.

Mutta aikamoista juonta on tosiaan luvassa! :D Tosin mitä nyt muutakaan voisi edes odottaa Mario-peliltä....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Mario Sunshinen 'juoni':

Huomatkaa, että teksti on käännetty japanista englanniksi ilmeisesti hyvin kielilahjattomien henkilöiden toimesta, ja siksi se saattaa kuulostaa vähän oudolta, noin niinkuin kieliopillisesti.

Mutta aikamoista juonta on tosiaan luvassa! :D Tosin mitä nyt muutakaan voisi edes odottaa Mario-peliltä....

Huomasin itse saman, mutta tähän mennessä virallista informaatiota tuo ei todellakaan vielä ole. Varsin hupaisalta kuulostava juoni (ja tyhmältä), mutta eipä sitä juonella ole niin väliä tälläisissä peleissä.

Ja kaiken lisäksi on mukava saada vaihtelua ainaiseen "Bowser kidnappaa Peachin"-tarinaan.

- Esa

Ylös Bottom