Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Sunshine

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E-Razor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kempsu
Sain Pelin tänään kaupasta mutta kummastukseni huomasin manuaalin olevan täysin RUOTSIN kielinen? Onkohan jossain tapahtunut joku moka tai jotain

Vaikuttaa kyllä todella omituiselta koska manuskanhan kuuluisi olla puoliksi ruotsin, puoliksi suomenkielinen. Oletkohan vain puusilmä? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukkaH
Playerone:nin sivuilla ilmotetaan, että "Mario varastossa ja matkalla kohti tilaajia". Itse olen varannut sen, en tilannut, joten en tiiä saako niitä vielä sieltä kaupasta? Tietääkö kukaan muu?


Omani sain eilen playeronesta. Hyllyyn jäi vielä muutama.
 
Eilen sain tämän kyseisen pelin, konsolinetistä postin kautta. Aikaisemmin kuin se on edes julkaistu euroopassa:D Nyt noin 5-6 tunnin pelaamisen jälkeen täytyy sanoa että todella hyvä, viihdyttävä ja hankkimisen arvoinen peli!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kempsu
Sain Pelin tänään kaupasta mutta kummastukseni huomasin manuaalin olevan täysin RUOTSIN kielinen? Onkohan jossain tapahtunut joku moka tai jotain, tai sitten meillä on vain enemmistö ruotsin kansalaisia .KUMMASTUTTAA HIUKAN
Minulla ei ole tuommoista sattunut ja supermario sunshinessänikin on suomen kielinen käyttö ohje.
 
Mulla on Super Smash Bros:ssa ruotsi-tanska manuaali, hiukan ihmettelin jo silloin, mutta ilmeisesti en ole ainoa, joka saa ruotsalaisia manuaaleja...

Sunshinea en vielä käy ostamassa, on kiireitä muutenkin ja kahlaan juuri Draculan linnaa läpi uudessa Castlevaniassa:).
 
Itselleni tuli Konsolinetin toimitus jo keskiviikko-aamuna, ja onhan peliä tullut puolessatoista vuorokaudessa tahkottua 24:n shinen edestä.
Loistospeli!:D
 
No olipas Turussa huono tilanne. Sokos (Wiklund), Anttila ja Stockmann eivät olleet lainkaan saaneet hyllyihin asti Mariota. Gigantti ilmoitti Mariota 55 euroon, mutta kävin ostamassa sen sitten Viihdepysäkiltä 65 euroon, koska edellisellä kerralla Pikminin tilalla Gigantissa myytiin ei-oota. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Tästä se lähtee! :D

Ensimmäinen Nintendon oma Gamecube peli, joka tukee 60hz:ä muuten!
 
Oli muutes kiva huomata, ettei nuo ohjaimen liipasimet niin perseestä ollukkaan, Mariossa ne toimii täydellisesti, vai mitä ootte mieltä?:)
 
Nyt on pakko mennä nukkumaan.. Lähes koko päivä Marion kimpussa. Aamulla täytyy jatkaa. Kerrassaan erinomainen peli, ei mitään pahaa sanottavaa. Paikoitellen tosin hieman "haastava". Olen edennyt todella hitaasti, koluten kaikki mahdolliset paikat. Hiljaa hyvää tulee. :)

Ja totta tosiaan, ohjaimen liipasimet tuntuvat todella loogisilta käyttää. Varsinkin vettä pumpatessa liipasimen analoginen ominaisuus on huomioitu mielestäni juuri niin kuin pitääkin. Muutenkin pelattavuus tuntuu loksahtavan heti selkärankaan. Ainoa miinus (IMHO) oli oikeastaan se, että olin niin tottunut SSBM:n tuplahyppyyn, että meni pieni tovi ennen kuin erilainen hyppyjärjestelmä syöpyi aivoihin. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
Gigantti ilmoitti Mariota 55 euroon, mutta kävin ostamassa sen sitten Viihdepysäkiltä 65 euroon, koska edellisellä kerralla Pikminin tilalla Gigantissa myytiin ei-oota.

Gigantti on kyllä aikamoinen tapaus. Olikohan kaksi tai kolme viikkoa sitten, kun mainostivat Resident Eviliä hintaan 59 euroa. Kun kävin kyselemässä peliä, eivät edes tienneet milloin tulee. Tämän viikon alussa mainostivat Mariota ja sen julkaisupäivää, kun kävin katsomassa julkaisupäivänä niin eihän Gigantissa mitään Mariota ollut... eikä itseasiassa ollut sitä 2-3 viikkoa sitten mainostettua ja julkaistua Resident Eviliäkään! Gigantin on helppo mainostaa tuotteita halvalla, kun niitä ei kaupassa myydä... sitten kun ne joskus kuukausien päästä sinne tulevat, niin tarjoukset ovat jo menneet umpeen.

No, lopulta sitten perjantaina tilasin Marion Konsolinetistä, samoin kuin kävi Resident Evilinkin kanssa. Taitaa saada GameCube-pelit nopeampaa Konsolinetistä kuin mistään Oulun kaupasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Moguli
No, lopulta sitten perjantaina tilasin Marion Konsolinetistä, samoin kuin kävi Resident Evilinkin kanssa. Taitaa saada GameCube-pelit nopeampaa Konsolinetistä kuin mistään Oulun kaupasta

Suosittelen kaikille konsolinettiä, itse tilasin sieltä keskiviikkona, ja postilootaan se saapui ihanasti perjantaina, taitaa mennä koko viikonloppu pelaillessa.:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Moguli
Gigantti on kyllä aikamoinen tapaus. Olikohan kaksi tai kolme viikkoa sitten, kun mainostivat Resident Eviliä hintaan 59 euroa. Kun kävin kyselemässä peliä, eivät edes tienneet milloin tulee. Tämän viikon alussa mainostivat Mariota ja sen julkaisupäivää, kun kävin katsomassa julkaisupäivänä niin eihän Gigantissa mitään Mariota ollut... eikä itseasiassa ollut sitä 2-3 viikkoa sitten mainostettua ja julkaistua Resident Eviliäkään! Gigantin on helppo mainostaa tuotteita halvalla, kun niitä ei kaupassa myydä... sitten kun ne joskus kuukausien päästä sinne tulevat, niin tarjoukset ovat jo menneet umpeen.

Itse kävin eilen ostamassa Marion Lahden Gigantista 55e hintaan. Ainut miinus siitä, ettei manuaalissa ole kuin ruotsi ja tanska(?). Hyllyyn jäi vielä ainakin 10+ kappaletta. Resident Eviliä ei kyllä näkynyt missään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Byte
Itse kävin eilen ostamassa Marion Lahden Gigantista 55e hintaan. Ainut miinus siitä, ettei manuaalissa ole kuin ruotsi ja tanska(?). Hyllyyn jäi vielä ainakin 10+ kappaletta. Resident Eviliä ei kyllä näkynyt missään.

Minäkin kävin Lahden Gigantista tuon SMS:ni ostamassa. Se oli viimeinen kappale hyllyssä neljän aikoihin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Moguli
No, lopulta sitten perjantaina tilasin Marion Konsolinetistä, samoin kuin kävi Resident Evilinkin kanssa. Taitaa saada GameCube-pelit nopeampaa Konsolinetistä kuin mistään Oulun kaupasta.

Itse hain Gigantista Marion. Piti vaan kysyä myyjältä, josko se löytyisi ja se haki sen sitten. Tämä siis tapahtui eilen perjantaina n. klo 10:30. Ja kyllä siellä niitä enemmänkin oli, mutta ei hyllyssä yhtään...
 
Ylös Bottom