Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Sunshine

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E-Razor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mario

Onko joku pelannut jo mario sunshine demo cd:tä, minulle se oli pieni pettymys.
Oli aikalailla samanlainen kuin vanha mariokin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba


SMS:ssä ei ole todellakaan samanlaista "Gotta catch 'em all"-meininkiä kuin Mario 64:ssä, mikä on paha paha asia :(.

Jep , sama huomattu. Enpä varmaan minäkään jaksa kaikkea roinaa hakea, eilen tuli jo vedettyä peli "läpi".
Ja pelistä pitää vähemmän mitä enemmän pelaa, silla samat ideat kierrättyy liian usein. Ja pahimpana juttuna loppubossin vetää läpi ensimmäisellä kerralla, joka pudottaa pelin arvosanaa kouluarvosana-asteikolla yhdellä arvosanalla.

Eli kaba, niinkuin huomaat, mielipiteeni muuttuivat aika rankasti sitä mukaa kun pelissä etenin. Damn you, oikeassa olit ;)
 
Re: Hyvä arvostelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Force
MoonTV:n Poutanen antoi sunshine:lle 98 pojoa. Eli aika hyvät pisteet.
Noh, Elias antoi MGS2:lle täydet sata pistettä, joten ihmekös tuo...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117


Jep , sama huomattu. Enpä varmaan minäkään jaksa kaikkea roinaa hakea, eilen tuli jo vedettyä peli "läpi".
Ja pelistä pitää vähemmän mitä enemmän pelaa, silla samat ideat kierrättyy liian usein. Ja pahimpana juttuna loppubossin vetää läpi ensimmäisellä kerralla, joka pudottaa pelin arvosanaa kouluarvosana-asteikolla yhdellä arvosanalla.

Eli kaba, niinkuin huomaat, mielipiteeni muuttuivat aika rankasti sitä mukaa kun pelissä etenin. Damn you, oikeassa olit ;)


Pieni huoli tulee kun kuuntelen teidän puheita. Onko Mario peli huono? Pidin sitä koko vuoden pelijulkaisun kohokohtana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake



Pieni huoli tulee kun kuuntelen teidän puheita. Onko Mario peli huono? Pidin sitä koko vuoden pelijulkaisun kohokohtana.
Älä huolehdi, peli on todella hyvä. Ehkä odotin siitä SM64:n tapaista revoluutiota, tai jotain. Mutta ihan ehdoton peli se on. Ostakaa kaikki vaan, paras peli Gc:llä (Minun pelaamistani peleistä!).
Tosin minulla on kestänyt saada tähän mennessä 94 shinea about 20 h. Olisi voinut kestää kauemmin, mutta ikävä tosiasia on, että olen varmaankin aika paljon parempi pelaaja kuin SM64: aikaan. Muistaisin että pelasin sitä varmaan yli vuoden, tosin muisti voi hyvinkin pätkiä.
 
mari sunshine

Tänä aamuna sen sain, mario on täällä taas, tosi siistiltä näyttää menkää ja ostakaa, voin suositella jo nyt vaikka oon pelannu vasta tunnin, gameboxista ainakin pelin jo saa
 
Noi teidän aijemmat kommentit tosta mariosta
alkoi vähän pelottaa, kun jokunen osa porukasta
haukku sitä tylsäksi ja huonoksi. Mutta mitä mä oon lukenut noista pelilehtien arvosteluista, niin
96 pistettä 100:sta on aika helkutin paljon.
Mutta kohta sen näkee.:D :D :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mage
Paljonko Mario vie muistikortilta? Onko 16:9 tukea?
Eipä taaskaan muuta...
Kirjoitin aiemmin jo että 7 blokkia
ja 16:9-tukea ei ole. Ainakaan valikoista valittavana .
 
Video Peli Divari sai niitä jo tänä aamuna joten itse ostin sen heti. Julkaisu päivähän on perjantaina, joten tilaukset tulevat varmaan tällä viikolla. Oma tarkoitus oli ostaa vasta jouluna, mutta...
Loistava peli. Suositellen. Äitinikin tykkäsi aseettomasta pelistä;)
 
Ylös Bottom